Voiko kutua kasvattaa ilman suodatinta?
Valvoja: Moderaattorit
Voiko kutua kasvattaa ilman suodatinta?
Siis löysin tuolta akvastani en tiiä kenen kutua, mutta haluaisin nyt kuitenkin kasvattaa sen. Kysyisin vaan, että voiko sitä kasvattaa purkissa, jossa ei ole edes suodatinta? Tietysti kun vauvat kuoriutuu, niin sitten ostaisin suodattimen, mutta nyt ei sellaiseen olisi varaa..

kutu
Hyvin paljon mahdollista. Altaassa on omppoja sekä kynsisammakoita. Kynsärit on ennenkin kuteneet, joten elättelen toivoa että ois niitten aikaan saannoksia.
Kynsärit tosin on ennen kuteneet sellasia munia, jotka lilluu valtoimenaan. Nää oli kiinnitetty takalasiin.
Mutta ei onnistu siis ilman suodatinta?
Mutta ei onnistu siis ilman suodatinta?
-
Pallokala
- Advanced Member

- Viestit: 1700
- Liittynyt: 00:31, 02.07.2002
- Sukupuoli: Nainen
- Paikkakunta: Tampere
Mulla kardinaalikalojen kutualtaassa suodattimen virkaa hoiti kierteissarvikotilot hiekkapohjassa ja runsas määrä kasveja.
Hyvin toimi!
Vedenvaihdot tietysti muistettava.
Öisin voi laittaa hapettimen päälle ettei pH -arvo heittele liikaa kun kasvit alkavat yöllä käyttää happea tuottamisen sijaan.
Hyvin toimi!
Vedenvaihdot tietysti muistettava.
Öisin voi laittaa hapettimen päälle ettei pH -arvo heittele liikaa kun kasvit alkavat yöllä käyttää happea tuottamisen sijaan.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja

