Omenapuunoksien kiinnittäminen toisiinsa
Valvoja: Moderaattorit
-
Pullamössö
- Junior Member

Omenapuunoksien kiinnittäminen toisiinsa
Olen tuossa pari viikkoa liotellut ja kuorinut noita oksia. En onnistunut saamaan sopivaa käkkyrää, joten mietin, että josko noista rakentaisi jonkun virityksen.
Voiko akvaariosilikonia käyttää puuhun? Vai olisiko joku muu parempi keino pitää nuo karahkat kasassa. Kyseessä ei ole mikään iso rakennelma
Voiko akvaariosilikonia käyttää puuhun? Vai olisiko joku muu parempi keino pitää nuo karahkat kasassa. Kyseessä ei ole mikään iso rakennelma
Mites ois vaikka nippusiteet tai siima? Jälkimmäisessä tosin saattaa olla vaarana sidoksen löystyminen, jolloin joku eväkäs voi satuttaa itsensä. Silikonilla ei varmaan puuta ja puuta saa juuri yhdessä pysymään, tosin itse olen liimannut sillä korkkia lasiin, ja yli vuoden se on siinä kestänyt, mutta saapa nähdä että milloin ponnahtaa 
-
Pullamössö
- Junior Member

-
Pullamössö
- Junior Member

-
Pullamössö
- Junior Member

-
Pullamössö
- Junior Member

Eipä ole itselläkään omenapuuta pihalla, mutta kaverilta sain. Olivat vaan niin siistiksi pilkottuja, ettei kivaa käkkyrää löytynyt. No nyt odottelen, että josko heiltä seuraava puu kaadettaisiin, niin pääsisin paikalle kärkkymään parhaat palat päältä
.
Käypä rohkeasti rimpauttamassa omenapuun omistajien ovikelloja. Mihinköhän aikaan vuodesta omenapuita karsitaan?
Käypä rohkeasti rimpauttamassa omenapuun omistajien ovikelloja. Mihinköhän aikaan vuodesta omenapuita karsitaan?
-
marko.markkanen
- Member

Kannattaa kuitenkin muistaa että monet suomalaisista puista on aika pehmeää laatua, jolloin niiden ikä veteen upotettuna jää aika lyhkäiseksi. Omppu ja kataja on kovia ja kestäviä, ja monet tuntuu myös männyn juurakoita pitävän. Itse meinasin ensi viikonloppuna lähteä juurakonetsintäreissulle, saapihan nähdä mitä löytyy...
-
jartza
- Member

- Akvaarioseurat: Porin akvaariokerho
- Sukupuoli: Mies
Kyllä jaavansammal on todella kestävää kun otin sen kannosta irti sillä se alkoi keräämään tupsulevää eikä ollut mikään kovin hyvännäköinen siinä vaiheessa,luulin saaneeni kaiken irti silmämääräisesti ainakin mutta eikös se siittä lähtenyt uudestaan kasvamaan 
Akvaariot 300+140+100+63 litraa, vaimo ja 2 kissaa!