Juwel rekordin alkuperäinen suodatinkotelo

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Pippan
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 20:35, 01.08.2006
Paikkakunta: Helsinki

Juwel rekordin alkuperäinen suodatinkotelo

Viesti Kirjoittaja Pippan »

Tietääkö kukaan saako juwel rekord 60 alkuperäisen suodatinkotelon (jossa on myös lämmittimelle paikka ) pois, ilman akvaariota särkemättä? Millä kotelo on kiinni lasissa? Vai missä se on kiinni?
Aika tiukassa näyttää olevan.

Tarkoitus olisi vahtaa uusi suodatin, alkuperäisen hajonneen tilalle.
cichlid
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1084
Liittynyt: 17:04, 08.10.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kajaani / Oulu

Viesti Kirjoittaja cichlid »

Jos se suodatin on tuo samannäköinen pömpeli kuin Juwel Riossa niin silikonilla se on lasissa kiinni. Teräväkärkisellä fileerausveitsellä varovasti pois vaan.
720 + 125 litraa (ja tyhjillään 240 + 40 litraa)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”