Te joilla on sisäsuodatin paikoillaan,niin käännättekö se putken pintaanpäin vai alemmas akvaarioon virtaa antamaan??
Mulla se on ollu käännettynä aina pintaa kohti että rikkoisi vedenpinnan, mutta joku sanoi mulle että kaloilla pitäisi olla jokin virtaava kohta akvaariossa, joten tänään käänsin putken alaspäin.
Mulla on kyllä ilmapumppu altaassa joka hieman rikkoo vedenpintaa, mutta mikä on se oikea tapa??
Juweli omistajat huomio
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Onhan siellä silloinkin virtaava kohta jos suodatin virtaa ylöspäin, pinnanmyötäisesti
. Sinun kalastosi (tiikeribarbit, serpatetrat) eivät mitään superkoskea vaadi joten pidä virtaus vaan pinnan mukaisesti. Kalat hakeutuvat kyllä siihen jos niistä siltä tuntuu.

1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Starting Member
Minulla on pintaa kohti koska kokeilin suuntaamista viistottain pintaa kohti takalasin suuntaisesti ja seurauksena oli hirmuinen pyörre akvassa ja kaikki kasvit taipuivat virran mukana aika typerän näköisesti. Nyt on viistottain etulasia kohti niin pyörre on aika paljon pienempi ja kasvitkin pysyvät hieman paremmin suorassa. Akva on siis Juwle Rio 240.
-
- Advanced Member