Löytyykö Turusta halpaa akvaariosilikoonia?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
Löytyykö Turusta halpaa akvaariosilikoonia?
Siinähän kysymys tulikin jo... Olen yhdestä eläinliikkeestä löytänyt silikoonia ja siellä maksoi n.25€ 0,3L tuubi, että ei ole mikään halpa, koska joskus aikaisemmin ostin saman kokoisen tuubin ja hintaa oli silloin 9,90€...
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Voisin olla loppilaiseen tapaan [sensuroitu] ja jättää kertomatta..Varmasti olet huomannut, että Lopella osataan olla vain kateellisia, ahneita ja uteliaita. Myös ns. miehen sukuelin otsassa kulkeminen kuuluu osaan loppilaista elämäntapaa..Mikkor kirjoitti:Mistä ?

Edit: Toisinsanoen, mitäs annat mulle jos kerron?

Heh, no emmä ole syntyjäni loppilainen enkä muutenkaan sitä mielellään myönnä. Länsi-Lopelta kun olen, niin mieluummin kuuluisin vaikka Tammelaan tai Renkoon..Mikkor kirjoitti:Sä täytät sitten ilmeisesti kaikki mainitsemasi kriteerit potenssiin 2
Mutta kun haet sitä Superhalpaa silkkarias niin heitätkö tähän kirkolle pari tuubia.... kaikenlaisia sitä onkin
Jokatapauksessa, käy kurkkaamassa Launosten säästökareissa. Varmasti löytyy sieltä, koska löytyy Riksun samaisesta kaupastakin.
Äläkä ole tuommonen tosikko. Taas yksi tyypillinen piirre lopen asukkailla..xD
Vitsejähän nämä munkin luonnekuvaukset ovat eivätkö kohdistu erityisesti kehenkään yksityiseen henkilöö.Mikkor kirjoitti:Pyydän anteeksi kirjoittamisiani syvästi
Sen verran kuitenkin olen hyvätapainen ihminen, että en hauku ketään kyrväksi julkisella kestustelupalstalta.
Ja sitäpaitsi säästö-kareilta ei saa muuta laadukasta, kuin kaljaa.
Päätän tästä tähän

Vaan kyllä sieltä Säästö-kareilta saa halvalla hyvääkin tavaraa, mm. juurikin rakennustarvikkeita ja sähköroinaa. Pitää vaan valkata oikeiden valmistajien merkit ja jättää kiinanpommit hyllyyn.
Ja Bostikin lasitussilikonia sieltä saa tosiaankin halvalla, kannattaa sieltä hakea, jos tarve on.