Philips MASTERColour CDM-TD 150W/942 Rx7s

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kalajaakko
Junior Member
Junior Member

Philips MASTERColour CDM-TD 150W/942 Rx7s

Viesti Kirjoittaja Kalajaakko »

Mistähän tällaisen lampun saisi ostettua järjelliseen hintaan. Minulle tarjottiin pääkaupunkiseudulle Tampereelta kahta kappaletta hintaan 79 €. En pidä hintaa asiallisena.

Jos hinta olisi kohtuullinen ostaisin kaksi, jottei sitä joudu kovin usein haikalemaan. Kiirettäkään ei ole kunhan tänä vuonna saisi. Webistä kävisi, jos löytyisi englanniksi. Webissä hinta liikuu 15,90€ /kpl - 22.00 €/kpl. Eka oli monimutkaisella systeemissä ebay.ch saksaksi ja jälkimmäinen saksaksi mutta toimitukset vain alankomaihin, saksaan ja sveitsiin.

En periaatteessakaan halua maksaa yhdestä monimetallilampun polttimosta 40€/kpl. Tällä hinnallahan kokonaisuuteen voidaan panna kotimaisen työn viiri, sillä kustannuksista jää 80% Suomeen.

Mistä hankitte otsikon mukaisia lamppuja ja millä hinnalla???
Kaaka81
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaaka81 »

Jos tunnet jonkun jolla on tili esim. Onniselle tai SLO:lle niin sieltä saat edullisesti. Molemmat ovat kuitenkin tukkuliikkeitä, joten eivät tee kauppaa kuluttajan kanssa suoraan, vaan ainoastaan yritysten kanssa.
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Kysäiseppä www.tamla.fi :stä.
Sieltä oon itse ostellu monimetallini ja polttimot.
Kalajaakko
Junior Member
Junior Member

VesiEläin kirjoitti:Kysäiseppä www.tamla.fi :stä.
Sieltä oon itse ostellu monimetallini ja polttimot.
Juuri sieltä kysyin. En puhunut mitään akvaarioista tai tingannut hintaa. Millä hinnalla sinä olet saanut?
Jani
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
Sukupuoli: Mies

40 e kpl

Viesti Kirjoittaja Jani »

Noin 40 e on Suomessa halvin hinta moisille polttimoille. Se vaan on pakko hyväksyä tai sitten tilata muualta. Kulujen kanssa voi mennä aika lähelle 30-40 e kpl jos alkaa Saksasta tilaamaan. Tuo polttimo maksoi Saksassa 60 e kpl kun itse tilasin n. 4 v sitten. Hinnat ovat onneksi halpuneet. Onhan myös isompi riski tilata polttimot Saksasta. Jos tulevat rikkinäisinä perille, voi olla hankalaa saada uudet tilalle.
Kalajaakko
Junior Member
Junior Member

Re: 40 e kpl

Jani kirjoitti:Noin 40 e on Suomessa halvin hinta moisille polttimoille.
No hyvä tietää. Tuo vaikutti vaan aika korkealta. Siinä tapauksessa ei kanntata ainakaan ostaa toista varalle kuten aluksi ajattelin. Se ekakaan ei ole vielä hajonnut vajaassa kahdessa vuodessa ja varalla on lampun mukana tullut väriltään jonkinverran huonolaatuisempi polttimo.
VesiEläin
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

Meillä vaihdettiin muistaakseni tämä polttimo sen huonomman tilalle lampun hintaan, Tamlassa. Piti vain pyytää, kait se erikseen tulee maksamaan.
Mutta soitin juuri Tamlaan ja kysäisin tuon polttimon(150W) hintaa, se on n. 29 euroa/kpl. Tietenkin postikulut siihen, jos ei itse hae.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”