Tuolla ircin puolella tuli keskustelua siitä, että thumbnailien takaa aukeavat kuvat ovat liian pieniä. Mitäs mieltä on foorumin porukka? Riittääkö leveydeksi 200-300, vai haluatteko kuvat vaikka koolla 640x480? Minä itse saan riittävästi selvää kyllä niistä kuvista näytön resoluution ollessa 1024x768, mutta mites te muut?
Täältä galleriasta löytyvät kaikki kuvat. Tietenkin ne, joissa lukee Copyright Satu Jäske, ovat omiani.
Entisenä modeeminkäyttäjänä olen ottanut tavakseni pakata kuvat mieluiten kolmikymmenkiloisiksi ja kooltaan 200-300 -pikselisiksi, niitä isoja kun on ollut niin ärsyttävä ensinnäkin siirtää sivuille ja sitten taas muutenkin katsella isoja, hitaasti latautuvia kuvia (vaikka kuinka pakkaisikin ne pieniksi) kun jokainen minuutti maksaa. Ja tuolla noita kuvia kun on yhteensä yli 300.
Pitäisikö muuttaa tapojani?
Kaikki muutkin mielipiteet ulkonäöstä ja toimivuudesta ovat tervetulleita. Mutta pitäydyn kyllä omassa tyylissäni kunhan se ei haittaa sivujen käytettävyyttä
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja sitten vielä maininta kaikille, jotka ovat linkittäneet sivuni omillensa, koko sivusto on muuttunut .html-loppuisista .php-loppuisiksi. Eli päivittäkääpä linkit =)