Kimpassa Saksasta? (02-alue)
Valvoja: Moderaattorit
Ymmärrettävää että tuossa tilanteessa on kaikki huomio ja energia omissa eläimissä. Keskity sinä rauhassa koiriisi ja minä toivon että edes se toinen paranisi. Voimia sinulle!
Ja sitten voitaisiin me muut miettiä josko sitä tilausta laitettaisiin. Minäkin voin sen tehdä, vaikka en ole sieltä koskaan tilannutkaan.
Ja sitten voitaisiin me muut miettiä josko sitä tilausta laitettaisiin. Minäkin voin sen tehdä, vaikka en ole sieltä koskaan tilannutkaan.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
Sinä siis asut Halikossa? Ja me sitten haemme tavarat sieltä? Ja Aquaristiksopista tilaisit?
Suski taisi ainakin haluta sitä yhtä vedenparannusainetta mitä saa vaan Aquaristic.netistä ja sitä minäkin meinasin tilata. Shopistakin olisi kyllä tilattavaa kun siellä on Eheimin varaosat huomattavasti halvempia kuin tuolla toisessa ja shopista saa ruokia joita ei saa netistä. Pitää katsoa kuinka iso tilaus tulee että kannattaako lähteä ajamaan sata kilometriä niitä hakemaan. Ilmoittelen pian teenkö tilauksen.
Suski taisi ainakin haluta sitä yhtä vedenparannusainetta mitä saa vaan Aquaristic.netistä ja sitä minäkin meinasin tilata. Shopistakin olisi kyllä tilattavaa kun siellä on Eheimin varaosat huomattavasti halvempia kuin tuolla toisessa ja shopista saa ruokia joita ei saa netistä. Pitää katsoa kuinka iso tilaus tulee että kannattaako lähteä ajamaan sata kilometriä niitä hakemaan. Ilmoittelen pian teenkö tilauksen.
"Eikö sen huulet kulu?", ystäväni tokaisi katsoessaan etulasia 'imppaavaa' plekoa
Paimiossa minun ei tule käytyä, mutta aina välillä Helsingin suunnalla. Ja siitä Halikon ohihan sinne mennään, kuten Paimionkin ohi
Kaipa ne tavarat sitten kulkeutuu. Ja shopista siis tilataan? Pitääkin mennä katselemaan putiikin sivuja.

Laitoin sulle tilauksen jo sähköpostilla, mutta tarkista vielä että on oikea putiikki eli www.aquaristikshop.com eli tuolta otin tuotenumerot.
Joku (en muista kuka) tilasi kanssa yksi kerta suolaa ja jos en ihan pieleen muista, niin postikulut nousivat ainakin 15 euroa suolasäkin takia. Vaikka taitaa olla edullinen silti.
Jaaha, shoppiin siis...Kyllä minä sieltäkin tilaan, mutta netistä haluaisin myös sitä vedenparannetta. niin että jos joku tekee sinne tilausta......
Jaaha, shoppiin siis...Kyllä minä sieltäkin tilaan, mutta netistä haluaisin myös sitä vedenparannetta. niin että jos joku tekee sinne tilausta......
Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Minähän se taisin olla joka sitä suolaa viimeksikin tilasiSuski kirjoitti:Joku (en muista kuka) tilasi kanssa yksi kerta suolaa ja jos en ihan pieleen muista, niin postikulut nousivat ainakin 15 euroa suolasäkin takia. Vaikka taitaa olla edullinen silti.

ps. Suski laitoin sulle yv:n aquaristik.netin tilauksesta.
32 kiloon asti on sama kiinteä postimaksu eli 19,98 euroa. Siis vaikka tilaisi metrin ilmaletkua mikä ei paljoa paina. Kannattaa siis tilata vähän vajaa 32kg
Tuo siis yhdestä paketista, mutta jos joutuvat pakkaamaan kahteen pakettiin menee kaksi maksua. Eivät esim. pakkaa samaan loisteputkia ja 20 kilon suolasäkkiä.
Tästä voi tarkistaa

Tästä voi tarkistaa
http://www.zajac.de/ myy myös JBL Biotopol vedenparannusainetta (ja vielä 5l kanisterissa), mitä en ole muista nettikaupoista löytänyt. Se on se aine mitä olen tottunut käyttämään, hajoittaa myös paljon puhutun kloramiinin. Ja sisältää aloe veraa. On vaan täällä Suomessa aikas arvokasta ainakin minun mittakaavassa käytettynä (500ml pullo maksaa 25 euroa ja riittää 2000l vettä).
Minulle on tulossa parin viikon sisällä ulkosuodatin, johon pitää tilata varaosia. Sen jälkeen vasta teen tilauksen, menee se sitten mihin firmaan tahansa.
Minulle on tulossa parin viikon sisällä ulkosuodatin, johon pitää tilata varaosia. Sen jälkeen vasta teen tilauksen, menee se sitten mihin firmaan tahansa.
-
- Junior Member
Älkää nyt sitten vaan erehtykö tilaamaan mtään Aquaristikshopista:Susamka kirjoitti:Laitoin sulle tilauksen jo sähköpostilla, mutta tarkista vielä että on oikea putiikki eli www.aquaristikshop.com eli tuolta otin tuotenumerot.
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... op&start=0
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... ristikshop
Näin alkajaisiksi. Haulla lisää.

Tuoltahan meille tulikin jo tavaraa ja tilauksesta puuttuikin paljon. Mm. minulta puuttui yli puolet tilaamistani tavaroista. Tästäkin on oma aiheensa ja sekin löytyy haulla.Akvaariomikko kirjoitti:
Älkää nyt sitten vaan erehtykö tilaamaan mtään Aquaristikshopista:
Pari kertaa olen aiemminkin tilannut kyseisestä putiikista ja silloin on tilaus tullut nopeasti, noin parissa viikossa ja kaikki tavarat on toimitettu mitä olen tilannutkin. Nyt oli siis eka kerta kun oli puutteita tilauksessa.
Pitää varmaan harkita minunkin aquaristik.nettiä, vaikka yksin vähän tilatessa tuleekin aika kalliit postikulut. Perjantaina saan sen suodattimen, joten tilaamaan pääsen perjantai-iltana. Aquarisktikshop.comissa on vaan edullisemmat eheim varaosat kuin tuolla akvarisktik.netissä, mutta siellä taasen sitä vedenparannetta mitä haluaisin koittaa. Vaikeaa päättää mistä tilata