Tää on tällänen ihmeen puhehärö;
Aloitin joskus sitten panda-myynnin. Siinä täytyy kiertää ovelta ovelle ja kysyä että haluatko ostaa panda-lakuja, rahat menevät wwf:ällä ym plaplapla.
No, minua hermostutti aivan kamalasti ekalla kerralla ja menin jonkun ihmisen ovelle ja siinä tuli sanottua yhdelle miehelle että "Hei, olen panda laku. Haluatteko ostaa panda myyjiä?"
Minä myin aikoinaan sellaisia rintaan laitettavia vappu-kukkia ovelta ovelle. Jännitti sen verran, että ehdin melko monelle kaupata "vappukuppia", ennekuin edes tajusin mitä sanoin.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Hihi, oli pakko tarkistaa, että enhän vaan oikeesti.. Se ei kai ole kovin hyvä harrastus työhakemuksessa mainittavaksi. Olis kyllä ollut aika erikoinen ehdotus.
Sen siitä saa kun on koiranpennun kanssa puljannut kaikki viikonloppunsa, osaa muuta enää ajatellakkaan kun pissilätäköitä ja kakkakikkareita ja rapaa ja kuraa ja sotkua ja hampaanjälkiä ja ja ja...
Ei varsinaisesti lukihärö, mutta tuli yllättäen mieleen tästä keskustelusta tämä DNA:n uusi kännykkämainos. Tiedättehän, se jossa joku henkilö valittelee kaameaa kapulaansa
Vähän aikaa kun säkin crisse suunnittelet niin jo rapula löytyy sieltäkin...
Sami kirjoitti:Ei varsinaisesti lukihärö, mutta tuli yllättäen mieleen tästä keskustelusta tämä DNA:n uusi kännykkämainos. Tiedättehän, se jossa joku henkilö valittelee kaameaa kapulaansa
"Mulla on ihan kaamea rapula"
Miten niin muka huono huumorintaju?
No tuota, itse luin aluksi "Vähän aikaa kun säkin crisse suunnittelet niin jo krapula löytyy sieltäkin..." Alkoi naurattamaan lievästi... Mutta tällä hetkellä voin sentään vedota tuohon lääkitykseeni...5xpäivässä 800mg lääkettä jonka sivuvaikutuksia uneliaisuus, väsymys, päänsärky, ihottuma, unettomuus ja hallusinaatiot .
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
Sami kirjoitti:Ei varsinaisesti lukihärö, mutta tuli yllättäen mieleen tästä keskustelusta tämä DNA:n uusi kännykkämainos. Tiedättehän, se jossa joku henkilö valittelee kaameaa kapulaansa
"Mulla on ihan kaamea rapula"
Miten niin muka huono huumorintaju?
No tuota, itse luin aluksi "Vähän aikaa kun säkin crisse suunnittelet niin jo krapula löytyy sieltäkin..." Alkoi naurattamaan lievästi... Mutta tällä hetkellä voin sentään vedota tuohon lääkitykseeni...5xpäivässä 800mg lääkettä jonka sivuvaikutuksia uneliaisuus, väsymys, päänsärky, ihottuma, unettomuus ja hallusinaatiot .
Aivan loistava huumorin taju, ja lääkitys kohallaan. Elkää välittäkö mä luin kans ja omasta kirjoituksestani vielä ihan samallailla kuin te..dorka mä..Onnekisi mulla ei ainakaan vielä ole sitä karmeeta rapulaa josta tarviis sitten täällä kysellä miten sen saa kuntoon.Ja miten niitä rapulaisia hoidetaan..
Lisäys: Jokuhan voisi ehdottaa dna mainonaan että tekevät mainoksen jossa akvaarion omistaja itkee rapualtaan vieressä pomminpurkajan näköisenä ja allas on kuin pommin jäljiltä kamalassa kunnossa , mulla on IHAN kaamee rapula. Kirjoitin tuohon eka vahingossa rapulan tilalle papula..
Teksti-tv:n otsikoista poimin seuraavanlaisen uutisen "Painonvartijat lakkoon" ??? TÄH Siis miten ihmeessä
Kysehän oli siis vanginvartijoiden lakosta muutama viikko sitten.
Voiko allas olla täyttä pahvia jos sitä laittaa monta kerrosta.
Ei kyllä päässä liiku enää mitään. Onneksi kävin tänään näön tarkastuksessa vaikkakaan se ei älyämiseen ja lukemisen perille menon aivosolukkoon auta.
Tämä siis oli joka piti lukea oikeesti: http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... highlight=
"Orgasmeista" meitsi puhui ala-asteen biologian tunnilla. Tietysti se oli - organismi... No onneksi muutkin oppilaat olivat niin pöljiä, etteivät mitään tajunneet...
jokelamaniac kirjoitti:"Orgasmeista" meitsi puhui ala-asteen biologian tunnilla. Tietysti se oli - organismi... No onneksi muutkin oppilaat olivat niin pöljiä, etteivät mitään tajunneet...
Tuonyt mitään, Leena Kaskela teki kerran Kymmenen Uutisissa saman erheen Onpa tälläkin palstalla muutamia orgasmeja bongattu.
Piraattineito kirjoitti:Tietokoneeni ilmoitti juuri että "Työpöydällä on käsittämättömiä kuvakkeita" Ne oli kyllä käyttämättömiä kuvakkeita, hetki meni älyämiseen...
Itse olen onnistynut lukemaan "työpöydällä käpälöityjä kuvia" .
Myös ilmoitus "hiiren paristo alhainen" vääntyy välillä muotoon "hiiren pariutuminen ahtaalla" .
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
Metrossa vilkaisin kanssamatkustajan olan yli lehteä, isoilla kirjaimilla komeili otsikko Peniksen sukulainen. Hetken mietin, että mikäs se.. ja vilkaisin uudelleen, se olikin Pesiksen sukulainen.