Kanta-Hämeen akvaarioseuran retket
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: ex K-HAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Eli koska ilmeisesti useampikin on ajo-ohjeita vaille, niin yritetään laittaa, joku saa sitten korjailla ja laittaa paremmat jos ehtii. Kaupungista lähdetään kohti keskus-sairaalaa, jonka jälkeen lähdetään kohti Loimalahtea (Ensimmäisestä risteyksestä vasempaan, yhden ohi ja seuraavasta oikeaan). Sitten Loimalahdentietä eteenpäin, päähän asti. Uimarannan viittoja seuraamalla, niin pitäisi löytää perille. Lopussa tie muuttuu hiekkatieksi ja taitaa tien nimi muuttua Tervaniementieksi?
En sittenkään pääse torstaina kantoja sahaamaan
Lähdemme reissuun vasta huomenna, emmekä tänään, kuten luulin. Siksi tulemme pois vasta torstaina, emmekä keskiviikkona...
Jos kaikille sopisi, että sahailemaan mentäisiin vasta perjantaina, minäkin pääsisin mukaan. Jos se ei sovi, ei kannata missään nimessä taas ruveta enempää siirtelemään. Eli menkää ilman minua torstaina
Onneksi kannoilla ei minulle ole niin kiirettä, vaikka niitä jossain välissä tarvitsenkin.
Sihteerillä ei ole kyytiä, jos minä en tule, eli hän jää varmaan myös pois reissusta. Ainakaan teillä ei ole ahdasta rannalla
Niin, sitten vielä, en ole sitten taas netin ääressä ennen kuin torstaina, eli jos jotain kriittistä tulee, saa soittaa. Vaikka mitäs tässä..?
Harmi, kun on tällaista kaikenlaista aikaa vievää reissailua koko ajan.
-Aino-

Jos kaikille sopisi, että sahailemaan mentäisiin vasta perjantaina, minäkin pääsisin mukaan. Jos se ei sovi, ei kannata missään nimessä taas ruveta enempää siirtelemään. Eli menkää ilman minua torstaina
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sihteerillä ei ole kyytiä, jos minä en tule, eli hän jää varmaan myös pois reissusta. Ainakaan teillä ei ole ahdasta rannalla

Niin, sitten vielä, en ole sitten taas netin ääressä ennen kuin torstaina, eli jos jotain kriittistä tulee, saa soittaa. Vaikka mitäs tässä..?
Harmi, kun on tällaista kaikenlaista aikaa vievää reissailua koko ajan.
-Aino-
noh eiköhän me pärjätä siellä.. ottaa vaan jätesäkki mukaan mihin niitä voi sitten laittaa. ainoa että kuka ne säilyttää ja pesee ennen kirppistä? niin ja jos on ylimääräisiä kasveja niin voin mielelläni ottaa
on toi akvaario aika vaisu vielä kun ei ole kasvit kasvanu sen hiekan vaihdon jälkeen.. vaihtareita saa heti takaisin kunhan nuo kasvaa tuolla ensin 

-
- Starting Member
- Viesti:
Tiedoksi sen verran että viikonloppuna kannot on keitetty mahdollisuuksien mukaan ja muutenkin putsailtu. Ovat "varastossa" mökillä tällä hetkellä odottamassa kirpparin järkkäystä. Ne jotka olivat keräämässä ja kantoja vailla, niin voivat ilmotella, jos muistaa kannon "tuntomerkit", niin voidaan tuoda ne Hämeenlinnaan miten sovitaan, kaikkia ei viittis moneen kertaan ainakaan raahata sieltä auton perässä.
Puhuttiin tuossa faunattaren omistajan kanssa että siellä voi pitää seuraavan kokouksen. Samalla voitaisiin keskustella tampereen reissusta ja kirpparista. Päivämäärä kokoukselle on kai 16.8 mutta kellon aikaa ei ole vielä lyöty lukkoon luultavasti kuitenkin illalla.
Viimeksi muokannut haukka, 09:39, 11.08.2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juu, mä oon nyt tosiaan 15-21.8 ihan muilla mailla vierahilla, enkä pääse kokouksiin. Muutenkin tässä on nyt kaikenlaista menoa:
-Pääsin opiskelemma Turkuun, koulu alkaa 1.9.
-Pitää hommata kämppä
-Meille tuli koiranpentu (nyt 8 viikkoa, kolme päivää =)) ja sen kanssa menee aikaa, ei voi jättää yksin jne...
Mutta kyllä mä jossain välissä kokoukseen pääsen. Jos vaan ikinä mahdollista, pidetään se jo elokuussa. syyskuun ekalla ja tokalla viikollakin mulla vielä on aikaa, mutta silloin voi olla muuttokiireitä ym.
Virallinen syyskokouskin pitää pitää, mutta siitä olisi hyvä päättää tässä tapaamisessa. Kyl mä myöhemminkin syksyllä vielä Hämeenlinnassa käyn, mutta hitsi kun ei yhtään tiedä, koska.
Aino
-Pääsin opiskelemma Turkuun, koulu alkaa 1.9.
-Pitää hommata kämppä
-Meille tuli koiranpentu (nyt 8 viikkoa, kolme päivää =)) ja sen kanssa menee aikaa, ei voi jättää yksin jne...
Mutta kyllä mä jossain välissä kokoukseen pääsen. Jos vaan ikinä mahdollista, pidetään se jo elokuussa. syyskuun ekalla ja tokalla viikollakin mulla vielä on aikaa, mutta silloin voi olla muuttokiireitä ym.
Virallinen syyskokouskin pitää pitää, mutta siitä olisi hyvä päättää tässä tapaamisessa. Kyl mä myöhemminkin syksyllä vielä Hämeenlinnassa käyn, mutta hitsi kun ei yhtään tiedä, koska.
Aino
Hei taas kaikille!
Kanta-Hämeen akvaarioseura ry:n (!)
seuraava kokous on lauantaina 18.9.2004 lemmikkieläinliike Faunattaren tiloissa kello 15.00 alkaen. Paikalla on Suomen akvaariotukun esittelijä, jolta voi kysellä kaikenlaista kaloihin ja kasveihin ym. liittyen. Hän ei aio pitää "esitelmää" vaan toivoi, että kaikki miettisivät kysymyksiä, joihin hän sitten mielellään vastaa. Tämän jälkeen meillä on kello 16.30 asti aikaa pitää kokousta.
Varatkaa kaikki retkituoli tms mukaan, sillä Faunattaressa ei ole kaikille istumapaikkoja.
Tervetuloa!
Lisätietoja aino_85@luukku.com Vastaaminen saattaa kestää, sillä muutto on käynnissä
Kanta-Hämeen akvaarioseura ry:n (!)

