Mitä voi pyytää 100 l akvasta?
Valvoja: Moderaattorit
Mitä voi pyytää 100 l akvasta?
Akvaario on kaksi (2) vuotta vanha, siis uutena ostettu.
Mukaan tulee kaksiputkinen valaisin + putket, myös uutena ostettu.
Mitä maksaisitte?
Mukaan tulee kaksiputkinen valaisin + putket, myös uutena ostettu.
Mitä maksaisitte?
Kaksiputkinen valaisin on varsin tyyris liikkeestä ostettuna ja se taitaa olla jopa arvokkaampi kuin itse akvaario. Eli nostaa kyllä hintaa... Käytettyjen altaiden hinnat varusteineen ovat olleet suunnilleen euro per litra. Mutta koska tuossa ei ole suodatinta, lämmitintä tms. niin hinta ei voi olla 100 euroa. Sanoisin että 50-70 euroa.
Itse sain omasta 114 litraisesta altaasta 40 euroa, siis pelkkä lasihökötys kansilaseineen. Tinzue on siis tehnyt hyvät kaupat jos saanut noin edullisesti koko paketin.
Itse sain omasta 114 litraisesta altaasta 40 euroa, siis pelkkä lasihökötys kansilaseineen. Tinzue on siis tehnyt hyvät kaupat jos saanut noin edullisesti koko paketin.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Minä maksoin 140 litraisesta kaksilla kansilaseilla 50€, ja sekin oli mielestäni edullinen kun kuljetuskin järjestyi nätisti.
Ostin siihen uuden valaisimen 60€, joten kyllä tuolla valaisimella arvoa on. Kannattaa pyytää 50€ tai yli, hintaahan voi sitten laskea jos ei mene kaupaksi...
Ostin siihen uuden valaisimen 60€, joten kyllä tuolla valaisimella arvoa on. Kannattaa pyytää 50€ tai yli, hintaahan voi sitten laskea jos ei mene kaupaksi...
Tarvitsemme eniten rakkautta silloin kun sitä vähiten ansaitsemme.
Kannattaa ottaa myös huomioon altaan ikä. Noin uusi allas kyseessä kuitenkin. Tuohon ei heti tarvitse alkaa vaihtamaan silikoneja tms. Vaikka suodattimen puuttuminen vähän hintaa laskeekin ( jalustakin ois tietysti kova juttu ), kyllä tuosta 70-80 euroa kannattaa pyytää.
Etenkin, jos on suhteellisen naarmuton ja muutenkin olohuone kelpoinen tapaus jne.
Tuohan on vasta "sisäänajettu".
- Eihän se ole hullu joka pyytä, vaan joka maksaa-
Etenkin, jos on suhteellisen naarmuton ja muutenkin olohuone kelpoinen tapaus jne.
Tuohan on vasta "sisäänajettu".
- Eihän se ole hullu joka pyytä, vaan joka maksaa-

Onnelliset ihmiset ovat odottaneet elämältä vähemmän. -Brana Crncevic-
Mä maksoin mun 100 litran pytystä 50€ ja se on vuonna 2005 syksyllä ostettu akvakaupasta eli noin vuoden vanha akva kun ostin sen.
Mukana tuli lämmitin, suodattimen lisäpatruuna, ilmakivi (onkohan se sillä nimellä) ja sora oisi tullut mukana jos vaan oisin halunnut (halusin hiekan), ei kai muuta muistaakseni. Kuljetus onnistu meillä hyvin ja sain ostettua sitten vielä jälkikäteen muutaman kalan edullisesti.
Mielestäni edullinen paketti kun ottaa huomioon akvan iän ja naarmuton/levätön.
Mielestäni voit pyytää kanssa yli 50€, ostin äskettäin käytetyn yksi putkisen valaisimen ja sen makso 18€ + bensakulut
Mukana tuli lämmitin, suodattimen lisäpatruuna, ilmakivi (onkohan se sillä nimellä) ja sora oisi tullut mukana jos vaan oisin halunnut (halusin hiekan), ei kai muuta muistaakseni. Kuljetus onnistu meillä hyvin ja sain ostettua sitten vielä jälkikäteen muutaman kalan edullisesti.
Mielestäni edullinen paketti kun ottaa huomioon akvan iän ja naarmuton/levätön.
Mielestäni voit pyytää kanssa yli 50€, ostin äskettäin käytetyn yksi putkisen valaisimen ja sen makso 18€ + bensakulut

~ei se oo niin justiinsa~
-
- Starting Member
Maksoin käytetystä 100-litraisesta seitsemänkymmentä euroa plus suodattimet, ruuat ja poikasallas sekä hiekanpuhdistuslaite.
Varsin edullisesti sain, eikä vuotanut. Minulla on nyt se pari vuotta ollut ja olen hintaan edelleenkin tyytyväinen.
Varsin edullisesti sain, eikä vuotanut. Minulla on nyt se pari vuotta ollut ja olen hintaan edelleenkin tyytyväinen.
En siis osaa tuulla.Tuuli on olemassa ilman minua.
Ja kumminkin-minä hengitän kuin tuuli.
Ja kumminkin-minä hengitän kuin tuuli.