Kanta-Hämeen akvaarioseuran retket

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Kasparov
Starting Member
Starting Member
Akvaarioseurat: ex K-HAS
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kasparov »

Eli koska ilmeisesti useampikin on ajo-ohjeita vaille, niin yritetään laittaa, joku saa sitten korjailla ja laittaa paremmat jos ehtii. Kaupungista lähdetään kohti keskus-sairaalaa, jonka jälkeen lähdetään kohti Loimalahtea (Ensimmäisestä risteyksestä vasempaan, yhden ohi ja seuraavasta oikeaan). Sitten Loimalahdentietä eteenpäin, päähän asti. Uimarannan viittoja seuraamalla, niin pitäisi löytää perille. Lopussa tie muuttuu hiekkatieksi ja taitaa tien nimi muuttua Tervaniementieksi?
Onia
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Onia »

En sittenkään pääse torstaina kantoja sahaamaan :( Lähdemme reissuun vasta huomenna, emmekä tänään, kuten luulin. Siksi tulemme pois vasta torstaina, emmekä keskiviikkona...

Jos kaikille sopisi, että sahailemaan mentäisiin vasta perjantaina, minäkin pääsisin mukaan. Jos se ei sovi, ei kannata missään nimessä taas ruveta enempää siirtelemään. Eli menkää ilman minua torstaina [;)] Onneksi kannoilla ei minulle ole niin kiirettä, vaikka niitä jossain välissä tarvitsenkin.

Sihteerillä ei ole kyytiä, jos minä en tule, eli hän jää varmaan myös pois reissusta. Ainakaan teillä ei ole ahdasta rannalla :mrgreen: :(

Niin, sitten vielä, en ole sitten taas netin ääressä ennen kuin torstaina, eli jos jotain kriittistä tulee, saa soittaa. Vaikka mitäs tässä..?

Harmi, kun on tällaista kaikenlaista aikaa vievää reissailua koko ajan.
-Aino-
haukka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja haukka »

noh eiköhän me pärjätä siellä.. ottaa vaan jätesäkki mukaan mihin niitä voi sitten laittaa. ainoa että kuka ne säilyttää ja pesee ennen kirppistä? niin ja jos on ylimääräisiä kasveja niin voin mielelläni ottaa :) on toi akvaario aika vaisu vielä kun ei ole kasvit kasvanu sen hiekan vaihdon jälkeen.. vaihtareita saa heti takaisin kunhan nuo kasvaa tuolla ensin :D
haukka
Senior Member
Senior Member

olisiko vaikka mahdollista jos kaikki laittais toisensa messengeriin niin olisi siinä aina hyvä keskustella ja näkisi että joku on joskus paikalla?? [;)]
Tööti
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Tööti »

Putosin pahasti kärryiltä...laittaisi siis minkä mihin?

Oliko siellä Alajärvellä väkeä?
Coffy
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Coffy »

Kaikki eivät vaan käytä messengeriä tms. Mutta olisi kyllä ehkä helpompaa, jos olisi mahdollista keskustella reaaliajassa. Itse käytän ICQta ja minut tavoittaa lähes aina IRCnetistä. :P
haukka
Senior Member
Senior Member

noh nyt tuli laitettua toi irc. onhan sekin ihan kätevä. oon samalla nickillä siellä :) ei siellä kauheesti ollut porukkaa :? meitä oli viis henkeä mut kyllä me jotain saatiin sieltä lutakosta ylös.. torstaina mennään ettiin lisää ja sahaan vanhat löydöt eli jos porukkaa kiinnostaa niin mukaan vaan :D
Kasparov
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Tiedoksi sen verran että viikonloppuna kannot on keitetty mahdollisuuksien mukaan ja muutenkin putsailtu. Ovat "varastossa" mökillä tällä hetkellä odottamassa kirpparin järkkäystä. Ne jotka olivat keräämässä ja kantoja vailla, niin voivat ilmotella, jos muistaa kannon "tuntomerkit", niin voidaan tuoda ne Hämeenlinnaan miten sovitaan, kaikkia ei viittis moneen kertaan ainakaan raahata sieltä auton perässä.
haukka
Senior Member
Senior Member

