Kuvat on kyllä hienoja

Valvoja: Moderaattorit
Taistelukala-altaita on n. 15, mutta tilaa on pitää yhtä aikaa yli 40 aikuista taistelukalaa ja yli 200 poikasta. Aikuisia taistelukaloja on tällä hetkellä 24 kpl (11 koirasta ja 13 naarasta) ja kuudessa eri ikävaiheessa olevia poikasia on yhteensä n. 160 kpl.Piipukka77 kirjoitti:Miten kun joillakin tuntuu olevan useampi taisto, kuin monta allasta teillä oikeen on?
Porukoiden asunto, josta olen vallanut yhden huoneen akvaarioille.ansu75 kirjoitti:Joo olis kiva nähdä kuvia Samin asunnosta..
Voisko ton kuvan näyttää jotenkin, en jaksais kirjautua..Sami kirjoitti:Porukoiden asunto, josta olen vallanut yhden huoneen akvaarioille.ansu75 kirjoitti:Joo olis kiva nähdä kuvia Samin asunnosta..![]()
Kuvia löytyy täältä. Tekstit ja kommentit on kirjoitettu englanniksi.
Tämä alkaa mennä vähän OT:ksi, mutta täältä voi käydä tsekkaamassa kuvat mun akvaariohuoneesta. Jos haluaa lukea selityksiä altaiden sisällöstä tai muista systeemeistä, voi käydä joko rekisteröitymässä tuonne Bettas4all -foorumille tai perustaa aiheesta oman topicin AW:in.pikku-tatti kirjoitti: Voisko ton kuvan näyttää jotenkin, en jaksais kirjautua..