Styroksi, retkipatja, mitä?
Valvoja: Moderaattorit
Styroksi, retkipatja, mitä?
720L allas alkoi viimeviikolla pohjasta vuotamaan, ja pohdiskelenkin nyt voisiko sillä, ettei vanerin ja altaan välissä ollut mitään pehmustetta, olla merkitystä? Siis onko pehmusteesta oikeasti hyötyä? Nyt kun allas on paikattu ja kokeiltu, olisi hyvä sauma korjata tällaisia puutteita, mikäli se nyt puute on?
Eli onko pakko laittaa ja mitä ja minkä paksuista?
Eli onko pakko laittaa ja mitä ja minkä paksuista?
3v. komentaa sohvalla makaavaa isäänsä - "nyt tottelet"!
Iskä siinä ihmeissään -" mä olen kyllä aikuinen, ketäs mun muka pitäis totella"?
3v. -" no äitiä."
Iskä siinä ihmeissään -" mä olen kyllä aikuinen, ketäs mun muka pitäis totella"?
3v. -" no äitiä."
solumuovia?
Mitä se solumuovi tarkalleen ottaen on? Ukko kun väitti, että se on aika laaja käsite
, kun vaahtomuovikin on kuulemma solumuovia...
Ja löytyykö esim. Etolasta?
3v. komentaa sohvalla makaavaa isäänsä - "nyt tottelet"!
3v. -" no äitiä."
3v. -" no äitiä."
-
crisse_83
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
KLIK
Etolasta löytyy kyllä varmasti, omat retkipatjani olen ostanut altaiden alle Hong Kongista ja paikallisesta halpatavara kaupasta. Otat vain altaasta mitat pituus x syvyys ja ei muuta kuin ostoksille.
Etolasta löytyy kyllä varmasti, omat retkipatjani olen ostanut altaiden alle Hong Kongista ja paikallisesta halpatavara kaupasta. Otat vain altaasta mitat pituus x syvyys ja ei muuta kuin ostoksille.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
Re: solumuovia?
Etolasta löytyy ja osta 15mm paksuista älä ohuempaa sillä jo 250L altaassa tuo 15mm puristuu yli kolmanneksen, eli on noin 9mm kun akvaario päällä.mamaxxx kirjoitti:Mitä se solumuovi tarkalleen ottaen on? Ukko kun väitti, että se on aika laaja käsite, kun vaahtomuovikin on kuulemma solumuovia...
Tuotetta myydään 150cm levyisestä rullasta ja hinta oli alle 20€ metri.
Sano ukolle että on samaa jäykkää mallia olevaa solumuovia mitä ovat esim armejan telttapatjat on kyllä niillä makailut jos intin on käynyt.
Styroksiin verrattuna paremman näköistä.
-
Kalallinen
- Senior Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Mies
- Viesti: