Kuukauden allas (toukokuu)

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jossuliini
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Kuukauden allas (toukokuu)

Viesti Kirjoittaja jossuliini »

Onneksi olkoon millia!

Mielestäni (kilpailu)altaasi on todella kaunis ja vehreä ja ansaitsi tulla valituksi ykkössijalle!
paul
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja paul »

Itse tykkäsin heidi_80 altaasta, mutta syynä voi myös olla oma intohimoni oskareihin :roll: ja tykkäään muutenkin tuosta "karummasta" sisustuksesta. Ajatus olisi saada itsellenikin tuollainen sisustus aikaiseksi.
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Re: kuukauden allas (toukokuu)

Viesti Kirjoittaja millia »

jossuliini kirjoitti:Onneksi olkoon millia!
Tänks! :D
Tikruliini93
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Tikruliini93 »

Onnittelut täältäkin päin!
Lahjoitetaan tummaleväpleko Joutsenossa. Kiire! Ota yhteyttä yv:nä
Aquados
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Aquados »

Onnea kovasti voittajalle. Upea allas sinulla!

paul kirjoitti:Itse tykkäsin heidi_80 altaasta, mutta syynä voi myös olla oma intohimoni oskareihin :roll: ja tykkäään muutenkin tuosta "karummasta" sisustuksesta. Ajatus olisi saada itsellenikin tuollainen sisustus aikaiseksi.
Mä tykkäsin kanssa kovasti heidi_80 tankista. Samaa tyyliä mielin omaan Osku altaaseen.
Heidi_80
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Heidi_80 »

Aquados kirjoitti:Onnea kovasti voittajalle. Upea allas sinulla!

paul kirjoitti:Itse tykkäsin heidi_80 altaasta, mutta syynä voi myös olla oma intohimoni oskareihin :roll: ja tykkäään muutenkin tuosta "karummasta" sisustuksesta. Ajatus olisi saada itsellenikin tuollainen sisustus aikaiseksi.
Mä tykkäsin kanssa kovasti heidi_80 tankista. Samaa tyyliä mielin omaan Osku altaaseen.
Kiitokset kauniit kaikille äänestäjille, kolmos sija oli kiva yllätys. Mekin ollaan MAMA:n kovin mieltyneitä altaan tämän hetkiseen ulkonököön vaikkakin se vaatii vielä kannon tai pari lisää. Ensi viikolla olisi tarkoitus lähteä kannon ostoon Helsingin seudulle.

Onnea minunkin puolestani voittajalle, allas on todellakin upea. Oman ääneni annoin toiselle sijalle tulleelle altaalle. Saman tyylisen altan haluaisin omasta kasvilastani.
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: TAS

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Komein allas voitti. Onnea millialle.
Kiitos myös kaikille niille jotka äänestivät kakkosta. ;)

Korvan altaassa oli jotain viehättävää, harmi kun olis nähnyt sen vielä edestäpäin.
(Mistä Korva on nuo hienot puunrungot altaaseensa hankkinut? Oikeaa mangrovea, vaikos jokin tehty versio? Kovin aidolta näyttävät)
..Toki muidenkin altaat olivat hienoja! Ja eikun uutta kisaa kehiin. :mrgreen:
sttl
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sttl »

ja minusta hienoimmat olivat ese 70:n allas ja heidi 80:n..
minusta voittaja-altaat olivat vaan kasveja täynnä..
Mutta en ole koskaan pitänyt altaista jossa on liikaa kasveja..
ja pitäähän sen pohjankin näkyä.. :roll:

Minusta hienoimmissa altaissa on juuri juurakoita,kiviä,upea tausta,kasveja sopivasti, ne ovat kyllä upeita jossa rakennelma uloittuu veden yläpuolelle.

kun tehdään akvaarioista kuukauden allas,eikö olisi myös hauska saada kuukauden kala,näkisi kaikkien upeat kalat. [;)]
höntti
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja höntti »

Miten salaman allas joutui viimeiseksi. :| Kyllähän sen ainakin muutaman harvakasvisemman altaan olisi pitänyt voittaa, minusta [;)]
Rvanirppu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Rvanirppu »

Hienoja altaita, kertakaikkiaan!! Ja isosti onnea voittajalle!
*Viltzu*
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja *Viltzu* »

Kaikki altaat oli ihan mielettömän hienoja ja niistä sai paljon ideoita sisutukseen. Tosin minun taidoilla tuollaisia ei kyhäillä/kasvatella edes mallista.

Lisäksi mapen ja Zeldan altaat aiheuttivat hillittömän kirsikkabarbi & avainkirjoahvenvillityksen :P .
Inneremont
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Inneremont »

Toukokuun allas: Itse äänestin Heidin allasta jossa polskuttaa Uaruja sekä Oscareita. Allas miellyttää kaikin puolin, itse laittaisin tosin ehkä muutaman juuren/oksan tulemaan pinnalta alaspäin. Kasveja on juuri sopivasti, no siitä taitaa kalat pitää huolta [;)] .

Voittajasta ja kakkosesta sen verran että ovat upeita altaita, mutta ns. kasviakvaariot eivät oikein ole meikäläisen makuun.
Biotooppiharrastaja
muuriset
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja muuriset »

Onnea tosiaan voittajalle. Minua lähinnä kiinnostaa tietää, mitä Ese-70:n altaassa olevat siniset kalat ovat?
Opin jo aikapäiviä sitten, ettei kannata hukata aikaa pyrkimällä saamaan muita vakuuttuneiksi
lilo
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja lilo »

*Viltzu* kirjoitti:Lisäksi mapen ja Zeldan altaat aiheuttivat hillittömän kirsikkabarbi & avainkirjoahvenvillityksen :P .
Täällä taas oli pakko tänään ostaa neulaheinää. Ajatus kypsyi jo Halinan kuvan nähdessä, mutta Millian kuva oli piste i:n päälle.
Ilman mainoksia olisimme onnellisia tietämättä miksi. (Lapsen kouluaineesta poimittu)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”