Hmm, Aluksi onnittelut koko konkkaronkalle hienosta lehdestä.
Mutta sitten kritiikkiin.
Kuulun itse siihen porukkaan joista pääkirjoituksessa puhutaan "riippukeinuilijoina". Printattu versio on mukava ja sitä voi säilyttää vuosia lehtimapissa, verkkoversioiden kanssa on vähän niin ja näin...
Siispä havaitessani uuden lehden aloin sitä innolla printtaamaan, mutta voi, hieno toimistotasoinen värilaaseri jymähti. Minä asiaa ihmettelemään, ja sammutin printterin tyhjentääkseni sen muistin. Printteri takaisin päälle ja ei kun uudestaan. Sama juttu!

No, avaanpa pdf Acrobat 6.03sella. Ajan sen läpi optimoinnista (Sori, Yanna) ja koetan uudestaa. Nyt se tulostuu, mutta 6. sivu ei tulostu oikein.
Elikkä, ilmeisesti tällä hetkellä levityksessä olevassa versiossa on jotain vikaa, joka estää sen printtaamisen, mutta ei lukemista. Näitä vikoja on esiintynyt viime aikoina muissakin vastaavanlaisissa jutuissa, ja olen leikkinyt useampien kanssa.

Vaikuttaa siltä, että uudemmat Arcobatit eivät tee kunnollista jälkeä...
Toinen asia, toivoisin, että arvoisa toimituskunta harkitsisi vielä kerran kannattaako käyttää taustakuvaa/-väritystä. Se lisää mielestäni turhaan levitystiedoston kokoa ja lisää armottomasti kaltaisteni prittilukijoiden mustekuluja...
Tästä huolimatta, kaikkea hyvää toimituskunnalle, ja jään mielenkiinnolla odottamaan syyskuun lehteä.
P.S.
Aponogeton aff. AW olisi termillisesti oikeampi nimi...