Ja vastaavasti juomaan paljon enemmän siellä terassillaKaizu kirjoitti:Onneksi et tilannut autoa, joutuisit odottamaan vielä pidempäänLisa kirjoitti:Alkaa olla jo sietämätöntä tämä "joulun" odottelu. Ihan pian ollut tilaus kuukausi + viikko päälle sisässä. On muuten h*lvetin hankalaa olla tuhlaamatta pakettiin tarkoitettuja rahoja, kun suuta kuivaa ja terasseilla olisi mukava piipahtaa
Aquaristikshopin tilausta odotellessa
Valvoja: Moderaattorit
-
TommiS
- Junior Member

- Akvaarioseurat: SAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Kulkeehan toi posti tuolta saksasta päinkin
.
Tilaus meni aquaristic.nettiin 17.7.03
Paketti lähti tulemaan 21.7.03
Paketti pääs suomemaalle 25.7.03
ja mulle se tuli 29.7.03 ja posti sen näköjään toi kotio tosin lisämaksua UPS otti 6 euroa ja rahat piti maksaa ennakkoon heille enneku paketti lähti tulemaan.
Tilaus meni aquaristikshop.comiin 17.7.03
Paketti lähti tulemaan 22.7.03
Paketti viskattiin laivaan 23.7.03
Paketti saapu suomen kamaralle 25.7.03
Paketti tuli 28.7.03
Joten ihmeen nopeeta toimintaa, vaikka tavaraa oli aikas paljon molemmista paikoista!
Tilaus meni aquaristic.nettiin 17.7.03
Paketti lähti tulemaan 21.7.03
Paketti pääs suomemaalle 25.7.03
ja mulle se tuli 29.7.03 ja posti sen näköjään toi kotio tosin lisämaksua UPS otti 6 euroa ja rahat piti maksaa ennakkoon heille enneku paketti lähti tulemaan.
Tilaus meni aquaristikshop.comiin 17.7.03
Paketti lähti tulemaan 22.7.03
Paketti viskattiin laivaan 23.7.03
Paketti saapu suomen kamaralle 25.7.03
Paketti tuli 28.7.03
Joten ihmeen nopeeta toimintaa, vaikka tavaraa oli aikas paljon molemmista paikoista!
Viimeksi muokannut TommiS, 17:19, 01.08.2003. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Lisa
- Katalysaattori

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Jipii! Tänään sain kätöseeni aquaristikshopin "annokseni". Nyt on taas ruokaa, lannoitteita ja suodatinpatruunoita hetkeksi aikaa. Kylläpä otti koville odottelun kanssa - kerran onnistuin tuhlata pakettiin varatut rahat ja toinen kerta jäi aivan pienestä kiinni. Pääasia silti, että kamat tulivat ja mitään ei jäänyt puuttumaan 
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Mistä aquaristicshopin sivuilta löytyy toimitusmaksut? Mikä on perusteena summalle: onko se paketin paino (esim. suodatusmateriaaleja) vaiko paketin koko (esim. mattosuodatinmattoa iso pala)?
Ollaan tehty jo alustava puutoslista ja tarkoitus olisi laittaa tilaus Saksaan.
Ollaan tehty jo alustava puutoslista ja tarkoitus olisi laittaa tilaus Saksaan.
H.E.R.T.T.I.S
Huomaamaton Etukuponkienkerääjä Rautainen Torikauppias ja Tahattoman Intohimoinen Salapoliisi
Huomaamaton Etukuponkienkerääjä Rautainen Torikauppias ja Tahattoman Intohimoinen Salapoliisi
-
millia
- Katalysaattori

