Minun kaverini haluaisi kysyä että kun hän on ostamassa nuoria piikkisilmiä niin voiko hänen viherniilinhauki ja juovaokamonni syödä ne?
Kaverilla ongelma
Valvoja: Moderaattorit
Kaverilla ongelma
Hei
Minun kaverini haluaisi kysyä että kun hän on ostamassa nuoria piikkisilmiä niin voiko hänen viherniilinhauki ja juovaokamonni syödä ne?
, mutta on myös hyvin rauhallinen jos pidät tai siis kaverisi pitää ( en tiedä kummasta tässä nytt on kyse ) niilinhauen kylläisenäNiin juu unohdin lisätä, että tuo niilihauki syö siis isompana kaikki kalat, jotak vain mahtuvat sen suusta alas..
itse ainakin huomasin ett aikoinaan että kyllä niilinhauki tulee toimeen paljonpienempien parvikalojen kanssa jos vaan sen on pitänyt kylläisenä, mutta heti kun nälkä yllättää niin iskee myös saalistusvietti / vaisto ja se on sitten menoa....
kannattaa myös huomioida niilinhauen vaatima tila , vaikka kaveri ei kasvakkaan kuin vaatimattomasti n.40 cm:n pituiseksi ja "miehen ranteen paksuiseksi", niin se vaatii jonkun verran tilaa viihtyäkseen min. n.500l
Ole varovainen kun puhut. Sanoillasi luot maailman ympärillesi.