Kimpassa Saksasta? (02-alue)

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Susamka
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Susamka »

Ymmärrettävää että tuossa tilanteessa on kaikki huomio ja energia omissa eläimissä. Keskity sinä rauhassa koiriisi ja minä toivon että edes se toinen paranisi. Voimia sinulle!

Ja sitten voitaisiin me muut miettiä josko sitä tilausta laitettaisiin. Minäkin voin sen tehdä, vaikka en ole sieltä koskaan tilannutkaan.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
Tiuhti
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Tiuhti »

Mulla on shoppiin tunnukset, että jos sieltä tilataan voin laittaa tilauksen eteenpäin! Mutta mahdollisimman pian, jookosta joo? Viimeistään keskiviikkona, jos yritellään saada tilaus lähtemään?
Susamka
Member
Member

Sinä siis asut Halikossa? Ja me sitten haemme tavarat sieltä? Ja Aquaristiksopista tilaisit?

Suski taisi ainakin haluta sitä yhtä vedenparannusainetta mitä saa vaan Aquaristic.netistä ja sitä minäkin meinasin tilata. Shopistakin olisi kyllä tilattavaa kun siellä on Eheimin varaosat huomattavasti halvempia kuin tuolla toisessa ja shopista saa ruokia joita ei saa netistä. Pitää katsoa kuinka iso tilaus tulee että kannattaako lähteä ajamaan sata kilometriä niitä hakemaan. Ilmoittelen pian teenkö tilauksen.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
Tiuhti
Junior Member
Junior Member

Paimiossa käyn harva se viikko ja Turkuunkin välillä matkani kulkeutuu :mrgreen: Joten ei siinä varmaan ongelmia [;)]
Susamka
Member
Member

Paimiossa minun ei tule käytyä, mutta aina välillä Helsingin suunnalla. Ja siitä Halikon ohihan sinne mennään, kuten Paimionkin ohi :roll: Kaipa ne tavarat sitten kulkeutuu. Ja shopista siis tilataan? Pitääkin mennä katselemaan putiikin sivuja.
Tiuhti
Junior Member
Junior Member

Tilaus lähtee Saksaan aquaristik.comiin perjantai aamupäivällä! Siis kipin kapin shoppailemaan :mrgreen: ja mulle ilmoitusta tilauksesta yv:na tai s-postina!
Susamka
Member
Member

Laitoin sulle tilauksen jo sähköpostilla, mutta tarkista vielä että on oikea putiikki eli www.aquaristikshop.com eli tuolta otin tuotenumerot.
AMS
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja AMS »

Jos tulen kimppaan (vielä epävarmaa siis) ja tilaan mm. n.25kg säkin suolaa niin miten siinä tapauksessa meinaatte pk:t jakaa?
Tiuhti
Junior Member
Junior Member

Kyllähän niitä sitten pitää alkaa laskeskelemaan painon mukaan [;)] Paketin kilomäärä löytyy varmaan lähetyslistasta, jaetaan ja venkslataan niitä sitten [;)] Enää suolasäkin tilauksen jälkeen ei ole kohtuullista jakaa pk:ja tilaajien kesken.
Suski
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Suski »

Joku (en muista kuka) tilasi kanssa yksi kerta suolaa ja jos en ihan pieleen muista, niin postikulut nousivat ainakin 15 euroa suolasäkin takia. Vaikka taitaa olla edullinen silti.

Jaaha, shoppiin siis...Kyllä minä sieltäkin tilaan, mutta netistä haluaisin myös sitä vedenparannetta. niin että jos joku tekee sinne tilausta......
Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
AMS
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja AMS »

Suski kirjoitti:Joku (en muista kuka) tilasi kanssa yksi kerta suolaa ja jos en ihan pieleen muista, niin postikulut nousivat ainakin 15 euroa suolasäkin takia. Vaikka taitaa olla edullinen silti.

