Pandamonnisten suuri kuolleisuus?
Valvoja: Moderaattorit
Pandamonnisten suuri kuolleisuus?
Onko tosiaan totta, etteivät tällä hetkellä myytävänä olevat pandamonniset pysy oikein hengissä? Oon kohta lähdössä ostamaan niitä noille kahdelle jo itselläni oleville kavereiksi, ainakin neljä kappalettta. Nyt rupesi pelottamaan, että uskallanko uhrata niihin sen nelisen kymppiä? 

"Voi Karhu," Tiikeri sanoi, "Eikö elämä olekin hirveän ihanaa!" - "On," Pikku Karhu sanoi, "Elämä on hirveää ja ihanaa ."
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
No tuo on ollut jo pitkään ongelma pandojen kanssa. En tiedä tilannetta tukuissa, mutta kauppaan tullessaan pandojen kuolleisuus on inhottavan korkea ja ne eivät vielä kuole sillälailla rysäyksellä, vaan pikkuhiljaa yksi silloin, toinen tällöin.
Asiakkaalle mennessään, parvesta yleensä myös kuolee jokunen prosentti.
Liekö pandamonninen kovin herkkä tuberkuloosille, vai mikähän niiden heikkouden syynä lienee.
Asiakkaalle mennessään, parvesta yleensä myös kuolee jokunen prosentti.

Liekö pandamonninen kovin herkkä tuberkuloosille, vai mikähän niiden heikkouden syynä lienee.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Sen jälkeen, kun tota olin täällä kysellyt, ja itekseni pohdiskellut, uskaltauduin kuitenkin ostamaan neljä pikkuista pandaa. Hyvin on pienet tähän asti voineet. (koputtaa puuta..) Tosi hauskan näköisiä touhuilijoita, suosittelen. 

"Voi Karhu," Tiikeri sanoi, "Eikö elämä olekin hirveän ihanaa!" - "On," Pikku Karhu sanoi, "Elämä on hirveää ja ihanaa ."
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: LAS
Minulla on kasvamassa seitsemän pikku pandaa. Alunperin niitä oli kahdeksan, mutta yksi kuoli parin päivän päästä saapumisestaan.
Jäljelle jääneet ovat oikein pirteitä kavereita, ja kasvavat hyvin. Niiden lisäksi altaassa ei ole kuin pikku partiksen poikanen, joten kukaan ei niitä pääse ainakaan kiusaamaan. Suloinen kala, suosittelen minäkin. Ne arvostaisivat tosin hieman isompaa parvea kuin neljän yksilön parvi. Kuusi vähintään, ja pandat ovat tyytyväisiä.
Jäljelle jääneet ovat oikein pirteitä kavereita, ja kasvavat hyvin. Niiden lisäksi altaassa ei ole kuin pikku partiksen poikanen, joten kukaan ei niitä pääse ainakaan kiusaamaan. Suloinen kala, suosittelen minäkin. Ne arvostaisivat tosin hieman isompaa parvea kuin neljän yksilön parvi. Kuusi vähintään, ja pandat ovat tyytyväisiä.

Ken kuuseen kurkottaa, se käpyjä poimii
Niin, mulla oli ennestään jo kaksi pandamonnista ja yksi rusomonninen. Yhteensä seitsemän parvi.
Enemmänkin ottaisin, mutta ei oo löytynyt vähään aikaan mistään noin pieniä pandoja, kun noi..