Aivan!Lisa kirjoitti:Partiksilla on jotenkin niin hyvät naamat, tuommoiset rumat mutta kauniit
Partamonnien kutukäytös/sukupuolet
Valvoja: Moderaattorit
-
kylpyankka
- Advanced Member

- Viesti:
-
kylpyankka
- Advanced Member

- Viesti:
En taas ymmärrä noita partiksia. Jonna (eli se parrakkaampi tapaus) makoili tänään yhdellä kannossa olevan luolan suuaukolla ja leyhytteli eviään. Eikös nuo sitä tee, jos poikasia (/kutua) hoitavat? Kun se lähti syömään, kurkkasin taskulampun kanssa luolaan eikä siellä mitään näyttäisi olevan. Se kyllä tykkää sielä luolassa usein tonkia ja olla, mutta kyllä se sieltä pois tulee jos on ruokaa tarjolla ja muutenkin paljon matkailee ympäri akvaariota.
Meinaskohan Jonna vaan, että jos mulla olisi tyttöystävä niin tähän mä sen kanssa tekisin poikaset ja tälleen mä niitä sitten löyhyttelisin?
Meinaskohan Jonna vaan, että jos mulla olisi tyttöystävä niin tähän mä sen kanssa tekisin poikaset ja tälleen mä niitä sitten löyhyttelisin?
-
kylpyankka
- Advanced Member

- Viesti:
Mulla on kaksi partista samassa altaassa ja mitä ilmeisimmin tytsi ja poitsu. Poikasia ei vaan ole näkynyt vaikka kutupuuhista olen kerran yllättänyt itse teosta. Liekö syynä kierteissarvikotilot, jotka syövät kudun jos kiinni pääsevät vai avaimet, joiden olen joskus kuullut olevan aika tehokkaita partisten poikasten popsijoita? 
-
kylpyankka
- Advanced Member

- Viesti:
Meidän 7 senttiselle (sain juuri äsken mitattua kun imutteli etulasissa) partiksenalulle näkyy myös kasvaneen pari pikkuriikkistä parranhaiventa. Saapi nyt nähdä onko se sitten koiras vai naaras, pikkuisen toivoisin sen olevan tyttö. Sitten voisi nimittäin ottaa myöhemmin ja tilan salliessa vaikka toisenkin partasudin.
-
kylpyankka
- Advanced Member

- Viesti:
Juuh.Majqua kirjoitti:Kylpyankka, onko kummallakin nyt noin upeat parrat?
Edelleen ottavat välillä yhteen, lähinnä tuo muhkeapartaisempi ajaa toisen pois ruokapaikalta tai muuten vaan jahtailee. Ei kuitenkaan jatkuvasti, joten en vielä ole kauhian huolissani.