Kertokaas nyt mitä muut olette saanut
Edit: uusi aihe koska toisessa kyseltiin mitä toivottiin, niin kerrotaan täällä mitä saatiin.

Valvoja: Moderaattorit
Minullakin oli alkuun pattereilla toimiva digikamera ja ihan sama ongelma. Se lähti kauppaan heti seuraavana päivänä takaisin ja hankin sellaisen mikä on ladattava. Ikinä en enää edes koskisi sellaiseen patterisyöppöönHatzizi kirjoitti:En kyllä selaillut![]()
Käynpä varmaan palauttamassa ton ja otan uuden tilalle, katotaas sitte miten sen kanssa käy..
Kyllä sen neljännen nimi täytyy olla Merry, Merry Christmas. "Merri" kun jotenkin sopisi kissannimeksi kuin nyrkki silmään vaikka se nyt sitä amerikkalaistumista on.-Alix- kirjoitti:Tänne pukki toi jo aamupäivällä neljä pientä kissanpentua. Aikamoinen joululahjaNäiden kanssa on tullut valvottua koko yön kun vaativat pulloruokintaa ensimmäisten 16 elintuntinsa aikana (vastaveripentue). Emo ja pennut voivat hyvin ja pentujen nimiksi tulee jouluntoivotukset eri kielillä: Joyeux Noel, Feliz Navidad, Bono Natale (eli ranska, espanja ja italia on jo edustettuina, neljäs on vielä hakusessa). Ovat nuo vain aivan hurjan ihania!
Joyeux Noël ja Buon Natale. Miten olisi neljänneksi pohjoisgermaanista eksotiikkaa eli ruotsi?-Alix- kirjoitti:Joyeux Noel, - - Bono Natale
Tästä tuli mieleen taannoinen joululahja, joka on edelleenkin suosikkini, nimittäin Haisuli-muki. Aivan loistava. Harmi vaan, että sitä ei kuulemma saa viedä työpaikalle (lahjan antajan ohjeistus), ja kotona taas en juo kahvia.rain- kirjoitti:Ai joo, ne lahjat.
Minä olen pukille koko syksyn jankuttanut, että olen ollut tuhma tyttö, minulle ei saa tuoda lahjoja.
Pukinrontti kuitenkin toi. Nyt on uusi Snoopy-yöpaita ja Nalle Puh -sukat, suklaata ja jotain kylpyhaisuja.
Onkos ne nyt Fazerin? Tehdas ollut aikaansa edellä. Ei ainakaan tarvitse brandiä muuttaa, kun ne on "kuulia" "cool" nääs. Tulipa oikein puujalkavitsi, selitykset ja kaikkiaqua2002 kirjoitti:JVC:n DR-M1 polttavan DVD-soittimen (RAM, -R/-RW), yms... Tietysti niitä Mozartin kuulia - ei joulua ilman niitä...
Onneksi olkoon vaaveista!-Alix- kirjoitti:Tänne pukki toi jo aamupäivällä neljä pientä kissanpentua. Aikamoinen joululahjaNäiden kanssa on tullut valvottua koko yön kun vaativat pulloruokintaa ensimmäisten 16 elintuntinsa aikana (vastaveripentue). Emo ja pennut voivat hyvin ja pentujen nimiksi tulee jouluntoivotukset eri kielillä: Joyeux Noel, Feliz Navidad, Bono Natale (eli ranska, espanja ja italia on jo edustettuina, neljäs on vielä hakusessa). Ovat nuo vain aivan hurjan ihania!
Toi joulupukki myös kotiteatterisysteemin jonka tarpeellisuudesta oltiin aiemmin käyty "keskustelua"