Tietääkö kukaan saako juwel rekord 60 alkuperäisen suodatinkotelon (jossa on myös lämmittimelle paikka ) pois, ilman akvaariota särkemättä? Millä kotelo on kiinni lasissa? Vai missä se on kiinni?
Aika tiukassa näyttää olevan.
Tarkoitus olisi vahtaa uusi suodatin, alkuperäisen hajonneen tilalle.
Juwel rekordin alkuperäinen suodatinkotelo
Valvoja: Moderaattorit

