Näin kävi mulle, kusetusta suoraan linssiin

Ja sitten kun joku tosikko sieltä pistää viestiä, että mä yleistän ei kaikki ole sellasia myyjiä, niin en ole väittänytkään.

Valvoja: Moderaattorit
Mua ei tällanen paljon naurattaisJuu kävi hullusti mun huutojeni kanssa kasvien kanssa. Luulin huutavani 10kpl kasveja, mutta sain tänään postissa neljä tsipaletta, ja tuli meinain Todella kalliiks ne oksat. Neutral No ikinä ei voi tietää mitä tulee, mutta enpä enään sieltä huuda ainakaan kasveja. Sarcastic
Näin kävi mulle, kusetusta suoraan linssiin Laugh .heh,heh Razz
Poliisi voi puuttua asiaan vain jos asiasta tekee rikosilmoituksen mutta luulisin että kasvit ilmaantuisivat sinulle todella vauhdilla jos poliisi kerran pirauttaisi myyjälle. Rikosilmoituksenhan voi tehdä vaikka netissä.JKE kirjoitti:Voi tietysti. Ei kannata kuitenkaan odottaa, että poliisi alkaa Karhu-ryhmän ja laivaston helikoptereiden kanssa sun petosmiestäs jahdata.kami82 kirjoitti:Joo ja eikös voi vaikka tehdä rikosilmoituksen, jos tuote ei vastaa kuvausta ja ihminen ei suostu esim. palauttaan rahoja tai maksaa väliä.
Muumimamma: Ihan kiinnostuksesta haluaisin minäkin tietää, että oletko yrittänyt ottaa yhteyttä myyjään? Yhteystiedot on varmasti vaihdettu, kun rahakin on vaihtanut omistajaa...Fisumamma kirjoitti:Oletko varmistanut ettei kyseessä ole väärinkäsitys... vai eikö myyjä vastaa viesteihisi?
Yhtään nimeä ei sitten tähän ketjuun julki, varoituksen uhalla. Kaikkien osapuolien kannalta on järkevää, ettei ketään ruveta palstalla lynkkaamaan.miuagua kirjoitti: Mua ei tällanen paljon naurattaisPistä julki sen myyjän nimi niin loppuu kusettaminen kerrasta, kun ei mene kasvit kaupaks.