Varatkaa kaikki retkituoli tms mukaan, sillä Faunattaressa ei ole kaikille istumapaikkoja.
Tervetuloa!
Lisätietoja aino_85@luukku.com Vastaaminen saattaa kestää, sillä muutto on käynnissä

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
- Sukupuoli: Nainen
Mitenkäs Tampereen retkisuunnitelmat ovat edistyneet? Ainakaan TAS:n hallitukseen asti ei ole vielä kulkeutunut tietoa siitä, milloin olisitte tulossa piipahtamaan.Aino85 kirjoitti:Tapaaminen olisi tärkeä sikälikin, että voisimme jutella tuosta vierailevasta `esitelmöijästä` ja suunnitella paremmin toista retkeä. Minua esitelmät ainakin kiinnostavat kovasti, ja TAS:aankin voisi ottaa yhteyttä!
Miten olisi ensi viikonloppuna, kun TAS järjestää akvaariohuutokaupan/myyjäiset? Tapahtuma järjestetään sunnuntaina 12.9. seuran tiloissa Kalevassa, osoite on Ilmarinkatu 39 B. Myynti alkaa klo 12, tavaroiden vastaanotto klo 10. Myyntiin saavat tuoda tavaraa kaikkien akvaarioseurojen jäsenet, ja ostaman saa tulla kuka tahansa.
terv. Sanna
TAS:n sihteerikkö
-
- Starting Member
- Viesti:
Jos jonkun akvaario on kantoa vailla niin ilmotuksia tähän / yv:nä. Hain kesällä tehdyn kantoretken saaliin mökinvarastosta kaupunkiin joten voisin tuoda ne kokoukseen, mikäli joku ilmoittaa niitä tarvitsevansa, turhaa en viitsi niitä raahata pitkin kaupunkia. Ensisijaisesti siis reissussa mukana olleet, sitten seuran jäsenet ja ns ulkopuoliset, pientä korvausta vastaan (tuotto luonnollisesti seuralle)
Edit Kukaan ei ole ilmoittanut kaipaavansa kantoja, joten en raahaa niitä mukana kokoukseen.
Edit Kukaan ei ole ilmoittanut kaipaavansa kantoja, joten en raahaa niitä mukana kokoukseen.
Hei vain taas kaikille!
Seuran epävirallinen syystapaaminen on nyt pidetty ja olisi aika sopia virallinen syyskokous.
Eli ehdotuksia kehiin, milloin mahdollisimman moni pääsisi paikalle? Syyskokouksessa mm. valitaan seuralle hallitus ja puheenjohtaja.
Vähintään viikon päästä sen tästä päivästä tulee olla, koska kokouksesta pitää tiedottaa vähintään viikkoa ennen kokouspäivää.
Eli ehdotuksia!
Seuran epävirallinen syystapaaminen on nyt pidetty ja olisi aika sopia virallinen syyskokous.
Eli ehdotuksia kehiin, milloin mahdollisimman moni pääsisi paikalle? Syyskokouksessa mm. valitaan seuralle hallitus ja puheenjohtaja.
Vähintään viikon päästä sen tästä päivästä tulee olla, koska kokouksesta pitää tiedottaa vähintään viikkoa ennen kokouspäivää.
Eli ehdotuksia!