Mistähän tällaisen lampun saisi ostettua järjelliseen hintaan. Minulle tarjottiin pääkaupunkiseudulle Tampereelta kahta kappaletta hintaan 79 €. En pidä hintaa asiallisena.
Jos hinta olisi kohtuullinen ostaisin kaksi, jottei sitä joudu kovin usein haikalemaan. Kiirettäkään ei ole kunhan tänä vuonna saisi. Webistä kävisi, jos löytyisi englanniksi. Webissä hinta liikuu 15,90€ /kpl - 22.00 €/kpl. Eka oli monimutkaisella systeemissä ebay.ch saksaksi ja jälkimmäinen saksaksi mutta toimitukset vain alankomaihin, saksaan ja sveitsiin.
En periaatteessakaan halua maksaa yhdestä monimetallilampun polttimosta 40€/kpl. Tällä hinnallahan kokonaisuuteen voidaan panna kotimaisen työn viiri, sillä kustannuksista jää 80% Suomeen.
Mistä hankitte otsikon mukaisia lamppuja ja millä hinnalla???
Philips MASTERColour CDM-TD 150W/942 Rx7s
Valvoja: Moderaattorit
-
Kalajaakko
- Junior Member

-
VesiEläin
- Elite Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Kysäiseppä www.tamla.fi :stä.
Sieltä oon itse ostellu monimetallini ja polttimot.
-
Kalajaakko
- Junior Member

Juuri sieltä kysyin. En puhunut mitään akvaarioista tai tingannut hintaa. Millä hinnalla sinä olet saanut?VesiEläin kirjoitti:Kysäiseppä www.tamla.fi :stä.
-
Jani
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
40 e kpl
Noin 40 e on Suomessa halvin hinta moisille polttimoille. Se vaan on pakko hyväksyä tai sitten tilata muualta. Kulujen kanssa voi mennä aika lähelle 30-40 e kpl jos alkaa Saksasta tilaamaan. Tuo polttimo maksoi Saksassa 60 e kpl kun itse tilasin n. 4 v sitten. Hinnat ovat onneksi halpuneet. Onhan myös isompi riski tilata polttimot Saksasta. Jos tulevat rikkinäisinä perille, voi olla hankalaa saada uudet tilalle.
Oulun Akvaarioseura
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
http://www.oulunakvaarioseura.net/news.php
-
Kalajaakko
- Junior Member

Re: 40 e kpl
No hyvä tietää. Tuo vaikutti vaan aika korkealta. Siinä tapauksessa ei kanntata ainakaan ostaa toista varalle kuten aluksi ajattelin. Se ekakaan ei ole vielä hajonnut vajaassa kahdessa vuodessa ja varalla on lampun mukana tullut väriltään jonkinverran huonolaatuisempi polttimo.Jani kirjoitti:Noin 40 e on Suomessa halvin hinta moisille polttimoille.