Kenelläkään kokemuksia mp-akvaarioiden laadusta?
Harkinnassa olisi tuollainen akvaario uuden kämpän paraatialtaaksi:
http://www.aquaristikshop.com/pictures_xxl/420008.jpg
On niin hävyttömän hintainen, että miellään kuulisin vastaavien altaiden omistajien kokemuksia kyseisestä mallista.
Valvoja: Moderaattorit
hyvä on ollut
Mulla on juuri kuvan kaltainen 240-litrainen mp. ainoana erona kuvaan minun jalustan sivuilla olevat tuet ovat saman väriset kuin muukin jalusta.
Koko systeemi on siististi tehty ja suunniteltu loppuun asti. Lisäksi valaisinkansi sallii putkien lisäämisen jos kaksi (240l) ei riitä.
Koko systeemi on siististi tehty ja suunniteltu loppuun asti. Lisäksi valaisinkansi sallii putkien lisäämisen jos kaksi (240l) ei riitä.
Et voi tietää varmasti ellet kokeile itse.
Mulla on ollu nyt vuoden verran ihan just tuollainen 600l:n allas ja myös minä oon ollu siihen tyytyväinen.
Sisäänkantovaihe ja paikoilleen asennus vaan oli vähän työn takana kun allas paino ihan mielettömästi! (tietysti
)
Yks pikku mutina vaan siitä että tuo luukku tuossa valokannessa on aika kapea kun alkaa kasveja karsia ja täytyy käsi tunkee altaaseen ja varsinki jos tarvis kurkotella sinne peräseinälle, no saahan noita putkia tietysti siirrettyä peremmälle kun aukasee takakannetki ja tarpeen vaatiessa nostettua pois... eli ei mitää isompia valituksia.
Suosittelen, todella siisti kokonaisuus...
Ai niin, noi kaapit on tuola alla tosi kapeet, esim tollanen Eheimin 2260 ei mahdu kaappiin. Siitä aika iso miinus. Eheimin proffat kyllä mahtuu.
Sisäänkantovaihe ja paikoilleen asennus vaan oli vähän työn takana kun allas paino ihan mielettömästi! (tietysti
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Yks pikku mutina vaan siitä että tuo luukku tuossa valokannessa on aika kapea kun alkaa kasveja karsia ja täytyy käsi tunkee altaaseen ja varsinki jos tarvis kurkotella sinne peräseinälle, no saahan noita putkia tietysti siirrettyä peremmälle kun aukasee takakannetki ja tarpeen vaatiessa nostettua pois... eli ei mitää isompia valituksia.
Suosittelen, todella siisti kokonaisuus...
Ai niin, noi kaapit on tuola alla tosi kapeet, esim tollanen Eheimin 2260 ei mahdu kaappiin. Siitä aika iso miinus. Eheimin proffat kyllä mahtuu.
Naura ittelles ennenku muut kerkiää!
Jatkan nyt tähän, kun kiinnostaisi kovasti MP-Aquapro 80 tai 100 sekä mp-SET Teenie’s 80 akvaario. Kyseisiin paketteihin tulee mukaan myös suodatin ja lämmitin. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä paketeista? Onko valokansi akvaariota putsatessa pahasti tiellä ja ovatko miten laadukkaita yleensäkin? Kaikki kokemukset näistä akvaarioista ovat tervetulleita. 

mp-akvaariot ovat korkealle arvostettuja myös eläintarvikeliikkeissä. Ainakin oma akvaariokauppiaani sanoi että akvvario on laadukkaampi kuin esim. Juwelin altaat. Ostin sitten työpaikalle 240 litraisen ja eilen hain käytetyn 720 litrasen kodin iloksi. Kiitokset vaan myyjille sujuvasti sujuneista kaupoista 

-
- Advanced Member