Itselläni ei banjomonneja ole, mutta käsittääkseni ne kuitenkin kasvavat johonkin 10-15 sentin tuntumaan.
Noitamonnien allaskoko
Valvoja: Moderaattorit
Lueskelin vanhoja ketjuja noitamonneista ja olen nyt aivan sekaisin. Siis jos ne kaupassa näkemäni monnit eivät olleet punaisia noitia, niin niistä ei sitten vissiin tiedä mitä ne on... Mutta ne on hienon näköisiä ja haluaisin ne.
Voiko joku kertoa, onko olemassa riski, että ne a) kasvaakin vielä isommaksi eikä kohta mahdu kääntymään, tai b) tappelevat keskenään jos otan 2 tai 3?
-
Mari Kurki
- Elite Member

- Sukupuoli: Nainen
Jep, mutta niin kasvavat partamonnitkin ja silti niitä voidaan pitää satalitraisessa7330 kirjoitti:Nojoo, laiskoja kalojahan nuo ovat, mutta että niin laiskoja?![]()
Itselläni ei banjomonneja ole, mutta käsittääkseni ne kuitenkin kasvavat johonkin 10-15 sentin tuntumaan.
Nuo nuolinoitamonnien värit vaihtelevat todella paljon sekä luonnosta tuoduilla yksilöillä, että viljellyilläkin ja ollen alle kymmensenttisiksi kasvavia kalasia, sanoisin että 100 litraiseen mahtuvat hyvinkin.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
7330
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
No niinpä.Mari kirjoitti:Jep, mutta niin kasvavat partamonnitkin ja silti niitä voidaan pitää satalitraisessa7330 kirjoitti:Nojoo, laiskoja kalojahan nuo ovat, mutta että niin laiskoja?![]()
Itselläni ei banjomonneja ole, mutta käsittääkseni ne kuitenkin kasvavat johonkin 10-15 sentin tuntumaan.![]()
-
Piipukka77
- Member

Ostin tuohon 300litraseen 2kpl täplänoitamonneja, musta ne on söpöjä vaaleine pohjineen jolla tummanruskeita pilkkuja.
Olen ne ristinyt Aatamiksi ja Eevaksi, toisella on ihan selvä parta ja "etu"evät ovat kanssa karvaiset, toinen on ihan silonen.
Olen harkinnut ostavani vielä muuutaman noitamonnin lisäksi, täytyykö niiden olla saman lajin edustajia vai voiko ottaa jotain muuta?
Onko niillä parvi vaatimuksia?
Olen ne ristinyt Aatamiksi ja Eevaksi, toisella on ihan selvä parta ja "etu"evät ovat kanssa karvaiset, toinen on ihan silonen.
Olen harkinnut ostavani vielä muuutaman noitamonnin lisäksi, täytyykö niiden olla saman lajin edustajia vai voiko ottaa jotain muuta?
Onko niillä parvi vaatimuksia?
Eläimellinen emäntä;on koiraa,on kissaa ja nyt vielä allas ja karvanaamainen ihana mies <3