Kaloja kysellessä myyjä kyllä ystävällisesti kertoi mitä ei ainakaan voi ottaa (kultakala, lehtikala, kiekot, rihmakalat koska ei mahdu, ja joistain muista koska ovat vaativia), joten tuli tunne että sieltä saa hyvää ja asiantuntevaakin palvelua?
Suunnittelin että kalastoon voisi tulla kääpiörihmakala pari, parvi neon tai kardinaalitetroja, 1 tai 2 "imumonnia" (=partamonni?) ja 1-3 (?!) piikkisilmää.. ja sinirapu näytti hienolta, sopiikohan sellainen joukkoon?? Kasveja ajattelin laittaa aika reilusti..
Tästä en vielä ole keskustellut myyjän kanssa, mutta mitä ootte mieltä? Onko ihan mahdoton yhdistelmä. Oon lueskellut silmät punaisina näitä sivuja ja ihan erilailla tietoa täällä on kun kirjoissa (joita oon kirjastosta kantanut sylikaupalla), mutta aika monet kirjat on 80-90-luvulta..
Varsinkin kypsytyksestä on täällä niin erilaisia neuvoja, et aloittelija on ihan pihalla.. Olen kyllä nyt ajatellut sitä multaymppiä (?) ja ammoniakin lisäämistä..ja kiviä on jo kerätty ja puhdistettu valmiiksi ja muutama kuiva männynoksan käppyrä on pesty ja likoamassa, jos niistä voisi rakentaa "juurakon" ? käykö se vai irtoaako siitä jotain parkkiaineita??
Olipas vuodatus

![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)