Olisiko porilaisilla kiinnostusta tilaamaan saksasta?
Valvoja: Moderaattorit
Olisiko porilaisilla kiinnostusta tilaamaan saksasta?
Mulla olisi tarvetta yhdelle suodattimelle. Mutta tilaus tarvisi laittaa suht pian menemään, koska lähden 18.9 kuukaudeksi ulkomaille. Että kiinnostuneet ilmotelkaa pian halukkuudestanne kimppaan. En silti varmaan yksinkään lähde sieltä tilailemaan, että toivottavasti saatas kimppa aikasex
T:Pauge
Tilaajakolleegat!
Kiinnostuneita tilaajia on tällä hetkellä ilmoittautunut 5 hlöä. Toivoisin, että saisin tilauksen lähtemään jo ensi torstaina 7.8, mutta viimeistään 8.8 perjantaina. Saataisiin sitte pikaseen ne tavaratkin sieltä
Ja ajattelin, että tilattaisiin sieltä aquaristikshopista, kun ollaan sieltä aiemminkin tilattu ja todettu hyväksi paikaksi, ok?
Oman tilauslistan voi jättää minulle joko Yv;nä tai sitten sähköpostiin
pauge75@hotmail.com. Ilmottelen sitten ensi viikolla vielä lähemmin että moniko on tilaukseen ottamassa osaa niin tiedetään paljonko tulee postikuluja about per hlö.
Kiinnostuneita tilaajia on tällä hetkellä ilmoittautunut 5 hlöä. Toivoisin, että saisin tilauksen lähtemään jo ensi torstaina 7.8, mutta viimeistään 8.8 perjantaina. Saataisiin sitte pikaseen ne tavaratkin sieltä
Ja ajattelin, että tilattaisiin sieltä aquaristikshopista, kun ollaan sieltä aiemminkin tilattu ja todettu hyväksi paikaksi, ok?
Oman tilauslistan voi jättää minulle joko Yv;nä tai sitten sähköpostiin
pauge75@hotmail.com. Ilmottelen sitten ensi viikolla vielä lähemmin että moniko on tilaukseen ottamassa osaa niin tiedetään paljonko tulee postikuluja about per hlö.