Akvanetti avattu!

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jerns
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Akvanetti avattu!

Viesti Kirjoittaja Jerns »

Elikkäs olen tehnyt siivut akvaarioistani ja niiden asukeista. Saa käydä lukemassa ja esittää rakentavaa kritiikkiä! [;)]

http://kotisivut.edu.ncp.fi/~0501385/
jaba
Member
Member

Viesti Kirjoittaja jaba »

Hienot sivut ja komea allas! Jos nyt jotain palautetta pitää antaa, niin pisti silmään Seeprakalojen kudettamis-jutussa:
Seuraavana aamuna valojen sytyttyä kalat alkoivat singahtelevat... [;)]
Poppeli
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poppeli »

Hei. Erittäin hienot sivut. Tykästyin heti tummaan taustaan ja kuitenkin vaaleaan, täysin eriväriseen etuosaan. Kuvat on tosi laadukkaat ja selkeät. Kiitos että jaat harrastuksen kanssamme 8-) Tässä on aloittelevalle akvaristille tavoitetta.
salama3
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja salama3 »

Erittäin hienot sivut ja komea allas :D
Tallulah
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Tallulah »

Hyvälle näyttää. Hitsipilli, mun pitää alkaa potkia tuota miestä, että päivittää meidän sivut. Ovat niin vaiheessa, että pitäisi poistaa palvelimelta... :roll:
400 litraa vettä, 2x saksanpaimennin, 2x jättiläistuhatjalkainen, 1x viljakäärme, mies ja poika
salla_ketola
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja salla_ketola »

Hienot sivut! Kivasti juttua omasta harrastuksestasi ja kalastostasi :) Onnea myös mun puolestani seeprakalojen kasvatukseen!
Jerns
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jerns »

Kiitos vaan kaikille palautteesta! :) Yritän noita sivuja päivitellä mahdollisimaan usein. En tiedä onko muilla sama ongelma, mutta tuntuu että ikinä ei riitä tarpeeksi aikaa akvaarioharrastukselle. :mrgreen: Aina kun akvaa kattoo, niin näyttää että ois trimmattavaa. (en oo perfektionisti) :mrgreen:
Onnea myös mun puolestani seeprakalojen kasvatukseen!
Itse asiassa olen päättänyt luopua seeprakaloista. Kasvattelen kuitenkin mielenkiinnolla tuon kasvamassa olevan parven. Sen jälkeen olisi tarkoitus kasvattaa noita loistokäppänän poikasia. Vielä eivät ole ahvenet saaneet kutua vahdittua poikasvaiheeseen asti.

Seeprakalojen tilalle on tarkoitus ottaa parvi jotain rauhallisempia kaloja (ehdotuksia otetaan vastaan). Lisäksi akvaarioon on tulossa muutama nuolimonni.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”