Aquaristikshop.com-tilaus kestää

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Siipu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Siipu »

Pah ja pöh.. piti sitten kuitenkin tilata tuolta, kaikista varoituksista huolimatta, kun viimeksikin tuli tavara vikkelään. No ei tässä ole vielä kuukauttakaan mennyt (tilaus 9.8), mutta hinku ois jo saada uus pönttö pörisemään. 8-)

Vaan miun probleema on seuraava: Olen maksanut Visalla, jonka viimeinen kelpoisuuspäivä on tänään. Eikä tilausta siis vielä ole käsitelty. Ei näy myöskään Visatiedoissa. Mitäs nyt? Luottokuntaan soitin, mutta sielläpä ei tiennyt kukaan mitään. Uuden kortin tiedot kai pitäs laittaa menemään. Eri asia, laitanko. [;)]

Noh, pistin kumminkin faxilla niille muistutusta asiasta ja huomautuksen vanhenevasta kortista. Vähän niinkun ajatuksena saada tilaukseen vipinää. Katsotaan, mitä tapahtuu. Jos ei mitn, niin taidanpa perua koko tilauksen ja tilata muualta.
ryukin
Member
Member

Viesti Kirjoittaja ryukin »

Jep, nyt olen sitten minäkin samassa veneessä: Tilaus tehty 15.8. eikä vieläkään mitään muuta kuin "Order received". Sikäli ei ihan hirveästi haittaa, että olen parin viikon päästä lähdössä itse Saksaan käymään. Jos ei tilaus siihen mennessä ole liikkunut eteenpäin, perun sen ja ostan itse paikan päältä tarvitsemani.
Mutta periaatteessa tosiaan: melkein mieluummin ostan lähikalakaupasta kalliimmalla, kun minulle näytetään kädestä pitäen laitteen oikea toiminta ja saan tavaran heti mukaan. Tämä nettitilaus oli sikäli välttämätön, että tilaamaani tavaraa ei saa Suomesta :(
Juissi

Viesti Kirjoittaja Juissi »

Minulla tuli juuri KOLME KUUKAUTTA täyteen tilauksesta. Toimitusta ei vain ole kuulunut. Onneksi ei ole kiire ja tilaus on postiennakolla... mutta millä liikkeellä on varaa moiseen palveluun? Itse siirryn vaihtoehtoisiin toimittajiin seuraavalla kerralla mikäli vain mahdollista!

-Juissi
haukka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja haukka »

Minullakin tuo tilaus kesti aika kauan ja loppujen lopuksi meni hermot ja pistin niille mailiin "pienen" valituksen. Valittelivat sitä että jos tilauksessa on paljon eri tuotteita niin siksi kestää. Noh kyllähän se on ymmärrettävää, mutta laittaisivat vaikka tilaajalle postia että jotain tuotetta ei saa ja kysyisivät että voiko paketin lähettää ilman kyseistä tuotetta. Viivytyksen syyksi paljastui että niillä ei ollut tilaamani tetran ruokapurkkia, joten sen takia ne eivät lähettäneet pakettia. No ei mennyt kuin kaksi päivää valituksesta ja paketti lähti maailmalle ilman sitä ruokapurkkia, joka ei nyt minua hirveästi haittaakaan vaikka ei nyt saavukkaan. Jokatapauksessa tiedustelkaa niin varmaan selviää :) vaikka eihän se kiva ole perään kysellä jos tuotteista ei kuulu mitään.
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Homman nimi on se, että on kyselty englanniksi, saksaksi ja swahiliksi ja mailia laitettu ties kuinka moneen osoitteeseen. Mutta kun eivät viitsi vastata kovinkaan usein, enemmän sääntö kuin poikkeus ettei sieltä saa vastausta.
Siipu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Siipu »

Vautsi. Eilen pistin faksin ja tänään tuli sähköpostia, että paketti on lähetetty. Status delivered. :o

Ja koko summa siinä näkyy, että löytyi vissiin kaikki tilattu tavarakin.

Kyllä se patistelu näköjään tepsii ainakin toisinaan. :P Saas vaan nähä, millon ehtivät tänne asti..
Hellu
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Kerronpa taas teille huono-onnisille [;)] että minun tilaukseni "toimi" jälleen loistavasti. Tilasin 21.8. ja sain pakettini 3.9. ja vielä kahdessa eri paketissa :D . Uskalsin siis kuitenkin tilata vaikka luin tämän viestiketjun. Saa nähdä koska onneni kääntyy :mrgreen:
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Tilasin 22.2. (jep, helmikuussa) eivätkä ole tilaustani peruuttaneet, vaikka olen useissa sähköposteissa sitä pyytänyt. Surkuhupaista, mutta minkäs teet :roll:
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
aquasol
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquasol »

Täytyy sanoa, että näyttää olevan ihan tuurissansa tuo palvelu minkä a-shopista saa. Itse olen saanut aina kaikki tilaamani tavarat kohtuuajassa (max 4 viikkoa) ja jokaiseen lähettämääni sähköpostiin on reagoitu muutamassa päivässä useimmiten seuraavana päivänä. Toivottavasti tämä tuuri jatkuu ja olisi teillä muillakin.
marko.markkanen
Member
Member

Viesti Kirjoittaja marko.markkanen »

aquasol kirjoitti:Toivottavasti tämä tuuri jatkuu ja olisi teillä muillakin.
Minä en luottaisi tuuriin vaan hankkisin tavarat muualta.
Skroik
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Skroik »

marko.markkanen kirjoitti:Minä en luottaisi tuuriin vaan hankkisin tavarat muualta.
Mielelläni hankkisin tavarat muualta, kun vaan tietäisi missä hintataso olisi yhtä edullinen. Tietysti rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta yhtä laajaa tuotevalikoimaakaan ei taida ihan helpolla löytyä.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Mites olis Aquaristik.net?
Jyrkiboy
Kivenpyörittäjä
Kivenpyörittäjä
Akvaarioseurat: SMAS, FOMA #11
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jyrkiboy »

aqua2002 kirjoitti:Mites olis Aquaristik.net?
Ääni tälle. Tai sitten seame.com. Minen noilta a-shopin öykkäreiltä tilaa enää mitään. Lähes joka tilauksesta on puuttunut se tuote, jonka takia tilaus alunperin tehtiin ja se syö miestä rotan lailla!
Vettä tällä hetkellä vain vasemmassa polvessa...
Skroik
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Skroik »

Juu, tämä onkin varmaan se ainoa vaihtoehto. JBL:n tuotteet vaan pitää unohtaa. Ensimmäiset tilaukset teinkin Aquaristik.netistä, mutta heilläkin oli tapana lähettää vääriä tuotteita tai jättää kokonaan pois. Lasku oli kyllä aina tilauksen mukaan. :x Noh, josko nuo olisivat parantaneet tapansa.
Jokeri
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Jokeri »

Toimii tuo nettikaupankäynti jossain päin Saksaa. Tässä hyvä esimerkki: Tein tilauksen 5.9.04 ja sain tänään 8.9.04 ilmoituksen, että paketti on jo lähtenyt Saksasta kohti Suomea.
Loppusumma oli sen verran suuri, että toimitus ei tule maksamaan minulle kuin reilu 2 €. Ja pääsääntöisesti olen saantu sitä mitä olen tilannut. Vakikauppani on Aquaristikshop eikä vielä ole tullut tarvetta vaihtaa. Ainoa miinus on, etteivät myy Waderleyn ruokia.
- Keittiössäni roikkuu katosta amppeli. Jossain toisaalla se löytyy pöydän äärestä -
ansku1
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja ansku1 »

Olen ollut tyytyväinen aquaristikshopin tilauksiin. Aina on tavarat tullut perille 1-2viikossa.
teemu7117
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja teemu7117 »

Itse tilasin aquaristikshopista nyt ensi kertaa mitään 29.8 ja nyt siellä sivuilla luki että toimitettu, eli vajaa kaksi viikkoa siinä vain meni. Tilasin yhteensä 14 tuotetta mukana yksi suodatin, pari vesipumppua, mattoa, lämmittimen ja monta erilaista purkkia kalanruokaa ja vähän pohjalannoitteita. Se on tietysti eri asia onko kaikki mitä tilasin paketissa, mutta toivotaan. Tietääkö kukaan kuinka kauan siinä suunnilleen menee ennenkuin paketti on lähipostissa?
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

John D kirjoitti:
Ääni tälle. Tai sitten seame.com. Minen noilta a-shopin öykkäreiltä tilaa enää mitään. Lähes joka tilauksesta on puuttunut se tuote, jonka takia tilaus alunperin tehtiin ja se syö miestä rotan lailla!
Seame.comiin olen nykyään enemmänkin tyytymätön kuin tyytyväinen. Kahdesti tilannut ja molemmilla kerroilla tuote 1-2 kuukauden kuluttua vasta mulla tilauksesta, mutta VISAa laskutettu jo samana päivänä, kun ovat tilauksen saanneet. En ole tyytyväinen siitä, että saan maksaa korot kahdelta kuukaudelta, vaikka en tuotetta ole saanutkaan. En järin suosittele, ellei tilaa postiennakolla tai ole halukas maksamaan tuotteita ennakkoon.

