South American Eartheaters kirja

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Ana
Junior Member
Junior Member

South American Eartheaters kirja

Viesti Kirjoittaja Ana »

Saakohan Suomesta mistään Weidnerin South American Eartheaters kirjaa???

Jos joku on tilannut mokoman netistä, niin mitkä olivat tilauksenne kokonaiskustannukset?
Tapio Martimo
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tapio Martimo »

Itse tilasin ja sain juuri tänään ko. kirjan AnimalBook.de:stä http://www.animalbook.de/

Kirja maksoi 51 euroa. Toimituskulut yhteensä 16 euroa, kun tilauksessa oli kuusi kirjaa, joiden yhteispaino viisi kiloa (atlakset painaa). Toimitusaika oli tasan viikko. Maksutapana tutuimmat luottokortit - postiennakkoja ja sen sellaisia en edes kysellyt.

Tuon AnimalBookin sivut on aika hankalakäyttöiset, mutta kun lähettää yhteydenottopyynnön, niin sähköpostilla saa niiden koko kirjavalikoiman. Loppuyksityiskohtien hiominenkin onnistui sähköpostilla helpoiten.

Englannilla tuli toimeen. Laitoin kuitenkin varmuuden vuoksi varsinaisen tilauksen saksaksi, jotta mitään väärinkäsityksiä ei tulisi - oli se kaupan yhteyshenkilön englanti kuitenkin suht kehnoa.

Kaiken kaikkiaan tämä oli positiivinen ostokokemus ja tämän perusteella uskallan suositella ko. kauppaa.

Sen mitä minä olen tutkinut verkkokauppoja, niin tuo kauppa oli juuri tämän tonkijakirjan osalta edullisin. Nyt varmaan joku sitten samantien läväyttää tähän verkkokaupan, josta kirjan saisi 20 euroon...
Cichlidsonly
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Cichlidsonly »

Tästä 20 eurolla...

Ei sentään. Itse aikanaan kyselin bookplussasta tätä ja paria muutakin kirjaa. Hintakin oli tuota luokkaa. Ton bookplussan hyvä puoli on se, ettei siinä tarvitse jakaa visa-numeroansa.

www.bookplus.fi

--Petri--
Tapio Martimo
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Tapio Martimo »

Jep. Bookplus on ihan ok kauppa. DataClub samoin - nehän on samaa puljua.

Oikeastaan tuo animalbookin tilaus piti alunperin olla vain testitilaus kaupan luotettavuuden suhteen. Tilaus sitten vain vähän levisi käsiin... Bookplus on ainakin tiettyjen kirjojen osalta merkittävästi kalliimpi paikka. Uusi painos kirjasta "Bede Atlas Freshwater Aquarium Fishes" on bookplussassa 50 euroa animalbookkia kalliimpi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”