- Viesti:
Viime keskiviikkona sitten kuului vihdoin ja viimein sekä Aquaristicshopista että Tusted shopsista. Ensimmäiseksi mainittu ilmoitti, että ovat odotelleen vastausta 9.7. lähetettyyn sähköpostiin ja oli lisännyt tilaukseeni 20 euroa toimituskuluja.millia kirjoitti: Perjantaina tulee kuluneeksi 30 päivää tilauksen jättämisestä. Lähetin juuri sähköpostia kauppaan, kysyin ovatkohan unohtaneet minut kokonaan. Saas nähdä vastaavatko ollenkaan. Vielä ei ole ainakaan niihin kahteen viestiin vastattu, mitkä lähetin 9. ja 16. heinäkuuta. Myöskään Trusted shopsista ei ole kuulunut pihahdustakaan viime perjantain jälkeen.
Ilmoitin välittömästi kauppaan, että ei muuten käy.millia kirjoitti: 9.7. saapunut sähköposti.We can put the article 508107 also in this package but before we do this we must tell you that the articles 568004 and 158016 are longer than 120 cm and so the German Post (DHL) add 20,00 EUR for bulky goods in addition to the normal delivery costs of 17,80 EUR. These 20,00 EUR we have also to pay and so we can`t take these costs for you.
Trusted shopsista tuli ystävällinen viesti, että olivat saaneet yhteyden online-kauppaani.
Kirjoitin saman tien kyselyn Trusted shopsiin, että voiko kauppias todellakin melkein kuukausi tilauksen jälkeen tuplata toimituskulut. Kuulemma voi. Saas nähdä kuinka Aquaristicshops suhtautuu purnaukseeni, ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään. Lähetin varmuuden vuoksi viestin vielä kahdella eri postiohjelmalla että varmalla menee perille.
25.6.2003 jätetty tilaukseni on edelleenkin "order received" tilassa.
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/n ... =e_versandherttis kirjoitti:Mistä aquaristicshopin sivuilta löytyy toimitusmaksut? Mikä on perusteena summalle: onko se paketin paino (esim. suodatusmateriaaleja) vaiko paketin koko (esim. mattosuodatinmattoa iso pala)?
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Millia: Epäilen ettei ultimaatumisi tehoa. Jos DHL velottaa 20€ Aquaristikshopilta noiden lamppujen kuljettamisesta ylimääräistä, niin akvashoppi ei varmastikaan tarjoa noita ylimääräisiä kulunkeja sinulle omasta pussistaan.
Mun mielestä ainakin kalusteiden ja tankkien kohdalla mainitaan että hankalasti kuljetettavien (määritelmä joka pituutensa ja särkyvyytensä vuoksi täyttynee myös loisteputkiesi kohdalla) artikkeleiden kohdalla kannattaisi ottaa yhteyttä heidän kanssaan ennen tilausta.
Logistiikalle loisteputket lienenvät melko pulmallinen kuljetettava, joten tuo 20 egua lisämaksua ei tunnu edes kovin kovalta rahalta.
Jees, mutta näin minä asian näkisin... hyvää odotusaikaa sulle, itsekin tässä pakettini statuksen muuttumista odottelen.
Mun mielestä ainakin kalusteiden ja tankkien kohdalla mainitaan että hankalasti kuljetettavien (määritelmä joka pituutensa ja särkyvyytensä vuoksi täyttynee myös loisteputkiesi kohdalla) artikkeleiden kohdalla kannattaisi ottaa yhteyttä heidän kanssaan ennen tilausta.
Logistiikalle loisteputket lienenvät melko pulmallinen kuljetettava, joten tuo 20 egua lisämaksua ei tunnu edes kovin kovalta rahalta.
Jees, mutta näin minä asian näkisin... hyvää odotusaikaa sulle, itsekin tässä pakettini statuksen muuttumista odottelen.
-
Tapio Martimo
- Advanced Member

Minä tilasin kaksimetrisen maton ja se tuli normaaleilla toimitusmaksuilla. Tiukalla rullalla se toki oli.aqua2002 kirjoitti:Eiköhän se mattokin laiteta rullalle tms :mrgreen: Alle 120cm taitaa tulla normaalihinnalla, sillä joka löytyy kuljtuskustannuksista, suuremmat paketit kai lasketaan erikseen ja hinta ilmoitetaan ennen lähettämistä (kai).
Toimitus
Toimitus kestää ainakin 6 arkipäivää tällä hetkellä
.
Hyvä keino saada tilaukseen vauhtia on laittaa "iloinen maili
" eksyneistä tavaroista, sekä aurinkoiset kesän toivotukset 8) . Vastaus tulee viimeistään seuraavana päivänä ja tilaus on välittömästi käsitelty. Toiminut jo pariin otteeseen loistavasti!
Hyvä keino saada tilaukseen vauhtia on laittaa "iloinen maili
-
millia
- Katalysaattori

