Tampereelta kaveria lauantain huutokauppaan?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Maaliskyy
Advanced Member
Advanced Member

Tampereelta kaveria lauantain huutokauppaan?

Viesti Kirjoittaja Maaliskyy »

Aviopuolison, sukulaisten ja jopa työkaverien annettua tylyt pakit innokkaille ehdotuksille lähteä lauantaina minun kanssani pääkaupunkiseudulle akvaarioharrastamaan turvaudun nettisokkotreffeihin... Eli löytyykö Tampereelta ketään HAS huutokauppaan & seudun akvaarioliikkeitä koluamaan halukasta, vai joko kaikki ovat varanneet itselleen penkin TAS:n kimppakyydeistä? Minulla on auto, joten sillä päästään, vaan matkakumppanilta toivon edes jonkinlaista suuntavaistoa, että löydetään perille, ja tietysti turnauskestävyyttä vierailla vielä siinä viimeisessäkin Tikkurilan liikkeessä kymmentä minuuttia ennen sulkemisaikaa :D Yst. vastaukset YV:nä, kyytiinhän mahtuu siis yksi, kaksi tai kolme.
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Tule Kouvolan kautta niin hyppään mielelläni kyytiin :mrgreen:
Maaliskyy
Advanced Member
Advanced Member

Musta tuntuu että Kouvola saattaa olla pikkuisen poissa reitiltä :mrgreen: Vaan mikäpä kiire sitä olisi ajellessa. Tule itse aamujunalla Treelle niin lähtään, minulla on tila-autokin niin Dobermannit mahtuu mukaan.
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Doriani, hurista junalla johonkin (esim. Lahteen) "vastaan" niin ei Maaliskyyn reittiin tule hurjempaa kieppiä. [;)]

Tampere-Kouvola-Hki
Reitin pituus: 349.5 km
Liikkumistapa: auto
Matka-aika: 4.1 h (arvio)

Tampere-Lahti-Hki
Reitin pituus: 256.5 km
Matka-aika: 2.7 h (arvio)
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Adrianna kirjoitti:Doriani, hurista junalla johonkin (esim. Lahteen) "vastaan" niin ei Maaliskyyn reittiin tule hurjempaa kieppiä. [;)]

Tampere-Kouvola-Hki
Reitin pituus: 349.5 km
Matka-aika: 4.1 h (arvio)

Tampere-Lahti-Hki
Reitin pituus: 256.5 km
Matka-aika: 2.7 h (arvio)
:mrgreen:

Ei vaan, taitaa jäädä minulta koko huutokauppa väliin - lauantaina alkaa työvuoro klo 16 joten eipä täältä Helsinkiin kerkeä. Ellen sit todellakin ole sika ja hae sairaslomaa :roll: - tosin siinä tapauksessa huristelen omalla autolla sinne :)
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Lähteehän Tampereelta TAS:n seuralaisia, joiden mukana itsekin matkaan matkan varrelta :)
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Maaliskyy
Advanced Member
Advanced Member

Lähtee, lähtee vaan en itse ole ilmoittautunut TAS:n retkelle.
Nippi
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Nippi »

Maaliskyy
Advanced Member
Advanced Member

:D Olen edelleenkin täysin tietoinen siitä että TAS järjestää huutokauppaan retken, mutta itse olen menossa omalla autollani, ja siispä etsin matkaseuraa; kyydittömät akvaariofanaatikot vaivautukaa -
VesiEläin
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja VesiEläin »

maketzu, me koitetaan ottaa sut matkalta kyytiin. ;)

Meillä(Avomiekkosen kanssa) on aikomus poiketa ainakin Siniriutassa, Leppävaariossa, Marin Puodissa ja Akvaario Kurjessa.
Viskaamme porukan(Ja kamat) vain ensiksi huutokauppapaikalle.
Jos lähtee tarpeeksi ajoissa ehtii ennen huutokauppaakin ainakin yhteen kauppaan. :mrgreen:
Niin että jollei kyytiin halua niin ainakin peesissä voi ajaa, ellei opasta ilmaannu.
BadGirl
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja BadGirl »

käykää myös ihmeessä Ruoholahdessa, akvaariokeskuksessa! :) Se on mun lempi kauppa enkä juuri muualla ole tuon paikan löydettyäni "joutunut" käymään.. :)
-Nora
-Kahden Aksolotlin valtakunta 500L ja Kimalaispallokalojen ja partamonnien 250L koti-
skare
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura ry

Viesti Kirjoittaja skare »

TAS:n kimppakyytiin pääsee vielä, tilaa löytyy.

Ja jos matkan hinta (15,00 eur) hirvittää niin samalla rahalla voit maksaa tämän vuoden seuran jäsenmaksun (tosin siihen tulee päälle myös liittymismaksu 5,00 eur). Ja itse huutokauppaanhan seuran jäsenet pääsevät ilmaiseksi, muilta peritään 2,00 eur pääsymaksu.
Maaliskyy
Advanced Member
Advanced Member

Noh, jotta tarjousta TAS:n kimppakyydistä ei tulisi enää neljättä kertaa niin kuulun toki TAS:aan, jäsenmaksukin on maksettu, ja 15 euroa on varmaankin vähemmän kuin oman auton bensakulut ajellessa edestakaisin väliä Tampere-Helsinki. Syy tähän harvinaisen itsepintaiseen haluun mennä omalla autolla on se että olen perkutarallaa loukannut jalkani enkä näillä näkymin pysty kävelemään yhtään ylimääräistä metriä edes päästäkseni metrolla vakkapa minua kiinnostavaan kauppaan - halu tulla tapahtumaan olisi kuitenkin kova. Toisekseen olisin poikkeamassa noutamaan kaloja yksityiseltä myyjältä. Bongatkaa surkeimmin nilkuttava olento huutokaupassa, se olen todennäköisesti minä, ellen sitten uuvu jo matkan varrelle, tai eksy :mrgreen:
pleko_88
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja pleko_88 »

Ajele nyt TAS:lle aamusella. Itselleni on tulossa kyytiin ihmisiä, mutta joudun ainakin tuomaan myös todella paljon tilaa vievää tavaraa (isoja lateksimuotteja) ja mahdollisesti isoja kalojakin, jos leppävaariosta löytyy taas jotain kivaa niin, huutokaupasta poispäin, niin lisäkuskit eivät ehkä ole pahitteeksi, vaikka et olekaan mitenkään ilmoittautunut.
Ilkka Takala /
Tampereen Akvaariotukku
http://www.facebook.com/akvaariotukku
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”