Voiko partis kadota?
Valvoja: Moderaattorit
Voiko partis kadota?
Mun noin 8senttinen partamonni on siis kadonnut! Olen nostellut kaikki mahdolliset kannot ja kolot, mut missään sitä ei ole. Voiko se kaivautua soraan? Se on nyt ollut kadoksissa ainakin 4 päivää! Minne ihmeeseen se on voinut mennä? Onko kenenkään muun partis koskaan kadonnut? Mä menetän kohta yöuneni! Kamalaa!
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
joo, mulla taas vähän pätkii. mutta partis ei siis kiipeä yli laidan? voiko se kaivautua soraan? miten se voi tolleen vaan KADOTA? niin iso kala kuiteskin...
---------------------
muita kaloja on korupleko, pari tiikerinuoliaista, tulikääpiöahvenhaaremi, milliksiä ja keltabarbeja, olisko noi voinut mässäillä sen vai? enimmäkseen ne mun mielestä pelkäs sitä partista, tiedä sitten niiden sielunelämää tarkalleen.
---------------------
mä pistin tonne nyt kunnon viipaleen kesäkurpitsaa, jos se on aamulla syöty, partis on elossa? jos ei, niin delannu sitte?
---------------------
muita kaloja on korupleko, pari tiikerinuoliaista, tulikääpiöahvenhaaremi, milliksiä ja keltabarbeja, olisko noi voinut mässäillä sen vai? enimmäkseen ne mun mielestä pelkäs sitä partista, tiedä sitten niiden sielunelämää tarkalleen.
---------------------
mä pistin tonne nyt kunnon viipaleen kesäkurpitsaa, jos se on aamulla syöty, partis on elossa? jos ei, niin delannu sitte?
Meillä meinas kumpikin partis päästä tutustumaan kunnan viemäriverkostoon, kun putsasin tummaa koristeluolaa, jonka katossa oleviin monttuihin nämä hölmöt olivat piiloutuneet. Ihmettelin vaan, kun pidin vahvuuslaskentaa ämpärissä (tein siis pohjamateriaalin vaihtoa) ja partikset puuttuivat, viemärin ritilän päällä olivat molemmat, ja sen verran pieniä vielä silloin, että olisivat mahtuneet läpi.
325 l soppaa myynnissä
Meillä oi pari vuotta sitten vastaavanlainen tapaus. Viikon joululoma, naapurit ruokkimassa ja kun tultiin takaisin pienempi partistytöistä (ehkä 5-6- senttinen) hävinnyt. Odotin sen ilman muuta ilmestyvän pokkana jostain kolosestaan, mutta toisin kävi. Kaikki akvaarionalustathan siinä tuli kontattua sitä etsiessä...
Koskaan ei tytsyli ilmestynyt ja jokin aika sen jälkeen löysin soraa pöyhiessäni sellaiset rustomaiset "kiduskaaret" vai miksi noita nyt sanoisi. Silloin oli jo pakko myöntää, että oli kohdannut ilmeisesti vahvempansa. Altaassa tuolloin helmirihmakaloja (tod.näk.syytön), keltabarbeja (?), monnisia (?) ja hiukan isompi partis (näytti pulskalta ja hymyli viehkosti) joten kannibalismia mäkin veikkaisin. Ellei sitten ne naapurit...
Koskaan ei tytsyli ilmestynyt ja jokin aika sen jälkeen löysin soraa pöyhiessäni sellaiset rustomaiset "kiduskaaret" vai miksi noita nyt sanoisi. Silloin oli jo pakko myöntää, että oli kohdannut ilmeisesti vahvempansa. Altaassa tuolloin helmirihmakaloja (tod.näk.syytön), keltabarbeja (?), monnisia (?) ja hiukan isompi partis (näytti pulskalta ja hymyli viehkosti) joten kannibalismia mäkin veikkaisin. Ellei sitten ne naapurit...