- Viesti:
Nonnih! Eilen 8.8.2003 klo 23:26 sain sähköpostin, jonka mukaan tilaukseni on lähtenyt Saksasta.millia kirjoitti:Tässä samankaltainen lista, vähän epäonnekkaampi vaan...
25.6. jätin tilauksen
8.7. lähetin kyselyn lisätilausmahdollisuudesta ja tilaukseni tilasta
9.7. tuli vastaus
9.7. lähetin lisäkyselyn
16.7. lähetin toisen kyselyn, koska edelliseen ei vielä oltu vastattu
18.7. lähetin trusted shopsiin kyselyn siitä, mitä käytännössä tarkoittaa "reasonable period of time" kun tulee kysymykseen asiakkaan tiedusteluihin vastaaminen (aquaristikshopista ei ole vielä vastattu kyselyihini)
18.7. sain vastauksen trusted shopsista, että olivat lähettäneet online kauppiaalle tiedustelun asiastani
...saas nähdä, kuinka tilaukseni tila tästä edistyy
Mulla meni niin, että 24.7. jätin tilauksen, 1.8. kuitattu Saksasta lähteneeksi ja tänne Iittalaan se saapui eilen, 8.8. Suomeen paketti oli kuitattu jo 5.8. ja eilen soitin Postiin kysyäkseni, kauanko he meinaavat sitä pakettia hautoa siellä jakelukeskuksessa. Kuulemma menee pari arkipäivää kuljettaa paketti Iittalaan. Ilmeisesti lykkivät sitä kottikärryillä, koskapa autolla tuo matka kestää n. 1h15min... 
Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn!
-
JohnnyBlue
- Starting Member

Vaihteeksi huonoja kokemuksia aquaristikshopista: 13.7. tilattu, 24.7. luottokorttia veloitettu ja huomenna tulee 30 päivää tilauksesta eikä tavarat ole vielä edes lähteneet. Mihinkään sähköpostitiedusteluun en ole saanut vastausta ja huomenna lähtee reklamaatio Trustedshopiin että saa rahat pois edes jotain kautta. Luottokunta sanoi että pitää odottaa 60 päivää ennen kuin he tekevät mitään.
Oli muuten toinen kerta kun tilasin ja ekallakin kerralla puuttui tavaraa. Jatkossa vain aquaristik.netistä.
Oli muuten toinen kerta kun tilasin ja ekallakin kerralla puuttui tavaraa. Jatkossa vain aquaristik.netistä.
-
tikkuhirviö
- Advanced Member

Jotenkin vaan ihmetyttää, miten samasta firmasta tilanneilla ihmisillä voi jollakin saapua paketti peräti 1,5 viikossa ja jollakin mennä tilaus täysin reisille? Ei mielestäni tuommoiselle firmalle mitään hyvää mainosta luotettavuudesta ja asiakaspalvelusta, vai onko niin ettei muutamien Suomalaisten tilauksien toimitusfibat paljon isoja firmoja hetkauta
Ymmärrän tosin sen termin "Out of stock" mutta täytyisihän asiakas pitää tietoisena missä mennään.
Keväällä oli tarkoitus tilata kiertovesipumppu SeaMe.comista ja itseasiassa lähetinkin tilauksen, mutta tulinkin toisiin aatoksiin ja se tilaus unohtui jo pääkopasta, niin kaksi viikkoa sen jälkeen tuli sähköpostiin kysely että "mites on, otatko pumpun, vai voiko tilausvarauksen poistaa"
Tilauksen olin ajatellut maksaa pankin kautta.
Eli onko käytäntö niin että nettifirmoilla loppuu kiire ja huoli jos tilaa ja maksaa visalla ja rahat ovat jo firman kirstussa?
Ymmärrän tosin sen termin "Out of stock" mutta täytyisihän asiakas pitää tietoisena missä mennään.
Keväällä oli tarkoitus tilata kiertovesipumppu SeaMe.comista ja itseasiassa lähetinkin tilauksen, mutta tulinkin toisiin aatoksiin ja se tilaus unohtui jo pääkopasta, niin kaksi viikkoa sen jälkeen tuli sähköpostiin kysely että "mites on, otatko pumpun, vai voiko tilausvarauksen poistaa"
Tilauksen olin ajatellut maksaa pankin kautta.
Eli onko käytäntö niin että nettifirmoilla loppuu kiire ja huoli jos tilaa ja maksaa visalla ja rahat ovat jo firman kirstussa?
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Minun tapauksessa olin tilannut Eheim compact 1000 pumpun ja he toimittivat pienemmän eli 600:sen, mutta maksu oli mennyt tietysti isommasta. Reklamoin asiasta ja aquashop lähetti oikean pumpun minulle muutaman sähköpostin jälkeen omalla kustannuksellaan ja lisäksi lahjoittivat sen pienemmän pumpun minulle ilmaiseksiskare kirjoitti:Blue kirjoitti:Eli rahat saa pois, mutta oikeaa eivät lähetä samaan hintaan tilalle?skare kirjoitti:Reklamaatiokirje vaan menemään. Korvaavat kyllä, kun hoksaat pyytää.
Minun tapauksessani kävi niin, että tilaamani JBL Novo Pleco Chips -paketti oli täysin homeessa, ja kun tein reklamaation niin sovittiin niin, että sain rahat takaisin ja seuraavan paketin/tilauksen yhteydessä sain vielä uuden ruokapurkinkin (ilmaiseksi). Ja lisättäköön tähän vielä, että tilaamani purkki oli 250ml, ja saamani oli 1000ml... eli aivan loistavaa palvelua
Samaan hintaan eivät ymmärtääkseni lähetä uutta tilalle, sillä postimaksut tulisivat niin suuriksi. Mutta seuraavan tilauksen mukana onnistuu varmasti. Kannattaa ainakin kysyä ja yrittää sopia asia.
Palvelu oli mielestäni loistavaa.
They say if you play a Microsoft CD backwards you hear satanic messages. That's nothing, because if you play it forwards it installs Windows.
A-shoppiin tehty tilaus 20.6. Kuukausi odoteltiin ja sitten kyselin, mikä on ongelmana. Vastaus tuli: SACEM pegaso vedetty pois markkinoilta, haluanko jotain muuta tilalle! Siis vasta, kun itse kyselin, he vaivautuivat ilmoittamaan asiasta! Kirjoitin heti takaisin, että Classic sitten tilalle ja pikahanat kans ja odottelen vastausta edelleen... Siitä on nyt kolme viikkoa, minulta lähtenyt kolme kyselyä ja heiltäpäin ei ole kuulunut mitään. Herne alkaa kaivautua syvemmälle.... ![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
-
tikkuhirviö
- Advanced Member

