Akvan jalat

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
bertta
Starting Member
Starting Member

Akvan jalat

Viesti Kirjoittaja bertta »

Tietääkö kukaan mitä maksaa akvaarion alumiinijalat? Akvan koko 140 cm pitkä ja 50 cm leveä. Mistä te olette ostaneet? 8O
Koss
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

Re: Akvan jalat

Viesti Kirjoittaja Koss »

bertta kirjoitti:Tietääkö kukaan mitä maksaa akvaarion alumiinijalat? Akvan koko 140 cm pitkä ja 50 cm leveä. Mistä te olette ostaneet? 8O
Tarkoitat varmaan alumiiniprofiilista valmistettua jalustaa joita saa ostettua akvaarioliikkeistä tai jos on taitoa niin valmistaa itse. Jälkimmäistä vaihtoehtoa en suosittele mikäli ei ole kokemusta rakentamisesta koska akvaariolle kertyy helposti painoa. Noin 100 litrainen painaa sisustettuna 150kg. Mitä suurempi allas, sitä enemmän alustan kuormitus kasvaa. Itse maksoin 125x40cm kokoisesta 140€. Tietysti hintaan vaikuttaa mistä jalustan hankit ja joudutaanko se valmistamaan mittatilaustyönä.
Mari P
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mari P »

Samaan aiheeseen liittyen, mistä noita kulmakappaleita saa ostaa, joilla ne alumiiniprofiilit saa kiinnitettyä toisiinsa? Hinta myöskin kiinnostaisi ;)
Koss
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Koss »

Tässä ainakin liike josta kannattaisi kysellä. Logton oy
tinkerbell
Starting Member
Starting Member

jalustan levyt

Viesti Kirjoittaja tinkerbell »

Miten alumiinijalustaan saa laitettua hyllylevyn ja peitinlevyt jälkikäteen? Itse kun ei ole mikään puuseppä tms... :? Auttaako nuo Logton oy:n osat?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”