keittiön pöydälle vaan ja kunnon humautus isolla veitsellä. Jos tuntuu ettei tehoa, niin lyöntiä voi koittaa tehostaa erinäisillä "HAI-JAA!"-tyylisillä huudoilla

Valvoja: Moderaattorit
Palkkaat jonkun pitämään sitä kookosta paikallaan ja voit itekki sitte toisella kädellä pitää sitä ja toisella sahata!mariana kirjoitti:Kyllä kokeilin mutten saanut pähkinää pysymään paikallaan, saha meinasi livetä koko ajan enkä saanut kookokseen kuin pienen naarmun aikaiseksi.jaba kirjoitti:Rautasahalla saa pähkinän sahattua parissa minuutissa(kokemusta on!)![]()
Tästä ketjusta voi melkeen päätellä että miehet saavat kookoksen halki vaikka voiveitsellä mutta naiset tarvitsevat moottorisahan.Ainakin minä.
Kookospähkinöitä mulla tässä on, dam dam damNermal kirjoitti:Ja täältä http://www.plussa.com/?_tp=69,79&_sp=ka ... 0405039071 lisätietoa. Taidanpa kysyä kaupasta tänäänAgua kirjoitti:Tuote on Pirkka kookossorbetti ja löytyi ainakin täällä paikallisesta K-supermarketista. Maksoi jotain 4 euroa ja risat. Paketissa on kaksi puolikasta jotka on pitkittäin halkaistu ja sorbetilla täytetty. Kaiken lisäksi se oli tosi hyvää vaikka en kookoksen ylin ystävä olekaan!
Tuon voi myös tehdä toisin päin, eli ensin keittää ja sitten ottaa sisukset pois. Lähtee kuulemma helpommin pois. Itse tuossa alkuviikosta tein ensimmäiset kookospähkinäluolani... Rautasahalla ensin halki, sitten keitin, koversin mällit pois ja keitin vielä uudestaan ihan varmuuden vuoksi. Sitten puolikkaisiin reiät ja eikun vaan akvaarioon.Teuski kirjoitti:sitten vaan kaikki pahanmakuinen (lue: kaikki mikä irti lähtee) pois, keittäminen ja eikun altaaseen.
Heh, hetken luulin näkeväni omiani kun ensimmäiseksi huomio kiinnittyi viestin keskivaiheille, jossa luetellaan kalkkunaa ja muita ruokajuttuja.maisu kirjoitti:kalkkunaa thaimaalaisittain à la maisu