Tiedän... tää on taas näitä neuroottisen naisen tyhmiä kysymyksiä, mutta en uskalla ruokkia ennenkö tiedän...
Pakasteartemian tarjoiluehdotuksia?
Valvoja: Moderaattorit
-
Taju
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Pakasteartemian tarjoiluehdotuksia?
Eli pitääkö sitä sulattaa, ennen kuin sitä voi kaloille antaa, vai voiko sellaisen jäisen klimpin laittaa tonne akvaan lillimään?
Tiedän... tää on taas näitä neuroottisen naisen tyhmiä kysymyksiä, mutta en uskalla ruokkia ennenkö tiedän...
Se mikä ei tapa, traumatisoi.
-
Taju
- Advanced Member

Pinsetit kuulostaa hyvältä.
Meikä päästi sen palasen vaan sinne veteen, kellui hetken ja upposi pian. Musta-aaveet ja rubiinit jäi hölmönä toljottamaan. Sitten kun pari omatoimista rubiinitetraa paineli monnisten kanssa seisovaan pöytään, ni johan alkoi vilske.
Täytyypä seuraavaksi roikottaa sitä pipanaa vähän, ni vältytään hölmistyneeltä haahuilulta.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Meikä päästi sen palasen vaan sinne veteen, kellui hetken ja upposi pian. Musta-aaveet ja rubiinit jäi hölmönä toljottamaan. Sitten kun pari omatoimista rubiinitetraa paineli monnisten kanssa seisovaan pöytään, ni johan alkoi vilske.
Täytyypä seuraavaksi roikottaa sitä pipanaa vähän, ni vältytään hölmistyneeltä haahuilulta.
Minä tiputan jääkuution ennen tarjoilua tiheäsilmäiseen haaviin ja huuhtaisen juoksevan veden alla. Olen kuullut, että varsinkin pakasteruokien sulatusliemi sisältää hurjan määrän fosfaatteja, joita ainakaan minä en halua yhtään enempää altaaseeni levän kasvua villitsemään ![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
- Kaikkehen tottuu, paitti puukkohon seljäs ja siihenki tottuu, jos makaa vattallansa -
-
Taju
- Advanced Member

Täytyypä seuraavaksi liotella, en minäkään sitä kyllä yhtään kaipaile, vaikkei sitä vielä paljoa olekaan.
Kuinka usein tuota pakasteruokaa pitäisi antaa, riittääkö kerran viikossa, kun syötän noita kuivattuja ötököitä (hyttysentoukkaa ja tubifexia) kanssa? Suurin piirtein neljänä päivänä viikossa ötököitä ja muutamana päivänä pelkkiä hiutaleita. (Partamonni saa melkein joka ilta nappuloiden lisäksi vihanneksia tai hedelmiä, mutta ne nappulat meneekin aika haipakkaa monnisten parempiin suihin.)
Kuinka usein tuota pakasteruokaa pitäisi antaa, riittääkö kerran viikossa, kun syötän noita kuivattuja ötököitä (hyttysentoukkaa ja tubifexia) kanssa? Suurin piirtein neljänä päivänä viikossa ötököitä ja muutamana päivänä pelkkiä hiutaleita. (Partamonni saa melkein joka ilta nappuloiden lisäksi vihanneksia tai hedelmiä, mutta ne nappulat meneekin aika haipakkaa monnisten parempiin suihin.)
-
monniomistaja
- Advanced Member

-
Pelkkä aloittelija
- Senior Member

Minä olen aina ottanut seillaisen palan joita on niissä pienissä "rasioissa" siinä levyssä. Halkaisen sen sopiviksi paloiksi, annan sulaa ihan hetken ja sitten tökkään hammastikun siihen keskelle. Kun jää on sulanut, surviaiset tipahtavat hammastikusta ja kalat tulevat ruokailemaan.
Platyn poikaset ovat ihan hulluina surviaisiin. Inkkaritkin kisailevat kuka saa isoimman palan. Kerran yksi pienimmistä inkkareistani kantoi suussaan pitkää surviaista. Siihen tuli platy ja nappasi sen inkkarin suusta.
Inkkari jäi siihen vähän hölmönä seisomaan ...siis, öh.. uimaan..