''Kotisivuni''

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
toivo
Junior Member
Junior Member
Viesti:

''Kotisivuni''

Viesti Kirjoittaja toivo »

http://www.freewebs.com/meukka/ . Nyt olen saanut jotain jopa aikaiseksi :mrgreen:
Kuten varmaan huomaatte akvaario kuvat ovat huonoja. Millä asetuksilla kuvaatte? Minulla on kamerana Canon PowerShot A60 2,0 MEGA PIXELS.
JuuLia
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja JuuLia »

Eihän siellä paljoa vielä kuvia ollutkaan. Chilin viljelyneuvot olivat hyvät itseltänikin kun siemeniä löytyisi kun jaksaisi kylvää...
toivo
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Ei kannata ostaa niitä sieminiä kaupasta. Osta niitä kokonaisia. Ja niistä kuvista, juuri kun pääsin kuvauksen vauhtiin niin akut loppuivat :mrgreen:
JuuLia
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja JuuLia »

Juu ihan kokeiluna ostin mitä noista tulee. Viime kesästä on ollut yksi taimena ostettu chili joka on siitä kiva ettei kissat sitä syö, kaikki muut kasvit (paitsi akvaariokasvit mikäli veden alla pysyvät [;)] ) menee parempiin suihin.
Virva
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Virva »

JuuLia kirjoitti:Juu ihan kokeiluna ostin mitä noista tulee. Viime kesästä on ollut yksi taimena ostettu chili joka on siitä kiva ettei kissat sitä syö, kaikki muut kasvit (paitsi akvaariokasvit mikäli veden alla pysyvät [;)] ) menee parempiin suihin.
Täytyykin kokeilla, jos kissat eivät tuota chiliä söisi. Kaktuksiakaan eivät täällä jätä rauhaan, joskus olen yllättänyt toisen pureskelemassa niitä :roll:
toivo
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Laita pippuria ruukkujen lähelle ja ruukkuihin, kissan alkavat yskiä lähestyessään eibätkä parin kerran jälkeen mene tuukuille.
Virva
Starting Member
Starting Member
Viesti:

toivo kirjoitti:Laita pippuria ruukkujen lähelle ja ruukkuihin, kissan alkavat yskiä lähestyessään eibätkä parin kerran jälkeen mene tuukuille.
Täytyy kokeilla, vaikka epäilen, että toimiiko. Onko sulla kokemuksia tästä?
toivo
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Ainakin sukulaisilla on toimunut ja olen kuullut kehuja.
Virva
Starting Member
Starting Member
Viesti:

toivo kirjoitti:Ainakin sukulaisilla on toimunut ja olen kuullut kehuja.
Oukei :mrgreen: Turvaudun tähän neuvoon, jos kaktukset alkavat kärsiä kissoista [;)]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”