Olen tossa tekemässä tilausta aquaristikshop.com:sta ja ajattelin kysyä nyt muilta hämeenlinnan seuralaisilta että olisiko teillä tarvetta tilauksiin?
Jos kiinnostaa niin ilmoitelkaa vaikka minulle sähköpostiin tai messengerissä :) saadan siten noi postikulut minimoitua :mrgreen:
haukka
Senior Member
Senior Member

Puhuttiin tuossa faunattaren omistajan kanssa että siellä voi pitää seuraavan kokouksen. Samalla voitaisiin keskustella tampereen reissusta ja kirpparista. Päivämäärä kokoukselle on kai 16.8 mutta kellon aikaa ei ole vielä lyöty lukkoon luultavasti kuitenkin illalla.
Viimeksi muokannut haukka, 09:39, 11.08.2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onia
Member
Member

Minä en valitettavasti pääse silloin paikalle, mutta toki te ilman minuakin pärjäätte! [;)] Voin viedä Pekan akvaarioon ilmoituksia tästä seuraavasta kokouksesta, ovat siellä kyselleet milloin olisi kokouksia.
-Aino-
Coffy
Starting Member
Starting Member
Viesti:

16.8. on myös minulle hieman kyseenalainen päivä. :( Onko homma lyöty jo lukkoon?
haukka
Senior Member
Senior Member

Päivä muuttunut. Pia pisti viestiä ja jos Ainolle käy niin voisiko käydä sopimassa jonkun päivän hänen kanssaan siellä liikkeessä. Ehkä tuo kokous sitten on joskus syssymmällä.
Onia
Member
Member

Juu, mä oon nyt tosiaan 15-21.8 ihan muilla mailla vierahilla, enkä pääse kokouksiin. Muutenkin tässä on nyt kaikenlaista menoa:
-Pääsin opiskelemma Turkuun, koulu alkaa 1.9.
-Pitää hommata kämppä
-Meille tuli koiranpentu (nyt 8 viikkoa, kolme päivää =)) ja sen kanssa menee aikaa, ei voi jättää yksin jne...
Mutta kyllä mä jossain välissä kokoukseen pääsen. Jos vaan ikinä mahdollista, pidetään se jo elokuussa. syyskuun ekalla ja tokalla viikollakin mulla vielä on aikaa, mutta silloin voi olla muuttokiireitä ym.

Virallinen syyskokouskin pitää pitää, mutta siitä olisi hyvä päättää tässä tapaamisessa. Kyl mä myöhemminkin syksyllä vielä Hämeenlinnassa käyn, mutta hitsi kun ei yhtään tiedä, koska.
Aino
haukka
Senior Member
Senior Member

No voisitko käydä vaikka sopimassa Piian kanssa päivän niin eiköhän se siitä sit järjesty. Laitat vaan jonkun päivän niin ne tulee ketkä pääsee jne...
Onia
Member
Member

Hei taas kaikille!

Kanta-Hämeen akvaarioseura ry:n (!) :D seuraava kokous on lauantaina 18.9.2004 lemmikkieläinliike Faunattaren tiloissa kello 15.00 alkaen. Paikalla on Suomen akvaariotukun esittelijä, jolta voi kysellä kaikenlaista kaloihin ja kasveihin ym. liittyen. Hän ei aio pitää "esitelmää" vaan toivoi, että kaikki miettisivät kysymyksiä, joihin hän sitten mielellään vastaa. Tämän jälkeen meillä on kello 16.30 asti aikaa pitää kokousta.

Varatkaa kaikki retkituoli tms mukaan, sillä Faunattaressa ei ole kaikille istumapaikkoja.

Tervetuloa!

