Mitä pukki toi?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

fleedu
Junior Member
Junior Member

Mitä pukki toi?

Viesti Kirjoittaja fleedu »

En toivonut mitään suurempia, mutta pukki toi hienoja laseja, kahvikuppeja, alusvaatteita, ceedeen, suklaata, käsipainot, sukkia ja vaikka mitä :D olen errrittäin tyytyväinen. ja vähän juovuksissa.

Kertokaas nyt mitä muut olette saanut

Edit: uusi aihe koska toisessa kyseltiin mitä toivottiin, niin kerrotaan täällä mitä saatiin. :P
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Nooh, pukki kävi tuossa klo. 19.00 ja kylläpä oli kirje mennyt perille kun osasi tuoda toivotun lahjan, eli huomenna taistelen Tyynen valtameren maisemissa japanilaisia vastaan (jokaisessa miehessä asuu ikuinen pikkupoika)

Pukki oli vissiin käynyt pitkäripaisessa kirkkaitten ja viskipullojen määrästä päätellen :mrgreen:
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
upa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja upa »

Mahtoiko olla pukki asialla...

pienenpieniä miekkapyrstön poikasia muutama piilottelee kelluskasvien juuristojen suojassa. Suuret mustat silmät katselevat ihmetellen ympärilleen. Siitä se elämä alkaa.
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Tänne pukki toi jo aamupäivällä neljä pientä kissanpentua. Aikamoinen joululahja :mrgreen: Näiden kanssa on tullut valvottua koko yön kun vaativat pulloruokintaa ensimmäisten 16 elintuntinsa aikana (vastaveripentue). Emo ja pennut voivat hyvin ja pentujen nimiksi tulee jouluntoivotukset eri kielillä: Joyeux Noel, Feliz Navidad, Bono Natale (eli ranska, espanja ja italia on jo edustettuina, neljäs on vielä hakusessa). Ovat nuo vain aivan hurjan ihania!

Toi joulupukki myös kotiteatterisysteemin jonka tarpeellisuudesta oltiin aiemmin käyty "keskustelua" :mrgreen:
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

Meille pukki toi parikymmentä helomonnisen poikasta...jälkitoimituksena tulee vielä kymmenkunta lisää (eivät ole vielä kuoriutuneet).

Sitten pukki toi Robin Hobbin uusimman, julisteelle kehykset, luontoarvan ja jonkun jouluarvan millä ei voittanut mitään :| ja vielä kaiken kruununa, 5:n DVD:n Hopeanuoliboksi ja kaikenlisäksi leikkaamaton versio!
koh-i-nor
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja koh-i-nor »

Kiva pukki aiheutti siskolle paniikkikohtauksen kertomalla, että tällä on 4 tuntia aikaa pakata ennen kuin lähtee Thaimaahan. Itse sain pukilta paljon villasukkia, Nemoa etsimässä pussilakanat ja monta kivaa kirjaa, lähinnä filosofiaa ja psykologiaa.
Ihan kiva, yksinäinen joulu.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Meillä pukki kävi siinä klo 18.00 aikoihin.
Itse sain Pahat pojat DVD-leffan jopa kahteen kertaan :)
Ja sitten tuli pari muuta leffaa ja pari kirjaa (Aku Ankan keräilykirja ja vitsikirja), Jope Ruonansuun Finnshits, dödöpakaus ja suklaakonvehteja.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Hatzizi
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Hatzizi »

paras lahja ehdottomasti oli HP valokuvatulostin ja digikamera setti, mutta harmikseni kamerassa taisi olla jotain vikaa :(.
Patterit loppuivat puolessa tunnissa ja kun laitoin uudet sisään, niin nekin kestivät vain yhden kuvan ajan. Patterit toimivat muissa laitteissa, Mikäköhän voisi olla vikana??
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja KingLittle »

digikamerat on yleensä aivan älyttömiä paristosyöppöjä, hanki ladattavat AA-kokoiset akut. Säästät niiden hinnan muutamassa kuukaudessa takas.
Hatzizi
Junior Member
Junior Member

Mut miten voi selittää ton, että uudetkin patterit toimivat vain yhden kuvan ajan?
KingLittle
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja KingLittle »

Kieltämättä tuntuu aika oudolta. Tosin jos ennen sitä selailit 2 tuntia valikoita ? :)
Hatzizi
Junior Member
Junior Member

