Kuinka yletän räveltää kasvien kanssa kun allas on arviolta 50cm korkea?
Jos jotain käytännön vinkkejä isojen altaiden hoitamiseen on antaa, niin kaikki otan mielelläni vastaan
Valvoja: Moderaattorit

Jaa sitäkös varten se olikin?Flame kirjoitti:Mulla on sama "ongelma". Käytän sellaista akvaarioon tarkoitettua tikkua jossa toisessa päässä terävä levä raappa ja toisessa päässä v muotoinen istutus juttu. Jos en tyhjennä akvaariosta vettä niin käytän tuota. Nimeä kepukalle en tiedä ja toivottavasti kuvaus auttaa.
Heh, meillä ainakin toimittaa tuota virkaa kyseinen kepukka. Kiva että joku tunnisti tuosta kuvauksesta sensandariini. kirjoitti:Jaa sitäkös varten se olikin?Flame kirjoitti:Mulla on sama "ongelma". Käytän sellaista akvaarioon tarkoitettua tikkua jossa toisessa päässä terävä levä raappa ja toisessa päässä v muotoinen istutus juttu. Jos en tyhjennä akvaariosta vettä niin käytän tuota. Nimeä kepukalle en tiedä ja toivottavasti kuvaus auttaa.Kiitoksia tästäkin valaisusta
Mahtavatkohan tuollaiset kasvipihdit olla kovinkin hintavia?
Mullakin on tuollainen! En ole koskaan tajunnut sen v- muotoisen pään tarkoitusta, mutta nytpä tuli sekin asia selväksi. Miten tuo sitten oikeen toimii? Se jäi vielä hieman epäselväksi...Flame kirjoitti:Käytän sellaista akvaarioon tarkoitettua tikkua jossa toisessa päässä terävä levä raappa ja toisessa päässä v muotoinen istutus juttu.
Se v-pää toimii minulla silleen että laitan kasvin varren siihen väliin juuri ennen juuria ja tökkään tikun avulla kasvin pohjaan. Jos vaikka on lähtenyt joku kasvi irti pohjasta.Salla_~~ kirjoitti:Mullakin on tuollainen! En ole koskaan tajunnut sen v- muotoisen pään tarkoitusta, mutta nytpä tuli sekin asia selväksi. Miten tuo sitten oikeen toimii? Se jäi vielä hieman epäselväksi...Flame kirjoitti:Käytän sellaista akvaarioon tarkoitettua tikkua jossa toisessa päässä terävä levä raappa ja toisessa päässä v muotoinen istutus juttu.