Aquaristik.net palvelee hyvin, ainakin minua - tai sitten hyvä tuuri. Miinusta toi Skarenkin mainitsema valikoimien pienuus. Myydäänkö siellä muuten lainkaan mattoa??

Aquaristikshopissa ärsyttää ylikaiken se, että lähettävät aina paketin puutteellisena ja JohnD:n tavoin itseltäkin jäänyt juuri se tuote saamatta, jonka takia tilaus alunperin lähtenyt.
Jokeri
Member
Member

Täytyy ymmärtää saksalaisia :D . Heille asiakaspalvelu on sitä, mitä "palvelija" haluaa tarjota. Muutaman kerran kyseisessä maassa käyneenä ja heidän lentoyhtiötään käyttäneenäkin voin kertoa, että kyse on saksalaisesta käsityksestä "hyvästä palvelusta". Siellä asiakas on aina väärässä ja myyjä aina oikeassa.
Katsotaan nyt, millaisena minun viimeisin tilaukseni Aquaristikshopista saapuu. Laitoin tilaukseen erikseen maininnan, etten halua vajaata lähetystä. Pyysin vielä ottamaan yhteyttä, mikäli jokin tuote puuttu. Eivät ainakaan ottaneet yhteyttä, joten ensi viikolla kuullaan lopputulema.
- Keittiössäni roikkuu katosta amppeli. Jossain toisaalla se löytyy pöydän äärestä -
Hiutale
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiutale »

aqua2002 kirjoitti: Aquaristik.net palvelee hyvin, ainakin minua - tai sitten hyvä tuuri. Miinusta toi Skarenkin mainitsema valikoimien pienuus. Myydäänkö siellä muuten lainkaan mattoa??
Myydään. Tai ainakin mainostavat. Tilasin sitä akvaarioseuran kimppatilauksessa, joka lähti noin kuukausi sitten, mutta ei ole vielä tullut. Tämä on eka tilaukseni ko. kaupasta enkä tietysti ole kovin tyytyväinen viivästykseen. Sehän saattaa tosin johtua ison porukan hervottomasta tavaramäärästä.

Aquaristikshopista olen tilannut yksin, kaksin ja kimpassa yhteensä 10 kertaa. Tilastoa:
kaikki tilatut tavarat tulleet, toimitusaika alle 3 viikkoa : 5 kertaa
kaikki tilatut tavarat tulleet, toimitusaika yli 3 viikkoa: 1 kerta
tilauksesta jäänyt jotain puuttumaan, toimitusaika alle 3 viikkoa: 2 kertaa
tilauksesta jäänyt jotain puuttumaan, toimitusaika yli 3 viikkoa: 1 kerta
toimitusaika venynyt yli 2 kk mittaiseksi -> tilaus kokonaan peruttu: 1 kerta
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Ihan pieni pilkunviilaus joka ei yhtään liity asiaan, mutta sattuu minun silmiini. Sen paikan nimi on aquaristic.net, ei aquaristik.net, vaikka silläkin osoitteella pääsee perille. Kaikki firman logot ovat tämmöisiä, c-kirjaimella:

Kuva

Kiitoksia, jatkakaa :mrgreen:
Hiutale
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiutale »

Niin ku ne on niin paljon kansainvälisempiä kuin perussaksalaiset AquaristiKshoppilaiset :mrgreen: .
Jokeri
Member
Member

Tänään tuli sitten se luvattu paketti Aquaristikshop.comista ja kaikki tilaamani tavarat olivat mukana. Myös O.S.In pintaruoka, jota luulin tilanneeni lirtan purkin. Vähäkö ihmettelin, kun paketista löytyi ihan hillitön ämpäri. Minulle oli sattunut pieni yksikkö virhe ja tuloksena oli 1000 g:n ämpärillinen Vivid Coloria :D . Siitä ei voi kauppaa syyttää. Riittääpähän kaloille ruokaa vähäksi aikaa.
jorge13
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja jorge13 »

Tilaus tehty su 5.9. aquaristic.nettiin.
Tilaus vahvistettu ma 6.9.
Tavarat lähetetty ke 9.9.
Tavarat perillä to 16.9. työpaikalla, jossa maksu UPSin kuskille käteisellä.

Kaikki tilatut oli mukana, myös matto.
Tällä kertaa paketti 4 kg, tuli suhtkoht nopeasti. Viime kerralla kesti n. 4 viikkoa, mutta silloinkin kaikki tilatut tavarat oli mukana.
Koss
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Koss »

Eilen peruin tilauksen koska oon odotellut sitä jo 3 kuukautta [}:)] Hidasta ja huonoa palvelua aquaristikshopista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”