"Ei kai se nyt voi olla niin vaarallista, että pitää huutaa mulle" , äsähti loukkaantuneena ripoteltuaan akvaarioon vähän kaikista purkeista niin, että pintavesi oli ihan puuroa (Halusi nähdä, kuinka paljon kalat pystyvät kerralla syömään

) "Hoida sitten yksin rakkaat kalasi", tupisi jättäessään minut lappoamaan ja haavimaan liikoja ruokia pois altaasta. Siinä taisivat haaveet yhteisestä harrastuksesta mennä sen moskan mukana vessanpöntöstä alas
"Pitäisit lapsistakin yhtä hyvän huolen kuin noista kaloista", oli kommentti viimeksi kun ruoka oli myöhässä hiekan vaihdon vuoksi...(Taisi olla jopa hieman mustankipeä, kun akva sai enemmän huomiota kuin mies. Mies ja lapset saivat ruokaa puoli tuntia tavallista myöhemmin
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
"Ei meillä nyt oo rahaa", joka kerta kun ajetaan eläinkaupan likellä, vaikken sanoisi itse aiheesta mitään(=lukee ajatuksia
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
"Eikö sinne vois laittaa muita elukoita, vaikka sammakoita tai käärmeen", kuvittelee. että jotain käärmettä olisi hauskempaa katsella

Sammakoita/ vesiliskoja olen luvannut ottaa, mutta omaan altaaseensa esim. kotiloiden ja katkojen kanssa. (ja se allas taas maksaa...)
"No pitää katsella hintoja ja kysellä vähän, mitä lasi maksaa. Käytettynäkin voisi jotain löytyä..." Äsken puhelimessa, kun käänsin keskustelun toivomaani 300-litraiseen altaaseen

Sitä luulisi kysymysten jossain vaiheessa loppuvan kesken, mutta totta on, että mitä enemmän saa tietää, sitä enemmän osaa kysyä.