Jaaha, shoppiin siis...Kyllä minä sieltäkin tilaan, mutta netistä haluaisin myös sitä vedenparannetta. niin että jos joku tekee sinne tilausta......
Minähän se taisin olla joka sitä suolaa viimeksikin tilasi :roll: Luulen, että on kaikille helpompaa etten tule suolasäkkeineni teidän tilaustanne turhaan sekoittamaan. Joten vetäydyn hiljaa taka-alalle...

ps. Suski laitoin sulle yv:n aquaristik.netin tilauksesta.
kalastaja
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalastaja »

Äläs AMS huolestu minäkin tilasin suolaa!!! Siis Mukaan vaan!!!
Suski
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Suski »

Pistin kans Tiuhtille listaa...ihan liian pitkää ja liian kallista listaa.... 8O
Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Susamka
Member
Member

Laitan vielä tähän jatkoksi että onko joku tilaamassa tuosta toisesta putiikista eli aquaristik.netistä jotain? Tarvitsisin sitä vedenparannetta sieltä. Olisi kimpassa edullisempaa tilata sitäkin.
Kala_
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Kala_ »

^ Jep!
Tarvetta olisi ainakin sähkönjohtavuusmittarille.
Ja voisin samalla tuollaisin 5 litran tölkin tuota Aquasafea ottaa myös, vai tuoko tuollainen törkeästi lisää postimaksuja?
Susamka
Member
Member

32 kiloon asti on sama kiinteä postimaksu eli 19,98 euroa. Siis vaikka tilaisi metrin ilmaletkua mikä ei paljoa paina. Kannattaa siis tilata vähän vajaa 32kg :mrgreen: Tuo siis yhdestä paketista, mutta jos joutuvat pakkaamaan kahteen pakettiin menee kaksi maksua. Eivät esim. pakkaa samaan loisteputkia ja 20 kilon suolasäkkiä.

Tästä voi tarkistaa
Kala_
Member
Member

Ok, no mulle sitten tuollaiset. Tai voin tuon Aquasafen jonkun kanssa puoliksikin ostaa [;)]
Kala_
Member
Member

Koska olisi tarkoitus laittaa tilaus? Ja onko joku halukas sen hoitamaan?
Susamka
Member
Member

http://www.zajac.de/ myy myös JBL Biotopol vedenparannusainetta (ja vielä 5l kanisterissa), mitä en ole muista nettikaupoista löytänyt. Se on se aine mitä olen tottunut käyttämään, hajoittaa myös paljon puhutun kloramiinin. Ja sisältää aloe veraa. On vaan täällä Suomessa aikas arvokasta ainakin minun mittakaavassa käytettynä (500ml pullo maksaa 25 euroa ja riittää 2000l vettä).

Minulle on tulossa parin viikon sisällä ulkosuodatin, johon pitää tilata varaosia. Sen jälkeen vasta teen tilauksen, menee se sitten mihin firmaan tahansa.
Kala_
Member
Member

No pitänee sitten tilailla itte. Ens viikolla ajattelin tilauksen laittaa menemään, joten parikytä kiloa mahtunee tavaraa vielä sekaan [;)]
Susamka
Member
Member

No minu tilaukseni ei sitten ehkä ehdi samaan. En viitsi tehdä tilausta ennen kuin olen sen suodattimen saanut. Jos hyvin käy niin jo ehkä ensi viikon aikana.
Akvaariomikko
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Akvaariomikko »

Susamka kirjoitti:Laitoin sulle tilauksen jo sähköpostilla, mutta tarkista vielä että on oikea putiikki eli www.aquaristikshop.com eli tuolta otin tuotenumerot.
Älkää nyt sitten vaan erehtykö tilaamaan mtään Aquaristikshopista:

http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... op&start=0
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... ristikshop

Näin alkajaisiksi. Haulla lisää. :roll:
Susamka
Member
Member

Akvaariomikko kirjoitti:
Älkää nyt sitten vaan erehtykö tilaamaan mtään Aquaristikshopista:
Tuoltahan meille tulikin jo tavaraa ja tilauksesta puuttuikin paljon. Mm. minulta puuttui yli puolet tilaamistani tavaroista. Tästäkin on oma aiheensa ja sekin löytyy haulla.

Pari kertaa olen aiemminkin tilannut kyseisestä putiikista ja silloin on tilaus tullut nopeasti, noin parissa viikossa ja kaikki tavarat on toimitettu mitä olen tilannutkin. Nyt oli siis eka kerta kun oli puutteita tilauksessa.
Kala_
Member
Member

Laitoinkin jo tilaukseni vetämään aquaristic.nettiin.
Susamka
Member
Member

Pitää varmaan harkita minunkin aquaristik.nettiä, vaikka yksin vähän tilatessa tuleekin aika kalliit postikulut. Perjantaina saan sen suodattimen, joten tilaamaan pääsen perjantai-iltana. Aquarisktikshop.comissa on vaan edullisemmat eheim varaosat kuin tuolla akvarisktik.netissä, mutta siellä taasen sitä vedenparannetta mitä haluaisin koittaa. Vaikeaa päättää mistä tilata :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”