Mulla ei ole yhtään kivan näkönen allas! Tai mä en osaa valita sinne oikeita kasveja.. yhyy..

Kaikilla on tosi kivan näkösiä altaita, joissa on kasveja vaikka ja kuin paljon ja ne on isoja, ne kasvit. Mulla on allas joo, siellä on tällä hetkellä vallisneriaa takana koko altaan pituudelta nippu rusolehteä, pari pensasojakaalta ja keihäsmiekkakasvi kiinni VIHREÄLLÄ kuminauhalla (se ei ole juurtunu vielä) kannossa. On siellä sit vielä yks papukaijalehti, mut sekin kasvaa lähinnä pituutta pienillä lehdillä..
yhyyy.. mitä kivaa vois laittaa tuohon eteen? Minkäänlaista kääpiöruohoa en halua, koska noi mun monniset kaivelee ne ylös ennen ku ne kerkeää juurtua, meikkakasvit ei kasva tuossa altaassa.
niin joo, allas on 100l, lämpötila siellä on n. 28 ja kaloja siellä uiskentelee tällä hetkellä 1 partis, 3 kööpiöakaraa, n. 20 pyrstöinen parvi neon- ja kardinaalitetroja ja 4 kuparimonnista. Monnisia on ollu enemmänkin, mut ne on kummasti löytyny uimasta selkää ilman silmiä. On kuitenki tarkoitus hommata niitä lisää.. Sopiiko muuten tuohon joku muu monninen ku kupari? Esim kaarimonninen?