Mitkä olisivat sopivia kaloja kotiloiden syöjiksi / syöjäksi 500L altaaseeni.
Onko muita yhtä ahkeria syöpöttelijöitä kuin tiikerinuoliaiset?
Kotiloiden syöjäksi/syöjiksi?
Valvoja: Moderaattorit
Tulipyrstö
Onko muuten tietoa syökä Tulipyrstö noita kotiloita, vai välittääkö niistä tuon taivaallista?
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Mies
Minulla yhden altaan tulipyrstö syö joskus harvoin kotiloita, mutta toinen tulipyrstö eri altaassa ei koskaan ole ainakaan minun nähden kotiloihin koskenut. En ole varma siitä toisestakaan, että syökö niitä, mutta ainakin tyhjiä kotilon kuoria on monesti hiekan päällä ja olen nähnyt tulipyrstön niitä "nuoleskelevan"
.
Mutta söi se niitä tai ei, ei tulipyrstö kotilonsyöjäksi kannata hankkia, koska ei se niitä syö todellakaan niin paljoa, että ne vähenisivät huomattavasti.
Suosittelen verkkonuoliaisia kotilonsyöjiksi altaaseesi. Ovat mielestäni kauniita kaloja ja mukavia muutenkin käytökseltään ja pitävät ainakin minulla kotilokannan kurissa hyvin.

Mutta söi se niitä tai ei, ei tulipyrstö kotilonsyöjäksi kannata hankkia, koska ei se niitä syö todellakaan niin paljoa, että ne vähenisivät huomattavasti.
Suosittelen verkkonuoliaisia kotilonsyöjiksi altaaseesi. Ovat mielestäni kauniita kaloja ja mukavia muutenkin käytökseltään ja pitävät ainakin minulla kotilokannan kurissa hyvin.
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Kimalaispallot tai punapyrstöpallokala.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.