Partamonnien syöttäminen
Valvoja: Moderaattorit
Partamonnien syöttäminen
Jos tahtoisin syöttää partamonneille esim. kurkkua, niin miten saan sen, siis kurkun, pysymään pohjalla?
kurkku herkkua meilläkin
Kurkut pysyy helposti pohjassa kun työnnän kurkut varrastikun läpi. 

Olin laittamassa pakasteherneitä akvaarioon kun tyttäreni 3 vee kysyi että onko ne herneitä? Sanoin että onhan ne. Tyttäreni tokas siihen että tuliko ne sun nenästä?
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Aika sama, kunhan ei omaa päätään sinne kuitenkaan työnnäL-81 kirjoitti:Minusta siinä on kyllä kaksi päätä. Eli mitä tarkoitat, että laitat pään hiekkaan? Entäs sen toisen pään?Pete28 kirjoitti:Itse laitan tikun pään hiekkaan, niin ei pääse kalat sörkkimään itseään.

Ainakaan meillä ei kalat ole satuttaneet itseään rautalankaakaan, saatika sitten puiseen grillivartaaseen. Puutikuilla ruokin aikanaan tuliliskoja, seivästettyjä katkaravunpaloja vaan naaman eteen. Innolla ja hyökkäillen söivät, eivätkä mustaakseni ikinä itseään teloneet vaikka katkaravun pala olikin siinä terävässä päässä kiinni.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Hups, kivat mulle. Nehän onkin niitä pitkiä tikkuja...Pete28 kirjoitti:Toinen on veden yläpuolellaL-81 kirjoitti:Minusta siinä on kyllä kaksi päätä. Eli mitä tarkoitat, että laitat pään hiekkaan? Entäs sen toisen pään?Pete28 kirjoitti:Itse laitan tikun pään hiekkaan, niin ei pääse kalat sörkkimään itseään.
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
- Advanced Member
- Viesti:
Pitkän neulepuikon terävään päähän kesäkurpitsa ja se nupipää sitten akvaan killumaan. Laiskuuttani nykyisin pusertelen pakasteherneen puolikkaita kun en jaksa käsiäni akvassa uittaa...monniset /monnit sitten vetää "herneet nenään" yön aikana. 5 - 10 pakasteherneen sisusta / joka toinen yö. ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Viola & eläintarhantynkä
-
- Advanced Member
On jo:pleko_88 kirjoitti:Hei, tästähän pitäisi avata uusi ketju yleistä keskustelua puolelle, sukkahousuniksit akvaariossa..Mika kirjoitti:Eikö sukkahousuniksejä voisi käyttää tässäkin hyväksi?
Tulee jo aika monta mieleen, mutta ei valitettavasti vihannesten suhteen....
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... ukkahou%2A