Mitä te olette hankkineet viimeksi akvaarioonne?
Valvoja: Moderaattorit
Paul, se on ihan oikea betonikanto.
Huvitettiin naapureita kesällä kaivamalla kuusenjuurta metri esiin ja läträämällä sitä erilaisin ainein...
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... nto+tausta

Huvitettiin naapureita kesällä kaivamalla kuusenjuurta metri esiin ja läträämällä sitä erilaisin ainein...
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... nto+tausta
-
- Junior Member
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Nainen
Leväsukarapuja, ulkosuodattimeen suihkuputki, imukuppeja, pieni pätkä letkua ja roottorin keraaminen akseli. Ja juuri avasin paketin joka sisälsi toiselta harrastajalta ostamiani erillaisia sammalia.
460l. Seurana tiibetinspanieli Kaaos. Myydään: Ulkosuodatin
Ylimääräisen rahan johdosta ostin viimeksi mustaa hiekkaa, regent r3000 suodattimen 320 litraseen, Nice-ilmastimeen liitettävän "suodattimen" miniakvaan, takaiskuventtiilin, letkua ja muovilootan tulevaisuuden rapujuttuja silmälläpitäen
Mitäpä muutakaan opiskelija ylimääräsellä rahalla... 

*laa la laa*
-
- Member
Kävin eilen porin toisessa akvaarioliikkeessä,oliko se nyt akvaario ja lintu.
Olin ihan haltoissani niistä kaloista mitä siellä oli ja näin pienen oskarin,oi että se oli kaunis!
Ja heti se oli mulle sitä myymässä,sanoin että mulle tulee 300litranen tankki;juu,hyvin se siihen menee,otat vaikka ne kummatkin.
Muutamassa"kuutiossa"(sanon kuutioksi niitä altaita koska ne oli todella pieniä,mun mielestä)oli kuollut kalakin.
kasveja siellä oli myös aika paljon.
Sitten illan huippu,menin akvariokeskukseen ja puhuttiin yhden myyjän kanssa siitä akvaariopaketista minkä tilasin ja mitä siihen tule.
Päästiin hiekkaan asti ja minä ilmoitin pontevasti etten halua sitä soraa mitä yleensä altaissa on,ostan itse omat hiekkani k-raudasta.
Se oli ihan puulla päähän lyöty ja ei meinannu hyväksyä sitä ajatusta,sanoikin että;no sehän on sama et vaikka meet yyteriin ja haet sitä sieltä!
Rupesi tenttaamaan miksi,sanoin että olen kuullut että hiekka on parempaa kuin se "sora",nauro päin naamaa ja sanoi ettei sitä nyt kaikkea pidä uskomaan mennä.
Mutta pidin pintani ja sanon että niitä hiekkoja ei siihen pakettiin sit tule.
Huomasin sit et siellä oli itelläkin hiekkaa säkeissä ja kysyin et kuin te sitä itekki myytte vaikka sanoit ettei se ole hyvää?
Siihen se ei sanonu mitään...
Mutta niin,asian vierestä meni,ostin tippatestipakkauksen.
Ekassa liikkeessä myyjä sanoi ettei niitä isoja kannnata ostaa kun se on hirveen kallis mutta sit akvaariokeskuksessa kun laskin mitä ne yksittäiset maksais ni tuohan oli heti paljon halvempi.
ja se jankkaava myyjäkin antoi jopa 2,5 ekeä alennusta siitä pakkauksesta.
Olin ihan haltoissani niistä kaloista mitä siellä oli ja näin pienen oskarin,oi että se oli kaunis!
Ja heti se oli mulle sitä myymässä,sanoin että mulle tulee 300litranen tankki;juu,hyvin se siihen menee,otat vaikka ne kummatkin.
Muutamassa"kuutiossa"(sanon kuutioksi niitä altaita koska ne oli todella pieniä,mun mielestä)oli kuollut kalakin.
kasveja siellä oli myös aika paljon.
Sitten illan huippu,menin akvariokeskukseen ja puhuttiin yhden myyjän kanssa siitä akvaariopaketista minkä tilasin ja mitä siihen tule.
Päästiin hiekkaan asti ja minä ilmoitin pontevasti etten halua sitä soraa mitä yleensä altaissa on,ostan itse omat hiekkani k-raudasta.
Se oli ihan puulla päähän lyöty ja ei meinannu hyväksyä sitä ajatusta,sanoikin että;no sehän on sama et vaikka meet yyteriin ja haet sitä sieltä!
Rupesi tenttaamaan miksi,sanoin että olen kuullut että hiekka on parempaa kuin se "sora",nauro päin naamaa ja sanoi ettei sitä nyt kaikkea pidä uskomaan mennä.
Mutta pidin pintani ja sanon että niitä hiekkoja ei siihen pakettiin sit tule.
Huomasin sit et siellä oli itelläkin hiekkaa säkeissä ja kysyin et kuin te sitä itekki myytte vaikka sanoit ettei se ole hyvää?
Siihen se ei sanonu mitään...
Mutta niin,asian vierestä meni,ostin tippatestipakkauksen.
Ekassa liikkeessä myyjä sanoi ettei niitä isoja kannnata ostaa kun se on hirveen kallis mutta sit akvaariokeskuksessa kun laskin mitä ne yksittäiset maksais ni tuohan oli heti paljon halvempi.
ja se jankkaava myyjäkin antoi jopa 2,5 ekeä alennusta siitä pakkauksesta.

Eläimellinen emäntä;on koiraa,on kissaa ja nyt vielä allas ja karvanaamainen ihana mies <3
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen