Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Mie en taia ehtiä tällä viikolla, kun alkaa koeviikko ja torstai-ilta sujuu rattoisasti saksaa tavaten! Muutenkin pientä häslinkiä seuraavat pari viikkoa, kun on prelit (ylppäreiden "kenraaliharjoitukset"), kuuntelut ja penkkarit, mutta mä tuun sitten seuraavalla kerralla, kun elämä tästä taas normalisoituu.
saapa nähä miten Tsaikun käy...kuumeessa ja kamalassa räkä-kurkkutaudissa .tänään jo vähä helpottanut. Fiksuksi en itseänikään miellä ja etenkään filmaattiseksi. Eli mukaan vain muutki naispuoleiset, etten jää ainoksi....(ja miehekki, tasa-arvon nimissä)
Omassa kopissaan koira voi tuntea itsensä tosi leijonaksi
Aion ilmestyä paikalle, mutta eri asia kauanko siellä malttaa olla: John D kun tuo tullessaan elävää kauppatavaraa meikäläiselle. Ja tietenkin odotan melkein yhtä innokkaasti myös sitä kierteisymppiä Mja'n & tiimin suunnalta ...
Mulle kelpaisi kyllä kierteiset myös, mutta nyt kun en ole varma vieläkään pääsenkö töistä neljältä vai yhdeksältä niin parasta etten "tilaile" niitä keneltäkään Ehkä sitten toisellakertaa.
Ja toki voin niistä maksaakin, enhän nyt sentään viitsi uutena tyyppinä olla käsiojossa kerjäämässä
Noita on niin älyttömästi, ettei niistä kehtaa rahaa ottaa. Se olis sama ku jos kesällä sanois "leikkasin tänään nurmikon, osta pätkät eurolla kipale".
Mutta jos saat tietää että pääset tuonne ja tahot niitä, niin ilmota, katon tämän vielä vähän ennen lähtöä.
kallekala kirjoitti:Ja toki voin niistä maksaakin, enhän nyt sentään viitsi uutena tyyppinä olla käsiojossa kerjäämässä
Kerjuullahan täällä muutkin kulkee kotiloiden toivossa ...
On mullakin sentään tuonne altaaseen ilmestynyt kotiloita, mutta ovat mitättömän kokoisia (isoin ehkä 3 mm mitä olen nähnyt) ja määrä ei toistaiseksi päätä huimaa (yhtäaikaa ~5 näkösillä). Ovat niin pieniä, että ei saa varmuudella selvää ovatko kierteisiä vaiko jotain muuta mallia. Todennäköisimmin kait kierteisiä.
Uusi akvaristinalku ilmoittaa olemassaolostaan! Mie asustelen täällä todella pohjoisessa teistä muista katsoen, mut eiköhän tää Ivalokin näin lappilaisella mittapuulla katsottessa kuulu Rovaniemen lähialueeseen. Eihän täältä mene autolla ku 3 tuntia ja Roviksella ollaan!
Reset kirjoitti: Eihän täältä mene autolla ku 3 tuntia ja Roviksella ollaan!
Niin. Sehän on ihan lyhyt matka pohjoisessa, mutta Helsinki-Vantaa alueella tuntuu 3 minuuttiakin olevan jo pitkä aika matkustaa. Eräskin Pukinmäkeläinen: "Ai te muutatte niin kauas, sinnehän on yli 4 kilsaa"
Ja yksi akvaarioharrastukseen hurahtanut löytyy myös Kittilästä ja ilmoittautuu kerhoon! Olen puuhaillut akvaarioiden kanssa jo teini-ikäisestä, mutta todellinen innostus iski noin vuosi sitten ja nälkä kasvaa syödessä... Tämä foorumi on ollut kyllä mainio tiedonhakupaikka, ja on mukava huomata että muitakin innostuneita on ihan naapurissa - kuten Ivalossa ja Rovaniemellä.