Mielipiteesi Akvaariosopista
Valvoja: Moderaattorit
Mielipiteesi Akvaariosopista
Bongasin tällaisen sivun netistä, käykäähän Akvaariosopin käyttäjät täyttämässä:
http://students.oamk.fi/~a00grmi/kysely/
http://students.oamk.fi/~a00grmi/kysely/
-
- Imperaattori
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
http://www.akvaariosoppi.comTuukkah kirjoitti:Mikä ihme on Akvaariosoppi?
*hihkuu innoissaan kun kerrankin sai vastattua pelkällä linkillä*
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
Akvaariosopin uusi hieno kala
Olipas myynnissä ko liikkeessä (Joutsensillan viereisessä) komea ja akvaarioon sopiva kala. Semmoinen söpö, punapyrstöinen, kyljessä valkoinen raita ja tosi iso suu...eli panssaripäämonni! Hintaa hiukan vajaat 60 eggeä. Että semmoinen kauppa 

Oulun Akvaarioseura
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
-
- Starting Member
Joo kiva kun saa antaa palautetta. Toivottavasti siitä on myös jotain hyötyä ja tekevät liikkeessä parannuksia.
Liikkeet ovat hyvällä paikalla ja tilavia jne. mutta palvelussa ja akvaarioiden kunnossa ois parannettavaa.
Onko kukaan muuten nähnyt Oulun Stocmannin yläkerran akvaariota? En ole nähnyt itsekään, mutta kuulin että siellä olisi tosi surkean näköinen allas. En tiedä kuka tuollaisia altaita yleensä hoitaa, mutta olisi varmaan parempi kokonaan ilman allasta kuin hoitamaton ja leväinen kapistus, jossa kalaraukat henkihieverissä kituvat.
Liikkeet ovat hyvällä paikalla ja tilavia jne. mutta palvelussa ja akvaarioiden kunnossa ois parannettavaa.
Onko kukaan muuten nähnyt Oulun Stocmannin yläkerran akvaariota? En ole nähnyt itsekään, mutta kuulin että siellä olisi tosi surkean näköinen allas. En tiedä kuka tuollaisia altaita yleensä hoitaa, mutta olisi varmaan parempi kokonaan ilman allasta kuin hoitamaton ja leväinen kapistus, jossa kalaraukat henkihieverissä kituvat.

...
Ite vastasin tohon kyselyyn jo pari päivää sitten... Eipä ollu paljo hyvää sanottavaa...
Mitä muuten on tapahtunu Oulun Stocmannin yläkerran alvaarioille? Viimeksi kun kävin tämän viikon maanantaina olivat kylellään maassa ja vettä oli roiskittu ympäriinsä... Menivätkö rikki vai tuliko liikaa valituksia? Että ainaki tällä hetkellä ovat ilman allasta...
Mitä muuten on tapahtunu Oulun Stocmannin yläkerran alvaarioille? Viimeksi kun kävin tämän viikon maanantaina olivat kylellään maassa ja vettä oli roiskittu ympäriinsä... Menivätkö rikki vai tuliko liikaa valituksia? Että ainaki tällä hetkellä ovat ilman allasta...
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Oulun joutsensillan akvaariosopista
Ajattelin nyt näin mainita parista asiasta teille, jotka ovat täysin toseja, tapahtuneet n. vuosi sitten...
Varmaan useimmat Oululaiset akvaario-harrastajat ovat käyneet joutsensillan akvaariosopissa..?
Oletteko huomanneet akvaarioissa kuolleita kaloja?
Minä olen, aina kun olen käynyt siellä, niin aina on ollut kuolleita kaloja, ja melkein kaikki kalat ovat olleet huonovointisia.
sillälailla pidetään huolta kaloista
.
Tämä tapahtui vuosi sitten...
yhdelle marsulle tarkoitetussa marsun häkissä oli pidetty 10 marsua yhtäaikaa, niin yksi kiusattu marsu-yksilö oli kuollut!
JOku asiakas oli huomauttanut heille marsun huonovointisuudesta, ja myyjä oli sanonut, että kyllä se siitä tokenee.
Seuraavana päivänä marsu oli kuollut.
Asiakas oli soittanut paikalliselle eläinlääkärille, ja eläinlääkäri oli tullut tarkistamaan paikat.
Hän oli määrännyt kaupan kahdelle papukaijalle isommat tilat ja marsuille rauhallisemmat "säilytystilat" .
Ei siellä näköjään eläimistä välitetä, ainoastaan muiden tuotteiden myynti on tärkeää!
Onneksi asia on nyt korjattu, mutta kyllä tuo osoittaa kuinka paljon heillä on tietoa ja eläinrakkautta!
En halua yleistää akvaariosoppien no... "erikoista" palvelua, mutta ajattelinpa kertoa...
Suosittelen itse Oulun Senegal akvaario-ja lintukauppa -liikettä, jossa on asiantunteva henkilökunta ja hyvä kuntoisia kaloja.
Siellä osataan hoitaa eläimiä!
Varmaan useimmat Oululaiset akvaario-harrastajat ovat käyneet joutsensillan akvaariosopissa..?
Oletteko huomanneet akvaarioissa kuolleita kaloja?
Minä olen, aina kun olen käynyt siellä, niin aina on ollut kuolleita kaloja, ja melkein kaikki kalat ovat olleet huonovointisia.
sillälailla pidetään huolta kaloista

Tämä tapahtui vuosi sitten...
yhdelle marsulle tarkoitetussa marsun häkissä oli pidetty 10 marsua yhtäaikaa, niin yksi kiusattu marsu-yksilö oli kuollut!
JOku asiakas oli huomauttanut heille marsun huonovointisuudesta, ja myyjä oli sanonut, että kyllä se siitä tokenee.
Seuraavana päivänä marsu oli kuollut.
Asiakas oli soittanut paikalliselle eläinlääkärille, ja eläinlääkäri oli tullut tarkistamaan paikat.
Hän oli määrännyt kaupan kahdelle papukaijalle isommat tilat ja marsuille rauhallisemmat "säilytystilat" .
Ei siellä näköjään eläimistä välitetä, ainoastaan muiden tuotteiden myynti on tärkeää!
Onneksi asia on nyt korjattu, mutta kyllä tuo osoittaa kuinka paljon heillä on tietoa ja eläinrakkautta!
En halua yleistää akvaariosoppien no... "erikoista" palvelua, mutta ajattelinpa kertoa...
Suosittelen itse Oulun Senegal akvaario-ja lintukauppa -liikettä, jossa on asiantunteva henkilökunta ja hyvä kuntoisia kaloja.

Re: Oulun joutsensillan akvaariosopista
Totta turiset, Senegalista saa aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua, eikä altaissa loju kuolleita kaloja.akvaario kirjoitti: Suosittelen itse Oulun Senegal akvaario-ja lintukauppa -liikettä, jossa on asiantunteva henkilökunta ja hyvä kuntoisia kaloja.
...
Ei kaikki pakkauvuta Senegaliin yhtäaikaa ettei lopu tila kesken... Mutta iteki suosin just Senegalia henkilökunnan ammattitaidon ja eteenki eläimiin kohdistuvan kiinnostuksen vuoksi! Siellä tulee usein ihan vaan rupateltua eläimistä sen jälkeen kun ostokset on jo tehty... Yritäppä samaa Akvaariosopin elämäänsä tympääntyneiden myyjien kanssa...