En kyllä selaillut :D
Käynpä varmaan palauttamassa ton ja otan uuden tilalle, katotaas sitte miten sen kanssa käy.. [}:)]
sani
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja sani »

Hatzizi kirjoitti:En kyllä selaillut :D
Käynpä varmaan palauttamassa ton ja otan uuden tilalle, katotaas sitte miten sen kanssa käy.. [}:)]
Minullakin oli alkuun pattereilla toimiva digikamera ja ihan sama ongelma. Se lähti kauppaan heti seuraavana päivänä takaisin ja hankin sellaisen mikä on ladattava. Ikinä en enää edes koskisi sellaiseen patterisyöppöön [}:)]
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

-Alix- kirjoitti:Tänne pukki toi jo aamupäivällä neljä pientä kissanpentua. Aikamoinen joululahja :mrgreen: Näiden kanssa on tullut valvottua koko yön kun vaativat pulloruokintaa ensimmäisten 16 elintuntinsa aikana (vastaveripentue). Emo ja pennut voivat hyvin ja pentujen nimiksi tulee jouluntoivotukset eri kielillä: Joyeux Noel, Feliz Navidad, Bono Natale (eli ranska, espanja ja italia on jo edustettuina, neljäs on vielä hakusessa). Ovat nuo vain aivan hurjan ihania!
Kyllä sen neljännen nimi täytyy olla Merry, Merry Christmas. "Merri" kun jotenkin sopisi kissannimeksi kuin nyrkki silmään vaikka se nyt sitä amerikkalaistumista on.

Onnea uusien vauvojen johdosta.
NesteHukka
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Uudet farkut sain. Olen niin innokkaana ostellut kaikkea harrastuksiin liittyvää, ettei ikinä jää rahaa vaatteisiin... :mrgreen: Tuo signature sopii nyt tähän aiheeseen todella hyvin :mrgreen:
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Didi »

Puuttumatta nimiin sen enempää, mutta:
-Alix- kirjoitti:Joyeux Noel, - - Bono Natale
Joyeux Noël ja Buon Natale. Miten olisi neljänneksi pohjoisgermaanista eksotiikkaa eli ruotsi? :D

Ja asiaan. Meille pukki ei edes uskaltanut tai ehtinyt tulla käymään, vaan lahjat jaettiin ihan perhepiirissä, aluksi kotona ja myöhemmin mummolassa. Uskoisin kuitenkin, että toivelistani on mennyt pukille perille, sillä paketeista löytyi toivelistalla olleet dvd-soitin kaikilla herkuilla, makeisia ja suklaata. Jokajouluisia villasukkia ei tarvinnut edes toivoa, kun ne alkavat olla jo "varma nakki" neulomisesta pitävältä mummolta. Ovat muuten oikein lämmin ja käytännöllinen lahja susirajan takana asuvalle ja huonon ääreisverenkierron omaavalle. [;)]
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori

Ai joo, ne lahjat.

Minä olen pukille koko syksyn jankuttanut, että olen ollut tuhma tyttö, minulle ei saa tuoda lahjoja.

Pukinrontti kuitenkin toi. Nyt on uusi Snoopy-yöpaita ja Nalle Puh -sukat, suklaata ja jotain kylpyhaisuja.
Anzku
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: OAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Anzku »

Meikäläinen pääsee jälleen vapauttamaan sisäisen, luovan näpertelijänsä, paketista paljastui mielettömän upea, pimeässä hohtava 1000 palan palapeli :D ! Tuli sitä sitten muutakin, mm. hopeinen kalariipus (liittyyköhän harrastukseen vai horoskooppimerkkiin, hmm... [;)] )

Ja kuin joululahjaksi, komea (joulunpunainen) taistopojuni on rakennellut koko eilisen päivän ja tämän aamun elämänsä valtavinta kuplapesää. Sitä on sitten koko perhe käynyt vuorollaan ihanstelemassa :mrgreen: ... Suodattimen ryökäle vain tuppaa virtauksellaan hajottamaan ukkoparan aikaansaannokset (virta ei edes ole voimakas, mutta pesähän hajoaa tosi herkästi) :cry:
Viimeksi muokannut Anzku, 15:05, 25.12.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NesteHukka
Advanced Member
Advanced Member

En tiedä olenko vanhanaikainen, mutta tuolla ostarilla pyöri about 12-16 vuotiasta porukkaa aivan sairaasti tuossa illalla. Ei taida olla joulu enää entisensä. Minun lapsuudessani ei olisi tullut kuuloonkaan, että oltaisiin jouluyönä lähdetty kotoa yhtikäs mihinkään.
rain- kirjoitti:Ai joo, ne lahjat.

Minä olen pukille koko syksyn jankuttanut, että olen ollut tuhma tyttö, minulle ei saa tuoda lahjoja.

Pukinrontti kuitenkin toi. Nyt on uusi Snoopy-yöpaita ja Nalle Puh -sukat, suklaata ja jotain kylpyhaisuja.
Tästä tuli mieleen taannoinen joululahja, joka on edelleenkin suosikkini, nimittäin Haisuli-muki. Aivan loistava. Harmi vaan, että sitä ei kuulemma saa viedä työpaikalle (lahjan antajan ohjeistus), ja kotona taas en juo kahvia.
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
annukka
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja annukka »

Mä oon näköjään ollut pukin mielestä kiltti ku tuli lahjoja sen verran. Poikakaverilta kaunis rannekoru ja sit se yllätti mut täysin (kauhistelee aina mun rahankäyttöä akvaarioihin) ni sain häneltä 100e lahjakortin akvakauppaan! :D Sukulaisilta tuli sit pussilakanoista munankeittimeen yms! Mut onneks joulu on vaa kerran vuodessa ku rahaa kuluu lahjoihin aikast paljon.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

JVC:n DR-M1 polttavan DVD-soittimen (RAM, -R/-RW), yms... Tietysti niitä Mozartin kuulia - ei joulua ilman niitä...
NesteHukka
Advanced Member
Advanced Member

aqua2002 kirjoitti:JVC:n DR-M1 polttavan DVD-soittimen (RAM, -R/-RW), yms... Tietysti niitä Mozartin kuulia - ei joulua ilman niitä...
Onkos ne nyt Fazerin? Tehdas ollut aikaansa edellä. Ei ainakaan tarvitse brandiä muuttaa, kun ne on "kuulia" "cool" nääs. Tulipa oikein puujalkavitsi, selitykset ja kaikki :mrgreen:
Chyental
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Chyental »

-Alix- kirjoitti:Tänne pukki toi jo aamupäivällä neljä pientä kissanpentua. Aikamoinen joululahja :mrgreen: Näiden kanssa on tullut valvottua koko yön kun vaativat pulloruokintaa ensimmäisten 16 elintuntinsa aikana (vastaveripentue). Emo ja pennut voivat hyvin ja pentujen nimiksi tulee jouluntoivotukset eri kielillä: Joyeux Noel, Feliz Navidad, Bono Natale (eli ranska, espanja ja italia on jo edustettuina, neljäs on vielä hakusessa). Ovat nuo vain aivan hurjan ihania!

Toi joulupukki myös kotiteatterisysteemin jonka tarpeellisuudesta oltiin aiemmin käyty "keskustelua" :mrgreen:
Onneksi olkoon vaaveista! :D Saanen kysyä miksi teetitte vastaveripentueen? Itse olen käsityksessä ettei niitä saisi tarkoituksella tuottaa jos vaan suinkin on muita vaihtoehtoja?

Joulupukki ei tuonu mitään ku paketit on matkahuollossa jumissa..
-Chyental-
juusoL
Member
Member

Viesti Kirjoittaja juusoL »

Eikö kukaan saanut mitään akvaarioon liittyvää?

Itse sain Ph-mittarin( :mrgreen: ) , Akvaristilehden (1/2003),
Vaatteita, tosi hienon puukon joka oli hienosti sellatteessa laudassa,
Jokakalamiehen kalaniksit, perhokalastus kirjan,artemis Fowlin sen uusimman, ja karkkia
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori

Aijoo, ne akvaariokamat, Seran testiboksi, kalanruokaa kilo, lämmitin, kiertovesipumppu, kaikkea kivaa. Tulevat vasta uudenvuodenlahjaksi :)

Äiti halusi ostaa kaloille jonkun kivan koristeen akvaarioon. Kielsin määrätietoisesti :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”