Samasta asiasta vetelin minäkin hernestä takaraivoon asti tuossa omassa tilauksessamme, eli jos on jokin ongelma, niin heidän tapansa toimia näyttää olevan se, että istutaan käsien päällä ja odotellaan, että asiakas ottaa yhteyttä ja kyselee miksi tilausta ei kuulu. Sitten about siihen kolmanteen sähköpostiin vastataan. Ihme meininkiä, kun ei heti ongelman ilmaantuessa voi pistää postia, että täällä on tällainen juttu, mitä tehdään. Luulisi, että olisi heidänkin intresseissään saada tilaukset matkaan ja rahat kuitattua.Suski kirjoitti:Siis vasta, kun itse kyselin, he vaivautuivat ilmoittamaan asiasta!
Citrus paradisi
Napinaa tulee täältäkin
Tilaus lähti 26.7. Status on yhä "Order received".
Useemman sähköpostin olen lähettänyt ja eilen saksankielentaitoinen kaveri yritti soittaa sinne ja sielä vastas pelkkä vastaaja, eikä mitään sen kummempia ilmotuksia kuin että jätä viesti äänimerkin jälkeen...
Voisko se olla koko pulju kesälomalla, mutta jos on niin miksei siitä ilmoteta mitenkää?!
Olis tosiaan kiva edes tietää mikä sitä tilausta viivyttää.
Tilaus lähti 26.7. Status on yhä "Order received".
Useemman sähköpostin olen lähettänyt ja eilen saksankielentaitoinen kaveri yritti soittaa sinne ja sielä vastas pelkkä vastaaja, eikä mitään sen kummempia ilmotuksia kuin että jätä viesti äänimerkin jälkeen...
Voisko se olla koko pulju kesälomalla, mutta jos on niin miksei siitä ilmoteta mitenkää?!
Olis tosiaan kiva edes tietää mikä sitä tilausta viivyttää.
Naura ittelles ennenku muut kerkiää!
-
millia
- Katalysaattori

- Viesti:
Ota yhteyttä Trusted shopsiin ja kerro, ettei online kauppa ole vastannut kyselyihisi. Trusted shopsin sivuilla lukee näin:
"The online shop must, at all times, respond to customer enquiries and complaints within a reasonable period of time." Eli online kaupan on vastattava asiakkaan tiedusteluihin ja reklamointeihin kohtuullisessa ajassa.
"The online shop must, at all times, respond to customer enquiries and complaints within a reasonable period of time." Eli online kaupan on vastattava asiakkaan tiedusteluihin ja reklamointeihin kohtuullisessa ajassa.