Lisätietoja aino_85@luukku.com Vastaaminen saattaa kestää, sillä muutto on käynnissä :?
skare
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja skare »

Aino85 kirjoitti:Tapaaminen olisi tärkeä sikälikin, että voisimme jutella tuosta vierailevasta `esitelmöijästä` ja suunnitella paremmin toista retkeä. Minua esitelmät ainakin kiinnostavat kovasti, ja TAS:aankin voisi ottaa yhteyttä!
Mitenkäs Tampereen retkisuunnitelmat ovat edistyneet? Ainakaan TAS:n hallitukseen asti ei ole vielä kulkeutunut tietoa siitä, milloin olisitte tulossa piipahtamaan.

Miten olisi ensi viikonloppuna, kun TAS järjestää akvaariohuutokaupan/myyjäiset? Tapahtuma järjestetään sunnuntaina 12.9. seuran tiloissa Kalevassa, osoite on Ilmarinkatu 39 B. Myynti alkaa klo 12, tavaroiden vastaanotto klo 10. Myyntiin saavat tuoda tavaraa kaikkien akvaarioseurojen jäsenet, ja ostaman saa tulla kuka tahansa.

terv. Sanna
TAS:n sihteerikkö
Onia
Member
Member

Voi itku, minä en ainakaan pääse paikalle! :cry: Olisi ollut todella kiinnostavaa ja kiva tulla, mutta kun on tuo muutto; ensiviikonloppuna vielä nimenomaan _akvaarioiden_ muutto. [;)]

Meikäläisen osalta jää siis toiseen kertaan... Onko muita meidän seuralaisia menossa? :)
Kasparov
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Jos jonkun akvaario on kantoa vailla niin ilmotuksia tähän / yv:nä. Hain kesällä tehdyn kantoretken saaliin mökinvarastosta kaupunkiin joten voisin tuoda ne kokoukseen, mikäli joku ilmoittaa niitä tarvitsevansa, turhaa en viitsi niitä raahata pitkin kaupunkia. Ensisijaisesti siis reissussa mukana olleet, sitten seuran jäsenet ja ns ulkopuoliset, pientä korvausta vastaan (tuotto luonnollisesti seuralle)

Edit Kukaan ei ole ilmoittanut kaipaavansa kantoja, joten en raahaa niitä mukana kokoukseen.
Onia
Member
Member

Hei vain taas kaikille!
Seuran epävirallinen syystapaaminen on nyt pidetty ja olisi aika sopia virallinen syyskokous.

Eli ehdotuksia kehiin, milloin mahdollisimman moni pääsisi paikalle? Syyskokouksessa mm. valitaan seuralle hallitus ja puheenjohtaja.

Vähintään viikon päästä sen tästä päivästä tulee olla, koska kokouksesta pitää tiedottaa vähintään viikkoa ennen kokouspäivää.

Eli ehdotuksia!
haukka
Senior Member
Senior Member

Minulle käy ma-to ensi viikolla. Loppuviikko on ihan buukattu kun on se sisustuskurssi siellä helsingissä ja ajattelin mennä sinne.
Onia
Member
Member

Minulle eivät valitetavasti käy mitkään muut kuin viikonloput, koska tosiaan asun jo täällä kaukana poissa. Myös perjantai saattaa käydä, jos sen erikseen järjestän. Viikonloppujakaan en kaikkia Hämeenlinnassa ole, mutta voin tulla kun kokousaika saadaan sovittua.
haukka
Senior Member
Senior Member

No miten olisi 1-2.10? Sillon mulle kävisi kahden jälkeen.
Onia
Member
Member

Pitäisi näillä näkymin sopia. Miten muut seuralaiset?
Coffy
Starting Member
Starting Member
Viesti:

1.10 en oikein pääse, lauantai 2.10. sopii kyllä kunhan kellonaika on mielummin iltapäivällä, koska minulla on ilmeisesti aamulla koe. :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”