Kuukauden allas (toukokuu)
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen
Kuukauden allas (toukokuu)
Onneksi olkoon millia!
Mielestäni (kilpailu)altaasi on todella kaunis ja vehreä ja ansaitsi tulla valituksi ykkössijalle!
Mielestäni (kilpailu)altaasi on todella kaunis ja vehreä ja ansaitsi tulla valituksi ykkössijalle!
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Re: kuukauden allas (toukokuu)
Tänks!jossuliini kirjoitti:Onneksi olkoon millia!

-
- Junior Member
Onnea kovasti voittajalle. Upea allas sinulla!
Mä tykkäsin kanssa kovasti heidi_80 tankista. Samaa tyyliä mielin omaan Osku altaaseen.paul kirjoitti:Itse tykkäsin heidi_80 altaasta, mutta syynä voi myös olla oma intohimoni oskareihinja tykkäään muutenkin tuosta "karummasta" sisustuksesta. Ajatus olisi saada itsellenikin tuollainen sisustus aikaiseksi.
Kiitokset kauniit kaikille äänestäjille, kolmos sija oli kiva yllätys. Mekin ollaan MAMA:n kovin mieltyneitä altaan tämän hetkiseen ulkonököön vaikkakin se vaatii vielä kannon tai pari lisää. Ensi viikolla olisi tarkoitus lähteä kannon ostoon Helsingin seudulle.Aquados kirjoitti:Onnea kovasti voittajalle. Upea allas sinulla!
Mä tykkäsin kanssa kovasti heidi_80 tankista. Samaa tyyliä mielin omaan Osku altaaseen.paul kirjoitti:Itse tykkäsin heidi_80 altaasta, mutta syynä voi myös olla oma intohimoni oskareihinja tykkäään muutenkin tuosta "karummasta" sisustuksesta. Ajatus olisi saada itsellenikin tuollainen sisustus aikaiseksi.
Onnea minunkin puolestani voittajalle, allas on todellakin upea. Oman ääneni annoin toiselle sijalle tulleelle altaalle. Saman tyylisen altan haluaisin omasta kasvilastani.
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: TAS
Komein allas voitti. Onnea millialle.
Kiitos myös kaikille niille jotka äänestivät kakkosta.
Korvan altaassa oli jotain viehättävää, harmi kun olis nähnyt sen vielä edestäpäin.
(Mistä Korva on nuo hienot puunrungot altaaseensa hankkinut? Oikeaa mangrovea, vaikos jokin tehty versio? Kovin aidolta näyttävät)
..Toki muidenkin altaat olivat hienoja! Ja eikun uutta kisaa kehiin.
Kiitos myös kaikille niille jotka äänestivät kakkosta.

Korvan altaassa oli jotain viehättävää, harmi kun olis nähnyt sen vielä edestäpäin.
(Mistä Korva on nuo hienot puunrungot altaaseensa hankkinut? Oikeaa mangrovea, vaikos jokin tehty versio? Kovin aidolta näyttävät)
..Toki muidenkin altaat olivat hienoja! Ja eikun uutta kisaa kehiin.

ja minusta hienoimmat olivat ese 70:n allas ja heidi 80:n..
minusta voittaja-altaat olivat vaan kasveja täynnä..
Mutta en ole koskaan pitänyt altaista jossa on liikaa kasveja..
ja pitäähän sen pohjankin näkyä..
Minusta hienoimmissa altaissa on juuri juurakoita,kiviä,upea tausta,kasveja sopivasti, ne ovat kyllä upeita jossa rakennelma uloittuu veden yläpuolelle.
kun tehdään akvaarioista kuukauden allas,eikö olisi myös hauska saada kuukauden kala,näkisi kaikkien upeat kalat.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
minusta voittaja-altaat olivat vaan kasveja täynnä..
Mutta en ole koskaan pitänyt altaista jossa on liikaa kasveja..
ja pitäähän sen pohjankin näkyä..

Minusta hienoimmissa altaissa on juuri juurakoita,kiviä,upea tausta,kasveja sopivasti, ne ovat kyllä upeita jossa rakennelma uloittuu veden yläpuolelle.
kun tehdään akvaarioista kuukauden allas,eikö olisi myös hauska saada kuukauden kala,näkisi kaikkien upeat kalat.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Senior Member
Toukokuun allas: Itse äänestin Heidin allasta jossa polskuttaa Uaruja sekä Oscareita. Allas miellyttää kaikin puolin, itse laittaisin tosin ehkä muutaman juuren/oksan tulemaan pinnalta alaspäin. Kasveja on juuri sopivasti, no siitä taitaa kalat pitää huolta
.
Voittajasta ja kakkosesta sen verran että ovat upeita altaita, mutta ns. kasviakvaariot eivät oikein ole meikäläisen makuun.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Voittajasta ja kakkosesta sen verran että ovat upeita altaita, mutta ns. kasviakvaariot eivät oikein ole meikäläisen makuun.
Biotooppiharrastaja
Täällä taas oli pakko tänään ostaa neulaheinää. Ajatus kypsyi jo Halinan kuvan nähdessä, mutta Millian kuva oli piste i:n päälle.*Viltzu* kirjoitti:Lisäksi mapen ja Zeldan altaat aiheuttivat hillittömän kirsikkabarbi & avainkirjoahvenvillityksen.
Ilman mainoksia olisimme onnellisia tietämättä miksi. (Lapsen kouluaineesta poimittu)