Tää tais olla mulle... kyse ei minun jutussani minun mielestäni ollut tuollaisesta omalle kohdalle sattumisesta, tarkoitin sitä että taustojen kyseleminen ja muu huolehtiminen on hyvä homma kunhan se perustuu tolkkuun eikä ulkoa opeteltuihin nyrkkisääntöihin.Miikku kirjoitti: Repiksestä: Eikö olekin hassua, miten ihmiset yleensä pitävät hyvänä sitä, jos myyjä kieltäytyy myymästä jotain tiettyä kalaa tiettyihin olosuhteisiin. Siis pitävät niin pitkään, kun sama sattuu omalle kohdalle?
Mutta. Minä taas olen joutunut lääkitsemään Faunattaresta ostettuja kääpiömonnisia (evärutolta näytti, ja sen mukaisella lääkkeellä lähti). Mutta oliko vika kaupassa vai omassa altaassa ja siirrosta stressaantuneista kaloissa, miten voisin tietää? Tusinasta uudesta monnisesta kuitenkin heitti veivinsä kolme parin viikon sisään

Sinänsä tykkään ja käyn nykyään sekä Faunattaressa että Repiksessä oheistuotteiden ostossa - Repiksen myyjät kun oppii tuntemaan niin ovat tosi kivoja. Niitä myyjiä on siellä niin monta eivätkä ole ihan samasta puusta veistettyjä että jos tekee päätelmiä muutaman oston perusteella, saattaa päätyä aika erilaisiin tuntemuksiin. Mutta kyllä se Tampereen Viherkala on silti paras kokemus kalaostoksilla käynneistä.