Kultakalat+epätietoisuus=ikävä juttu...

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Martha Focker
Starting Member
Starting Member

Kultakalat+epätietoisuus=ikävä juttu...

Viesti Kirjoittaja Martha Focker »

Kysyin tuossa yks päivä aqua-webin innoittamana kavereiltani, että tietääkö ne kuinka iso akvaario VÄHINTÄÄN pitää olla kultakalalla. Vastaukset oli tälläsiä:
-ai onko sillä muka jotain väliäkin?
-No eihän sen nyt iso tarvi olla.
-Onko niitä akvaarioita eri kokosiakin? (Aika järjen jättiläinen toi...)
-Miten niin vähintään? Täh? en mä nyt tajunnu...

Että sitä rataa...
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Meilläkin on "mitävälii" teinejä taloudessa, osaltaan varmaan kuuluu tuohon ikään? [;)]
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anzku
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: OAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Anzku »

Olin eläinkaupassa yhden akvaarioista mitään tietämättömän kamuni kanssa, ja nähdessään kultakaloja hän kysyi minulta: "Hei eikö nuo ole niitä mitä voi pitää ihan sellaisessa pienessä pyöreässä maljassa?" Luulisi että jo kultsien koko olisi kertonut jotain; isoimmat oli n. kymmensenttisiä :roll: ... Mutta minkäs sille voi, ei-akvaristien käsitykset akvaarion pidosta laahaavat varmaan vuosisadan jäljessä :?
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja tikkuhirviö »

Itse huolestun asiasta vasta siinä vaiheessa, kun nämä asioista tietämättömät ihmiset omistavat/hankkivat akvaarioita. En minäkään nimittäin tiedä yhtikäs mitään siperialaisista nelivarvaskirpuista..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”