Totuus pirajoista
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Viesti:
Tässä lisää ulkomaan pellejen leikkimistä pirajoilla
http://www.filecabi.net/video/pirahna-piercing.html
http://www.filecabi.net/video/pirahna-piercing.html
Lay down your soul to the gods rock `n' roll
-
- Junior Member
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Sadar kirjoitti:Rotan kosto!

On muuten kerrankin kohtuu hyvä jatko-osa. Suosittelen.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
Re:
Ei kukaan terve ihminen antaisikaan piraijojen hoitaa esim. rottaa pois päiviltä jos se pahasti sairas eikä täällä ole sallittuakaan syöttää elävää sammakkoa tai muuta pieneläintä elävänä piraijoille tai käärmeille.Maaliskyy kirjoitti:Loppukädessä tosi nopea loppu rotalle, mutta silti... Sairas, vinoutunut ihminen joka katselee ja kuvaa tuollaista tyytyväisenä.
Luonnossa tosin tämä on ymmärrettävää sillä luonnossa vain nopeat ja terveet pärjäävät ja esim. villit Punapiraijat hävittävät sellaiset kalat tai nisäkkäät jotka selvästi ovat sairaita tai loukkaantuneet niin pahasti että kuolema saalistajan avulla antaa vain tälläiselle eläimelle nopean lopun kun muuten se ei enää pärjäisi luonnossa niin että se voisi elää lajillensa tyypillisellä tavalla ja vain kituisi.
Punapiraija on yksi monista Amazonjoen pedoista jotka ovat ruokaketjun huipulla ja pitävät huolen että sairaat tai jo kuolleet, jokeen päätyneet eläimet hävitetään pois jotta taudit eivät leviä.
Kyllä ilman piraijoja ja muita joen petoja joki olisi täynnä hukkuneita lehmän ruhoja ym. kuolleita raatoja jotka vetteen jäädessään nopeasti levittäisi tappavia tauteja vielä kun vesi ja ilmasto on todella lämmin, lämpimässä tauditkin leviävät nopeasti ja joki olisi täynnä mädättäjä bakteereja, vesi käyttökelvotonta joen varrella asuville jos ei näitä vedessä eläviä petoja olisi sekä monneja jotka myös hävittävät raatoja ja näin ollen pitävät joessa elämän tasapainoisena.
450 l kiekkola, 315l ja 30l nano+ Jemenin kameleontti sekä Ranskanbulldoggi
Re: Totuus pirajoista
Itselläni tuli joskus levytetrojen mukana 3 punapirajaa.
Pienempänä niitä ei hirveästi erottanut, mutta kun kasvoivat niin alkoi punainen rinta näkymään.
Myöskin yksi Oskari sai siipeensä sekä söivät yhden parvestaan.
Itse palautin ne ostamaani liikkeeseen josta sain korvauksena mitä olin alunperinkin ollut ostamassa.
Pienempänä niitä ei hirveästi erottanut, mutta kun kasvoivat niin alkoi punainen rinta näkymään.
Myöskin yksi Oskari sai siipeensä sekä söivät yhden parvestaan.
Itse palautin ne ostamaani liikkeeseen josta sain korvauksena mitä olin alunperinkin ollut ostamassa.
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
miten äkkiä ne muuten kasvaa ja miten ruokkiminen vaikuttaa asiaan? P.s olen itsekki nähny noita ns idiootit vs piraija pätkiä ja pelekkää eläinrääkkäystä se vaan on iha vaan kumman kannalta asian tulkitsee. 

Tapauksesta on tosiaan vuosia, mutta nopeasti ne kasvoi, sillä kun palautin ne liikkeeseen oli ne jo isoja.
Kuitenkin olin saanut ne muutaman sentin pituisina.
Kuitenkin olin saanut ne muutaman sentin pituisina.
Malawi - hietikko-biotoppi
jos vaan pysyis ihan 15cm kokoisina tai max 20 olisi ihan kiva
silloin voisi ajatella johonki 500l tankkiin sen 15-20 parvea

-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Vanha linkki ,kirjoitanpa kuitenkin; vastannee 15 kpl mustatetraa 40 l. akvaariossa