Omppujen postitus
Valvoja: Moderaattorit
Omppujen postitus
Voisiko joku antaa hyvän neuvon miten omppuja kannattaa postittaa? Asialla hermoton kiire.
Poistettu huuto - Lisa -
Poistettu huuto - Lisa -
5L, 5L, 15L, 63L, 128L
Minun pitäisi kanssa laittaa maanantaina omput postiin ja kysäisisin paljonkohan suunilleen tämä tulisi maksamaan, kun en usko että ihan normaali postimaksu riittää?tiger kirjoitti:mä postitan kovassa pahvipaketissa, jonka sisällä on esim. kalamuovipussi. sen sisällä yleensä joku muovirasia, josta jätän kannen pois. ja siis kovamuovirasia. ja omput on kääritty märkään talouspaperiin...
tiger
Ja onko muilla hyviä vinkkejä postitukseen?

~ei se oo niin justiinsa~
kulpapussissa
Minä sain eilen postitse omppuja. Ne olivat kalamuovipussissa pienessä määrässä vettä ja kalapussi postin kulpamuovipussissa. Koko hoidon postimaksu oli 1,40 euroa. Kunnossa olivat omput perille tultuaan ja heti lähtivät liikkeelle altaassa.
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Lähetin eilen omppukotiloita postissa, mutta eivät olleetkaan vielä tänään perillä jostain kumman syystä. Muut samaan aikaan lähetetyt maksikirjeet ovat menneet vastaanottajille jo tänään. Mitenkähän kauan kestävät pakattuna näin: litteässä muovisessa pakastuspullossa (0,5l) muutama ompunpoikanen ja n. 0,5 dl vettä ja korkki tiukasti kiinni? Pulloja kaksi, jotka vielä pakattu kuplakuoreen. Onko toivoa, että ovat huomenna vielä hengissä?
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Noin olen lähettänyt kierteisiä, paitsi videokasettikotelon tilalla C-kasettikotelo. Toimii.*Miracle* kirjoitti:Luxus-idioottivarma postituskeino:
Suodatinvanua tuppo ja vettä. Nämä ja omput minigrip pussiin. Tämä viritys toiseen minigrip pussiin. Tämä viritys videokasettikoteloon. Tämä viritys A4 kirjekuoreen ja menee maksikirjeenä.
Tällä kertaa lähinnä huolestuttaa tuo pitkä aika tiiviisti pakattuna.
-
- Member
Omani sain kirjeessä, pääsiäismunan yllätyskotelossa... Siis aksut... Saapuivat hengissä vaikka vuorokauden postissa rymysivätkin ja ovat jo aika komean kokoisia.
Täytyy vain toivoa että pussissa on myös happea mukana riittävästi.tepy kirjoitti:Tällä kertaa lähinnä huolestuttaa tuo pitkä aika tiiviisti pakattuna.