HAS:n huutokaupasta muuta kuin ostamisesta/myymisestä
Valvoja: Moderaattorit
Minä tuon itseni.
Hyvä tekosyy matkustaa helsinkiin tapaamaan sukulaisia ja ystäviä, kun samalla voi käydä hankkimassa vähän täydennystä tulevaan 300-litraiseeni (Se tulee huomenna! Jee!). Sitä vaan mietin uskaltaakohan sieltä ostaa kaloja, kun sitä kotimatkaa kuitenkin kertyy tänne Jyväskylään...

40l, 65l, 128l (80x40x40) ja 300l (120x50x50)
Blogi
Blogi
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
- Sukupuoli: Mies
partis<3 kirjoitti:Minä tuon itseni.Hyvä tekosyy matkustaa helsinkiin tapaamaan sukulaisia ja ystäviä, kun samalla voi käydä hankkimassa vähän täydennystä tulevaan 300-litraiseeni (Se tulee huomenna! Jee!). Sitä vaan mietin uskaltaakohan sieltä ostaa kaloja, kun sitä kotimatkaa kuitenkin kertyy tänne Jyväskylään...
Miksei uskaltaisi? Tuleehan ne kalat Suomeenkin joskus toiselta puolelta maapalloa. Matkaan mukaan vain pari happitablettia. Omat myyntikalat pakkaan pullohapella, että ei varmasti lopu happi ainakaan huutokaupan aikana.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tämän takia multa on jäänyt joka vuosi huutis väliin.Trinket kirjoitti:Harmi että huutokauppa on just samana päivänä kun itse olen Tampereella koiranäyttelyssä. Olisi ollut kiva tulla käymään. Ehkä sitten ensi vuonna...

Tänä vuonna Tampereelle sattui ns. huono tuomari
Nonnii, teretulemast. Jotain hyvää siis huonossakin tuomarissa. Meillä on sitten heti sunnuntaiaamuna vähän ennen broilerinlaulunaikaa lähtö Turkuun katsomaan, minkälaisia tuomareita siellä on.Majqua kirjoitti:Tämän takia multa on jäänyt joka vuosi huutis väliin.![]()
Tänä vuonna Tampereelle sattui ns. huono tuomarija pääsen ekaa kertaa huutokauppaan!
Samu Saurama
www.AudioVideo.fi - ilmaiseksi kaikki viihde-elektroniikasta
www.AudioVideo.fi - ilmaiseksi kaikki viihde-elektroniikasta
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
- Sukupuoli: Nainen
Olisi kieltämättä kiva, ettei huutokauppaa laitettaisi samalle viikonlopulle kansainvälisen koiranäyttelyn kanssa... (kaino-vieno toiveTrinket kirjoitti:Harmi että huutokauppa on just samana päivänä kun itse olen Tampereella koiranäyttelyssä. Olisi ollut kiva tulla käymään. Ehkä sitten ensi vuonna...

-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Noh, on se samaan aikaan kuin sauraman mainitsema kansainvälinen kissanäyttelykin, että on meitä toisia jotka joudumme valitsemaanskare kirjoitti:Olisi kieltämättä kiva, ettei huutokauppaa laitettaisi samalle viikonlopulle kansainvälisen koiranäyttelyn kanssa... (kaino-vieno toive)

Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Ymmärrän, mutta kun tää on jo ainakin kolmas vuosi kun Tren KV-koiranäyttely on samana viikonloppuna, niin on harmittanut vuosi vuodelta enemmän.-Alix- kirjoitti:Noh, on se samaan aikaan kuin sauraman mainitsema kansainvälinen kissanäyttelykin, että on meitä toisia jotka joudumme valitsemaanskare kirjoitti:Olisi kieltämättä kiva, ettei huutokauppaa laitettaisi samalle viikonlopulle kansainvälisen koiranäyttelyn kanssa... (kaino-vieno toive)
Jos pitäisi löytää päivä joka sopii kaikille niin ei tulisi huutista ikuna
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: TAS
Junaile itsesi Tampereelle aamuseksi, eiköhän Treen Akvaarioseuran kimppakyyteihin yksi pieni ihminen mahtuisi..naatti kirjoitti:Haluaisin tuoda itseni, mutta ei taida siunaantua kyytiä![]()
Pitää vielä yrittää, josko mamma lähtis ajamaan..
Lukaiseppa täältä lisää(24.3 kohdalta);
http://tas.aqua-web.org/toiminta.php
Ja kannattaa kokeilla kimppahakua, eiköhän Jyväskylästä ole jokunen akvaristi tulossa?

Onhan Jyväskylän akvaarioseura tukenut esim. Tampereen huutokauppaan menijöitä maksamalla bensat, jos kyydissä on ainakin 4 akvaarioseuralaista. Outoa olisi, jos eivät tukisi samalla tavalla Helsinkiin menijöitä.
40l, 65l, 128l (80x40x40) ja 300l (120x50x50)
Blogi
Blogi
Tätäkin kautta kannattaa kokeilla. Akvaarioaiheinen kyydityshän se tämäkin on.naatti kirjoitti:Sinnepäin pääsisin kyllä yhdellä toisella linkilla, mutta poispäin en [}:)] Pitää koittaa kehitellä jotain.
-
- Advanced Member
- Viesti:
Minä täällä ihan oikeasti hakkaan päätä seinään - on niin epäreilua, että pitää olla töissä tuona päivänä. mielessä on kyllä käynyt että jos saisin työvuoroja vaihdeltua, mutta rahaakin tarvisi. ei minulla tällä hetkellä mitään varsinaista tarvetta millekkään ole, mutta aina sitä jotakin tarvetta kehittää kun näkee jonkun kasvin/kalan/tarvikkeen sopivalla hinnalla 

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: tas
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: tas
-
- Junior Member
- Viesti: