Tampereelta kaveria lauantain huutokauppaan?
Valvoja: Moderaattorit
Tampereelta kaveria lauantain huutokauppaan?
Aviopuolison, sukulaisten ja jopa työkaverien annettua tylyt pakit innokkaille ehdotuksille lähteä lauantaina minun kanssani pääkaupunkiseudulle akvaarioharrastamaan turvaudun nettisokkotreffeihin... Eli löytyykö Tampereelta ketään HAS huutokauppaan & seudun akvaarioliikkeitä koluamaan halukasta, vai joko kaikki ovat varanneet itselleen penkin TAS:n kimppakyydeistä? Minulla on auto, joten sillä päästään, vaan matkakumppanilta toivon edes jonkinlaista suuntavaistoa, että löydetään perille, ja tietysti turnauskestävyyttä vierailla vielä siinä viimeisessäkin Tikkurilan liikkeessä kymmentä minuuttia ennen sulkemisaikaa
Yst. vastaukset YV:nä, kyytiinhän mahtuu siis yksi, kaksi tai kolme.

-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: LAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Doriani, hurista junalla johonkin (esim. Lahteen) "vastaan" niin ei Maaliskyyn reittiin tule hurjempaa kieppiä.
Tampere-Kouvola-Hki
Reitin pituus: 349.5 km
Liikkumistapa: auto
Matka-aika: 4.1 h (arvio)
Tampere-Lahti-Hki
Reitin pituus: 256.5 km
Matka-aika: 2.7 h (arvio)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tampere-Kouvola-Hki
Tampere-Lahti-Hki
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
-
- Advanced Member
- Viesti:
Adrianna kirjoitti:Doriani, hurista junalla johonkin (esim. Lahteen) "vastaan" niin ei Maaliskyyn reittiin tule hurjempaa kieppiä.![]()
Tampere-Kouvola-Hki
Tampere-Lahti-Hki

Ei vaan, taitaa jäädä minulta koko huutokauppa väliin - lauantaina alkaa työvuoro klo 16 joten eipä täältä Helsinkiin kerkeä. Ellen sit todellakin ole sika ja hae sairaslomaa

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Lähteehän Tampereelta TAS:n seuralaisia, joiden mukana itsekin matkaan matkan varrelta 

Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Elite Member
maketzu, me koitetaan ottaa sut matkalta kyytiin. 
Meillä(Avomiekkosen kanssa) on aikomus poiketa ainakin Siniriutassa, Leppävaariossa, Marin Puodissa ja Akvaario Kurjessa.
Viskaamme porukan(Ja kamat) vain ensiksi huutokauppapaikalle.
Jos lähtee tarpeeksi ajoissa ehtii ennen huutokauppaakin ainakin yhteen kauppaan.
Niin että jollei kyytiin halua niin ainakin peesissä voi ajaa, ellei opasta ilmaannu.

Meillä(Avomiekkosen kanssa) on aikomus poiketa ainakin Siniriutassa, Leppävaariossa, Marin Puodissa ja Akvaario Kurjessa.
Viskaamme porukan(Ja kamat) vain ensiksi huutokauppapaikalle.
Jos lähtee tarpeeksi ajoissa ehtii ennen huutokauppaakin ainakin yhteen kauppaan.

Niin että jollei kyytiin halua niin ainakin peesissä voi ajaa, ellei opasta ilmaannu.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry
TAS:n kimppakyytiin pääsee vielä, tilaa löytyy.
Ja jos matkan hinta (15,00 eur) hirvittää niin samalla rahalla voit maksaa tämän vuoden seuran jäsenmaksun (tosin siihen tulee päälle myös liittymismaksu 5,00 eur). Ja itse huutokauppaanhan seuran jäsenet pääsevät ilmaiseksi, muilta peritään 2,00 eur pääsymaksu.
Ja jos matkan hinta (15,00 eur) hirvittää niin samalla rahalla voit maksaa tämän vuoden seuran jäsenmaksun (tosin siihen tulee päälle myös liittymismaksu 5,00 eur). Ja itse huutokauppaanhan seuran jäsenet pääsevät ilmaiseksi, muilta peritään 2,00 eur pääsymaksu.
Noh, jotta tarjousta TAS:n kimppakyydistä ei tulisi enää neljättä kertaa niin kuulun toki TAS:aan, jäsenmaksukin on maksettu, ja 15 euroa on varmaankin vähemmän kuin oman auton bensakulut ajellessa edestakaisin väliä Tampere-Helsinki. Syy tähän harvinaisen itsepintaiseen haluun mennä omalla autolla on se että olen perkutarallaa loukannut jalkani enkä näillä näkymin pysty kävelemään yhtään ylimääräistä metriä edes päästäkseni metrolla vakkapa minua kiinnostavaan kauppaan - halu tulla tapahtumaan olisi kuitenkin kova. Toisekseen olisin poikkeamassa noutamaan kaloja yksityiseltä myyjältä. Bongatkaa surkeimmin nilkuttava olento huutokaupassa, se olen todennäköisesti minä, ellen sitten uuvu jo matkan varrelle, tai eksy 

-
- Advanced Member
Ajele nyt TAS:lle aamusella. Itselleni on tulossa kyytiin ihmisiä, mutta joudun ainakin tuomaan myös todella paljon tilaa vievää tavaraa (isoja lateksimuotteja) ja mahdollisesti isoja kalojakin, jos leppävaariosta löytyy taas jotain kivaa niin, huutokaupasta poispäin, niin lisäkuskit eivät ehkä ole pahitteeksi, vaikka et olekaan mitenkään ilmoittautunut.